Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näytän ihan narkkarilta, vaikken ole ikinä koskenut huumeisiin.

Vierailija
19.04.2022 |

Olen 32v nainen ja ihoni on aina ollut huono. Kiiltää ja huokoset ovat laajat. Myös ensimmäiset juonteet ja rypyt ilmestyivät jo täysi-ikäisyyden tietämillä.
Olen kalpea ja silmän aluset tummat. Kasvot kapeat johtuen varmasti osittain matalista poskipäistä, mutta olen myös mielestäni liian kolkko kasvoista, vaikka en ole alipainoinen.
Näytän aina väsyneeltä.
Monesti ihmiset luovat sellsisia yök/paheksuvia katseita.
Saan myös helposti paniikkikohtauksia eikä tämä lisää edustuvuuttani missään asiassa eikä varsinkaan tässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen kaveri. Hän on myös tosi hoikka ja lisää van vaikutelmaa. Hän on täysin päihteetön ja siitä ihmiset tekevät nopeasti päätelmän, että on entinen käyttötausta, vaikka tosiaan ei ole koskaan edes alkoa juonut.

Vierailija
2/5 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten epäterveellinen elämä? Runsas alkoholin käyttö, tupakka ja epäterveellinen ruokavalio? Perussairauksia tai lääkityksiä?

Pahin yhdistelmä syntyy näistä kaikista yhdistettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, olen nisti enkä näytä kuvailemaltasi tyypiltä, käyn jopa duunissa joka päivä. Mene lääkäriin hyvä ihminen. On nistejä ja nistejä.

Vierailija
4/5 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmat vaatteet ja asiallisempi kampaus. sellainen elegantti pankkiiri look.

kyllähän pieruverkkareissa ja yli suuressa rikkinäisessä hupparissa, naama täynnä lävistyksiä ja rasvaset hiukset, hyvällä juurikasvulla, ponihännällä antaa sellaisen vaikutelman.

Vierailija
5/5 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, elähtänyt rupsu. Tosin vasta 38 iän jälkeen. Mutta parasta ennen päiväys ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme