Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
17341/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä lisäkilot raskauden aikana on vitsin aihe?

Vierailija
17342/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin haastattelussa kysyttiin Renskalta mitä rakastaa Johannassa eniten..Vastaus: Johanna tekee MINUSTA paremman ihmisen! MINÄ, MINÄ ja vielä kerran MINÄ! Hah.. miten itserakas vanha ukko!

Olin just tulossa sanomaan tätä. Kiva Johannalle. Puoliso ei pysty nimeämään mitään rakastettavia ominaisuuksia sun persoonasta. Olet vain väline siihen mitä hän haluaa itse tuntea itsestään. -Johanna on tukipilari, joka tekee minusta paremman. Hei Renny, jos tarvitset henkistä tukipilaria, maksa terapeutille. Puoliso on sitä varten, että olette toistenne tärkeimmän ihmiset kaikilla elämän osa-alueilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17343/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin haastattelussa kysyttiin Renskalta mitä rakastaa Johannassa eniten..Vastaus: Johanna tekee MINUSTA paremman ihmisen! MINÄ, MINÄ ja vielä kerran MINÄ! Hah.. miten itserakas vanha ukko!

Olin just tulossa sanomaan tätä. Kiva Johannalle. Puoliso ei pysty nimeämään mitään rakastettavia ominaisuuksia sun persoonasta. Olet vain väline siihen mitä hän haluaa itse tuntea itsestään. -Johanna on tukipilari, joka tekee minusta paremman. Hei Renny, jos tarvitset henkistä tukipilaria, maksa terapeutille. Puoliso on sitä varten, että olette toistenne tärkeimmän ihmiset kaikilla elämän osa-alueilla.

Kenenkään ei pidä elää elämäänsä toisen kautta. 

Vierailija
17344/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon gender reveal party?

Vierailija
17345/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko haudata kasvot käsiin, kun Johannalta kysyttiin Maikkarin haastattelussa sen työtehtävistä. Niin valtava myötähäpeä. Kuka ammatikseen tuottajan töitä tekevä ei osaa nimetä omia työtehtäviään?

Johanna: On paljon palavereita meikki- ja puvustusosaston kanssa ja sit istun paljon palavereissa ja mitä näitä nyt on.

Eeeei! Tiesin, että Johanna tuottajana on ihan nepotismi-bullshittiä, mutta tää nyt oli jo niin noloa ettei enää edes naurata.

Vierailija
17346/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean raskasta olla miesvauvalle tukipilari ja kallio kun on pieni lapsi ja kohta toinen hoidettavana. Tuolle ukolle ei mikään riitä täyttämään tyhjyyttä. Kun Johannan energia on kaluttu loppuun niin sitten lentää romukoppaan. 

Vierailija
17347/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaajako valitsee tuottajat? Eikö tuottajan tehtävä ole hankkia rahoitus elokuvalle?

Johannako yksin valitsi 200 avustajaa tähän Harlinin elokuvaan?

Vierailija
17348/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossu vois koklaa tuottajana oloa jonkun toisen ohjaajan kanssa.  Ällöttää tälläset reittä pitkä kapuamiset vielä nykyaikana.

Vierailija
17349/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjaatko, että kipulääkitys vaikuttaisi lapsen kävelyyn🤔, entä sectiolapset, joiden äiti on nukutettu... 

Mistä lähtien sektiossa nukutetaan🤣🤣🤣

Hätäsektiossa aina.

Vierailija
17350/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjaatko, että kipulääkitys vaikuttaisi lapsen kävelyyn🤔, entä sectiolapset, joiden äiti on nukutettu... 

Mistä lähtien sektiossa nukutetaan🤣🤣🤣

Hätäsektiossa aina.

Kerroppas, kuinka monta hätäsektiota Suomessa tehdään?

Vierailija
17351/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä valitettavasti joudutaan tekemään lapsen hengen pelastamiseksi, määrät eivät ole tiedossa.

Vierailija
17352/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä valitettavasti joudutaan tekemään lapsen hengen pelastamiseksi, määrät eivät ole tiedossa.

Älä sitten jauha niistä täällä päiväkausia. Ja kyllä kait äidin henkikin on tärkeä🤣

Vierailija
17353/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen megafoniin tarvitse huutaa....

Vierailija
17354/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nähnyt kuvia Cocosta Cannesin punaisella matolla?  Renska kertoi, että lapsi viedään joka paikkaan  myös punaisille matoille.

Vierailija
17355/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit tosiaan siirtyä muualle, rupee nää sun kommentit olee taas ala-arvoisia.  Sä voit päsmäröidä jossain muualla.😁

Vierailija
17356/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska casting Palmuun alkaa?

Vierailija
17357/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä muiden kommentit saa kannatusta, kun sä jyräät tolla samalla tyylillä ne kaikki lyttyyn🤭, mutta se on ilmeisesti sun ainoa päivän askare, joten jatka vaan🤣

Vierailija
17358/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko haudata kasvot käsiin, kun Johannalta kysyttiin Maikkarin haastattelussa sen työtehtävistä. Niin valtava myötähäpeä. Kuka ammatikseen tuottajan töitä tekevä ei osaa nimetä omia työtehtäviään?

Johanna: On paljon palavereita meikki- ja puvustusosaston kanssa ja sit istun paljon palavereissa ja mitä näitä nyt on.

Eeeei! Tiesin, että Johanna tuottajana on ihan nepotismi-bullshittiä, mutta tää nyt oli jo niin noloa ettei enää edes naurata.

No Jep, Renny piti taas vastata sen puolesta, mitä työtehtäviin kuuluu...

Vierailija
17359/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä täällä muiden kommentit saa kannatusta, kun sä jyräät tolla samalla tyylillä ne kaikki lyttyyn🤭, mutta se on ilmeisesti sun ainoa päivän askare, joten jatka vaan🤣

Ja sä et edelleenkään tee muuta kuin haukut kommentoijia🤣 on sulla rikas elämä🤣

Eri

Vierailija
17360/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijutussa RENNY kertoo, että pitivät terveellisen tauon lasten hankkimisessa......

Ketju on lukittu.