Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
17361/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, on rikas elämä kaikin puolin, mut on niin hupaisaa lueskella toisten päivien aherteluja seuratessa ulkomaan elävien jokaista sanomista ja liikkeitä, hauskaa😁😄😃

Vierailija
17362/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskassa (Katso) on otteita ilmeisesti sarjan ekasta jaksosta.

Mulle tulee tosi usein huono omatunto, samalla kun mä oon kuvauksissa ja mä nautin siitä, Renny tunnustaa ensimmäisessä jaksossa.

Renny kertoo, että hänen työpäivänsä kestävät 14 tuntia, minkä lisäksi hän ehtii käydä kotona lähinnä syömässä ja nukkumassa

Edelleen mun pointti. Sä sait vihdoin sen perheen jota oot surullisena itkenyt vuosia ja sitten meno on tämä? Asia mistä oikeasti nautit on edelleen vain se kuvauspaikalla rokkikukkona ja pomona pyöriminen (Rennyn omia sanoja). On mahdoton ajatus, että laittaisit edes vuodeksi oman itsesi kakkoseksi ja olisit läsnä lapsellesi? Oot kuitenkin elänyt itsellesi elämäsi muut 63,5 vuotta ennen Cocon syntymää. 

Mua oikein pistää vihaksi. Ensin tää pelle on kerännyt nyyhkien kaikkien empatiat suremalla perheunelmaa. Sai vihdoin ihanan vaimon ja terveen tyttären ja nyt se saa roikkua mukana sen minkä pystyvät. Jonkun pitäisi laittaa tämä äijä julkisesti tilille sanoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17363/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin tyttö ja Kulosaaren karju eivät ole ulkomaan eläviä.

Vierailija
17364/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna:

Se on niin outoa, kun me ei nähdä nykyään, hän toteaa Rennylle.

Johanna kuitenkin sanoo haluavansa antaa Rennylle työrauhan.

Mä en halua olla se vaimo, että kun Renny tulee töistä kotiin, niin mä oon väsynyt ja annan vauvan sille ja sanon, että sun vuoro! Mä oon yrittänyt olla se vaimo, joka antaa sille työrauhan, koska mä tiedän, että jos Renny ei jaksa tätä haastavaa tuotantoa, niin silloin ei ole kellään hyvä mieli, Johanna arvelee.

Tämä kertoo täydellisesti sen mitä tälläkin palstalla ollaan yli vuosi keskusteltu. Lause: jos Renny ei jaksa tätä haastavaa tuotantoa, niin silloin ei ole kellään hyvä mieli.

Tämä on kuin suoraan narsistin uhrien oppikirjasta.

Mulla on kaksi pientä lasta ja mun korvaan yllä oleva kuulostaa ihan painajaiselta.

Lisäksi. Johannan ei kuulu olla vastuussa siitä miten hyvä tai huono mieli Rennyllä on. Myös Johanna saa tarvita puolison, johon turvautua kun tuntuu raskaalta.

Vierailija
17365/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskassa (Katso) on otteita ilmeisesti sarjan ekasta jaksosta.

Mulle tulee tosi usein huono omatunto, samalla kun mä oon kuvauksissa ja mä nautin siitä, Renny tunnustaa ensimmäisessä jaksossa.

Renny kertoo, että hänen työpäivänsä kestävät 14 tuntia, minkä lisäksi hän ehtii käydä kotona lähinnä syömässä ja nukkumassa

Edelleen mun pointti. Sä sait vihdoin sen perheen jota oot surullisena itkenyt vuosia ja sitten meno on tämä? Asia mistä oikeasti nautit on edelleen vain se kuvauspaikalla rokkikukkona ja pomona pyöriminen (Rennyn omia sanoja). On mahdoton ajatus, että laittaisit edes vuodeksi oman itsesi kakkoseksi ja olisit läsnä lapsellesi? Oot kuitenkin elänyt itsellesi elämäsi muut 63,5 vuotta ennen Cocon syntymää. 

Mua oikein pistää vihaksi. Ensin tää pelle on kerännyt nyyhkien kaikkien empatiat suremalla perheunelmaa. Sai vihdoin ihanan vaimon ja terveen tyttäre

Ne, jotka sanoisivat jotain, saisivat tuta Renny Harlinin raivon.

Vierailija
17366/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin jo vuosi sitten, että Renny vaikuttaa ottavan perheeltään muutaman parhaan hetken päivässä. Paistattelee hetken vauvan kanssa kun sillä on hyvä hetki, mutta muun ajan keskittyy varmistamaan että se hänelle oikeasti rakkain ihminen voi hyvin ja tekee just mitä haluaa.

