Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tinderissä jos kertoo että on 15v suhde takana..

Vierailija
20.01.2024 |

Se on huono asia!? Olen siis nainen jolla on pitkä suhde takana, jonka minä siis lopetin.

Mutta nyt reaktioista päätellen se on huono asia (tosin mahdollisesti nämä ihmiset hakevat lyhytaikaista seuraa) minulla on muuten hyvä profiili, olen urheilullinen ja saan paljon osumia. Kaksi miestä jo poisti minut kun kerroin että olen ollut pitkään suhteessa.

Toinen oikein ivasi onko exälläni jo uusi ja lapsia. Vaikka exäni ei olisi halunnut erota. Minä halusin.

Mikä logiikka?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olet eronnut, kertoo siitä että sulla on tietyt standardit ja pystyt lopettamaan suhteen jos se ei toimi. Ehkä nämä miehet haluavat naisen, joka ei vaadi mitään vaan hyväksyy kaiken, myös huonon kohtelun.

Vierailija
2/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole huono asia. Itse ainakin oletan, että nainen voisi olla hyvinkin helppo saanti noin pitkän suhteen jälkeen, jos nainen ei vain ole liian kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että olet eronnut, kertoo siitä että sulla on tietyt standardit ja pystyt lopettamaan suhteen jos se ei toimi. Ehkä nämä miehet haluavat naisen, joka ei vaadi mitään vaan hyväksyy kaiken, myös huonon kohtelun.

Kiitos! Tasan tämä oli minunkin ensimmäinen ajatus.

Ap

Vierailija
4/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia ja jos, niin kerrotko samalla senkin?

Monikaan ei halua lähteä kuvioon, jossa joutuu vastaeronneen pariskunnan lastenhoitokuvioiden heittopussiksi.

Vierailija
5/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti melko uusi Tinderissä, kun olet nainen ja puhut, miten saat paljon osumia...

Vierailija
6/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa pelottaa ihmisiä. Onhan siinä aikamoinen määrä painetta olla uusi poikakaverin sinulle. Sulla on tietyt odotukset ja kokemukset jne. 

Muut kommentoijat voisivat lopettaa ton spekuloinnin ja illeilyn. Se ei ole mitenkään rakentavaa.

Vierailija
7/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että miehet poistivat sinut jostain muusta syystä.

Vierailija
8/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuit paskomaan 15v suhteen.

Tiiäks mitä ei ne pitämättä kasassa pysy äläkä väitä, että miehen vika.

Vierailija
9/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se saattaa pelottaa ihmisiä. Onhan siinä aikamoinen määrä painetta olla uusi poikakaverin sinulle. Sulla on tietyt odotukset ja kokemukset jne. 

Muut kommentoijat voisivat lopettaa ton spekuloinnin ja illeilyn. Se ei ole mitenkään rakentavaa.

Kyllähän se riippuu aika paljon siitä, että milloin ap on eronnut. Jos on eronnut 15 vuoden suhteesta ja etsii jo uutta viikon jälkeen, niin on ihan ymmärrettävää, että tilanne vähän miehiä arveluttaa.

Vierailija
10/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia ja jos, niin kerrotko samalla senkin?

Monikaan ei halua lähteä kuvioon, jossa joutuu vastaeronneen pariskunnan lastenhoitokuvioiden heittopussiksi.

Tämä. Kuinka kauan ap.n erosta on aikaa. 

Sivusta 

Vierailija
11/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti melko uusi Tinderissä, kun olet nainen ja puhut, miten saat paljon osumia...

Tarkoitin hyviä, sellaisia jotka oikeasti etsivät parisuhdetta.

Ap

Vierailija
12/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se riippuu aika paljon siitä, että milloin ap on eronnut. Jos on eronnut 15 vuoden suhteesta ja etsii jo uutta viikon jälkeen, niin on ihan ymmärrettävää, että tilanne vähän miehiä arveluttaa.

Mitähän toi sun jossittelu liittyy kommenttiin? Ei se varmasti siellä profiilissa olisi esillä, jos ero ei olisi tuore tai asia joka vaikuttaa elämään edelleen. Ei sellaista kovin moni julkisesti mainosta. Kukaan ei varmastikaan pistä sinne eropäiväänsä eikä se kenellekään kuulu. 

Vierailija
13/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha mutta väität juuri että on minun vika??

Se oli oikein hyvä suhde, minulla tosiaan on korkeat standardit. Mies oli 110% luotettava, mutta minulle väärä.

Ap

Vierailija
14/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän toi sun jossittelu liittyy kommenttiin? Ei se varmasti siellä profiilissa olisi esillä, jos ero ei olisi tuore tai asia joka vaikuttaa elämään edelleen. Ei sellaista kovin moni julkisesti mainosta. Kukaan ei varmastikaan pistä sinne eropäiväänsä eikä se kenellekään kuulu. 

Pena nyt lopeta sun pälä pälä juttusi

Vierailija
15/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt näin, että jos asia joka deittaillessa mimmillä on ekana mielen päällä on se, että "hän on just eronnut 15v suhteesta" niin onhan se todellinen turnoff kun tuodaan exät heti pöytään.

Mut me nyt muutenkin haetaan eri asioita, mulle naisen urheilullisuus on pitkä miinus, vaikka itse olen SM tason liikkuja lajissani. Naisessa tulee olla tiettyä pehmeyttä.

M28

Vierailija
16/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo vähän riippuu siitäkin, että mitä muuta olet kertonut ennen kuin olet kertonut, että sulla on takan 15 vuoden suhde. - Itselläni (miehenä) saattaisi tullla tunne, että joudun sulle laastariksi, jos erostasi on vasta lyhyt aika ja itselläsi on puoleensa vetävä profili, niin tuo tunne varmaan vielä voimistuisi entisestään.

Vierailija
17/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistivat koska kerroin olleeni pitkässä suhteessa. Yksi oikein ivasi.

Joka tietenkin kertoi vain hänestä asioita. Ei minusta.

Ap

Vierailija
18/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi luulevat että haet lyhempää huvittelua jos erosta vähän aikaa vain.

Vierailija
19/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha mutta väität juuri että on minun vika??

Se oli oikein hyvä suhde, minulla tosiaan on korkeat standardit. Mies oli 110% luotettava, mutta minulle väärä.

Ap

Ja miehen vääryyden huomaamiseen meni 15v.

Alkaako jo valjeta, minkä takia sua kierretään?

Näyttäydyt jutuillasi epäluotettavana sekopäänä.

Vierailija
20/51 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistivat koska kerroin olleeni pitkässä suhteessa. Yksi oikein ivasi.

Joka tietenkin kertoi vain hänestä asioita. Ei minusta.

Ap

Se, että mies poistaa sut matcheista kun länkytät tinderissä exästäsi, kertoo miehen suoraselkäisyydestä ja sinun epätoivosta.