Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko Amber Heardia vai Johnny Deppiä?

Vierailija
21.04.2022 |

Olin ensin sitä mieltä että Depp ei ole ollut väkivaltainen. Mutta nyt kun olen lukenut noita juttuja niin uskon että Heard on oikeassa. Depp on tai oli sekakäyttäjä. Ja se sormi juttu on outo. Miksi hän on ensin sanonut että itse leikkeli sormensa ja vasta myöhemmin syytti siitä Heardia.

Kommentit (528)

Vierailija
1/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Eiköhän siellä ole leivottu lättyyn puolin ja toisin.

Vierailija
2/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin narkkaa ja riehuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Ja itse asiassa siksi, että -yllätys yllätys- MINÄ en kuulu heidän lähipiiriinsä, kuten muut, joten se asia ei edes kiinnosta minua.

Vierailija
4/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heardhan on käynyt myös oman siskonsa päälle.

Todellakin merkki pahasta pers.häiriöstä kun ottaa huomioon myös kaiken muun nagatiivisen hänestä sanotun.

Vierailija
5/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heardhan on käynyt myös oman siskonsa päälle.

Todellakin merkki pahasta pers.häiriöstä kun ottaa huomioon myös kaiken muun nagatiivisen hänestä sanotun.

Hän näyttääkin ihan kahjolta. Pelottavat silmät.

Vierailija
6/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kallistun vähän Johnny Deppin puolelle. Amber vaikuttaa vielä tasapainottomammalta kuin ex-puolisonsa.

Vierailija
7/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puoliso puolustaa kotiväkivallasta epäiltyä Johnny Deppiä: ”Hän on herkkä ja rakastava”

https://www.is.fi/viihde/art-2000001189478.html

– Kaikkina näinä vuosina, joina olen Johnnyn tuntenut, hän ei ole koskaan ollut väkivaltainen minua kohtaan. Tämä ei kuulosta lainkaan siltä mieheltä, jonka kanssa elin 14 upeaa vuotta, Paradis kirjoittaa.

Vierailija
8/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin taivuin uskomaan että Amber puhuu totta. Nyt olen takkini kääntänyt. Kyllä se valehtelee.

Vierailija
9/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-puoliso puolustaa kotiväkivallasta epäiltyä Johnny Deppiä: ”Hän on herkkä ja rakastava”

– Kaikkina näinä vuosina, joina olen Johnnyn tuntenut, hän ei ole koskaan ollut väkivaltainen minua kohtaan. Tämä ei kuulosta lainkaan siltä mieheltä, jonka kanssa elin 14 upeaa vuotta, Paradis kirjoittaa.

En usko yhtään. On sanottu että Johnny joi. Ja Paradis hyysää exää kuin viimeistä päivää.

Vierailija
10/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Sparrowta tottakai.

Vierailija
11/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko yhtään. On sanottu että Johnny joi. Ja Paradis hyysää exää kuin viimeistä päivää.

Kukapa pers. häiriöiden kanssa haluaisi olla selvinpäin, kun yli liioiteltu hehku sammuu ja toisen todellinen persoonallisuus/oma typeryys paljastuu?

Vierailija
12/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Amber on sekompi ja aloittaa tappelut. Johnny on rauhallinen vesimies ja ei halua tapella, mutta kun liikaa se Amber ärsyttää ja käy väkivaltaiseksi niin Johnnyllä palaa pinna ja antaa vähän takaisin.

Vierailija
13/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tälläiset jutut on aina niin mustavalkoisia? Että toisen on pakko olla 100% uhri ja toisen 100% hyväksikäyttäjä?

Uskon, että Heard on väkivaltainen ja manipuloiva. Uskon myös, että Depp on manipuloiva ja riippuvuudesta kärsivä henkilö. Uskon heidän KUMMANKIN olevan omalla tavalla toisilleen haitaksi ja väkivaltaisia. Uskon myös, että heistä kumpikaan ei osaa antaa periksi (miksi varmaan olivat niin pitkään sellaisessa myrskyisessä suhteessa).

Vierailija
14/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Amber on sekompi ja aloittaa tappelut. Johnny on rauhallinen vesimies ja ei halua tapella, mutta kun liikaa se Amber ärsyttää ja käy väkivaltaiseksi niin Johnnyllä palaa pinna ja antaa vähän takaisin.

En usko väitteitä Amberista. Joku mustamaalaa häntä siellä. Jos mies on itse tehnyt jotain, syyttää toista tietenkin ja pitääkseen rahansa.

Vierailija
15/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnnylla ei ole väkivaltaista historiaa, Ämperillä on.

Vierailija
16/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber tunnusti puhelussa hakanneensa Johnnya.

Vierailija
17/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kakkaakaan :)

Vierailija
18/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amber tunnusti puhelussa hakanneensa Johnnya.

Oli miten oli, onneksi erosivat joskus kauan sitten. 

Vierailija
19/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnnyn ainakin kannattaisi pikkuhiljaa lakata haastamista tuota naista oikeuteen, tekee itsestään pellen ja koko juttu pysyy ja pysyy otsikoissa.

Tulee mieleen kostonhimo kun nuori nainen jättänyt tuon kehäraakin.

Vierailija
20/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ovat toisilleen pahasta. Joku muu puoliso, niin voisivat olla normaalimpeja. Onhan nuo nyt ihan sekopäisiä. Ne kakkajutut varsinkin.