Ehkä siihen oli hyvä syy miksi hänellä ei sitä perhettä ollut aiemmin. Kun ei välitä siihen panostaa nytkään.

Vierailija
17367/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että Renny 100% narsistina pyrkii kostamaan jokaiselle, joka minkäänlaista poikkinaista sanoo.

Mutta mitä tuo hasbeen oikeastaan kenellekään enää pystyy? Järjestää porttikiellon Kaivohuoneelle? Auts.

Vierailija
17368/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin kanssako tuo nainen elää?😂 jos Rennyllä ei ole kivaa, ei kellään muullakaan ole!

Vierailija
17369/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen lasten puolesta. Johanna on itse soppansa keittänyt mutta mukulat on tilanteen armoilla. Vanha isä jonka maailman keskipiste on oma napa.

Vierailija
17370/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, Johannan elämäntehtävä on olla varpaillaan ettei miesvauvalle tule paha mieli 🥲 For real...

Vierailija
17371/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän parin touhu vaikuttaa koko ajan vaan älyttömämmältä..

Vierailija
17372/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt yöunianne menettäkö, turhaan analysoitte toisten elämää, onneksi Harlinit elävät tyytyväisinä omanlaistaan elämää ja nauttivat kaikesta. 

Vierailija
17373/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt yöunianne menettäkö, turhaan analysoitte toisten elämää, onneksi Harlinit elävät tyytyväisinä omanlaistaan elämää ja nauttivat kaikesta. 

Älä sinä menetä yöunia ja kommentoi tänne turhia. 

Vierailija
17374/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ihan vain puhtaasti aiheeseen: kärsiikö lapsi, jos se vanhempi on enemmän poissa, joka on narsisti/joku muu vastaava. Rennyn persoona en ole pohtinut, koska tuon tyyppiset ihmiset eivät minua kiinnosta, mutta toinen vahempani oli asperger ja sanoisin, että oikein hyvin meni, kun hän huiteli omissa menoissaan eikä ollut kiinnostumut vahemmuudesta juuri sitä enempää kuin varmistamalla, että on ruokaa, vaatetta ja mennään kouluun aamuisin. (ja luulen, että oli minulle pelkästään eduksi ettei hän ollut aspergeroimassa minua (lue: kasvattamassa sitn miten hän aspergerina kokee, että lapsia kasvatetaan, asia joka oli hyvin pahasti pielessä niinä kertoina kun hän sitä yritti) Toinen vanhempoi ja isovanhemmat sitten paikkasi tuon aspergervanhempani puutteet. Kun aikuistuin, loimme suhteen (siis minä ja tuo asperger vanhempani), kun hän osaa toimia lähiinnä vain aikuisten kanssa. Ollaan ihan läheisiä nykyisin.

Jos siis lapsi on pienestä asti tottunut siihen, että toinenkin vanhempi on olemassa, mutta häneltä ei saa sitä tai tätä asiaa, niin ei se lapsi sitä osaa kauheasti kaivata. Koulussa ehkä tajuaa, kun toisten lasten molemmat vanhemmat voivat olla vaikka mukana ulkoleikeissä tai lasten harrastuksissa ja sitä voi ihmetellä, mutta tuokin ongelma ratkeaa, jos se läheisin vanhempi osaa selittä asian lapselle oikein.

t

Vierailija
17375/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pappa itkee jatkuvasti ja valittaa ettei ehdi olla tarpeeksi perheensä kanssa?  Taidat nauttia heidän puolestaan🤭

Vierailija
17376/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, on rikas elämä kaikin puolin, mut on niin hupaisaa lueskella toisten päivien aherteluja seuratessa ulkomaan elävien jokaista sanomista ja liikkeitä, hauskaa😁😄😃

Niin, sähän olet tj🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣varmaan kampaaja🤣🤣🤣

Vierailija
17377/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pappa itkee jatkuvasti ja valittaa ettei ehdi olla tarpeeksi perheensä kanssa?  Taidat nauttia heidän puolestaan🤭

koska kulttuurisiin odotuksiin kuuluu valitella, että miten vähän aikaa on olla lapsen kanssa ja että se hirvittää, vaikka oikeasti ajattelisi, että se on hyvä asia, että ei jaksaisi kuitenkaan.

Vierailija
17378/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tai isä yksinäänkin pärjää ja lapsesta kasvaa ihan normaali ihminen, turhaan tuomita.

Vierailija
17379/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti tai isä yksinäänkin pärjää ja lapsesta kasvaa ihan normaali ihminen, turhaan tuomita.

Mihin tämä liittyy?

Vierailija
17380/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on mainoksessa mainitut "5 leffaa vuodessa"? 🤣

Ketju on lukittu.