Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
17401/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.pari kertaa viikossa hoitaja...

Vierailija
17402/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että lapsi voi täysin kukoistaa vain yhden välittävän vanhemman huolehtiessa.

Mutta kun tässä tapauksessa ei tarvisi olla niin. Renny on siinä asemassa ja sen ikäinen, että täysin voisi pyhittää leijonan osan ajastaan perheelleen. Antaa itsestään lapselleen ja vaimolleen. Valitsee kuitenkin olla tekemättä sitä ja jatkaa vaan oman intohimon toteuttamista.

Olisi eri asia, jos suhteessa ennen lasta Renny olisi tehnyt selväksi että voidaan hankkia lapsi, mutta hänen aika tulee jatkossakin menemään kuvauksissa.

Tämä ei ole se tarina, jonka ainakaan sarjan perusteella Renny on Johannalle antanut. Itse asiassa hoki toistuvasti kuinka tärkeää heille on saada yhteinen perhe. Kun on tuollaista puhunut, ei ole ok jättää vaimoa yksin vastuuseen lapsesta. Onpa vielä mielenliikkeillään tehnyt selväksi, että Johannan on turha tulla pyytämään apua lapsen kanssa tai muuten kellään ei ole kivaa. Just kun luulin, ettei Renny voisi olla enää kamalampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17403/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen joutuu vaikenemaan perustarpeistaan sen vuoksi, että muuten puoliso suuttuu eikä kellään ole kivaa. Tämä ei kuulu terveeseen suhteeseen.

Näiden ei tarvisi enää yhdenkään jakson verran paistatella tv:ssä julistamassa rakkauttaan. Eivät he ole esimerkki kenellekään eikä varsinkaan esimerkki positiivisuudesta.

Vierailija
17404/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, eikö mitään rajaa ole siinä miten toisista ihmisistä kirjotetaan, eli Harlineiden elämästä, nyt mainitsin Harlinit, kun sitä aikasemmin pyysit.

Harlinit on viime viikkoina olleet omaa-aloitteisesti esillä lukuisissa medioissa. Ja mikä täällä sanotusta ei ole mielestäsi totta? Itse ainakin kommentoin vain sitä mitä pari itse tuo haastatteluissaan ja sarjassaan esille.

Vierailija
17405/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä sivustolla on niin uskomatonta juttua...minä tiedän..minä luulen...jne.uskovatko tosissaan nää kirjoittajat siihen mitä tänne suoltavat, mut tätä on niin hauska lukea ja pistää välillä kampoihin🤭

Vierailija
17406/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma-aloitteisesti tyrkyllä, oot sitä mieltä ,että heitä ei pyydetä....

Vierailija
17407/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä sivustolla on niin uskomatonta juttua...minä tiedän..minä luulen...jne.uskovatko tosissaan nää kirjoittajat siihen mitä tänne suoltavat, mut tätä on niin hauska lukea ja pistää välillä kampoihin🤭

No et sinä mitään kampoihin pistä, kunhan kuvittelet. Eikä susta oo yhtään hauska lukea näitä vaan päinvastoin. Miksi muuten tulisit joka kommenttiin ulisemaan että onpa hauskaa ja neurettavaa lukea näitä. 

Vierailija
17408/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlin on 🤮

Vierailija
17409/26888 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlinit on😁

Vierailija
17410/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampoihin pistäminen tarkottaisi, että esität perustellun vastakkaisen väitteen joka myös perustuu Harlineista olemassa olevaan tietoon.

Se että käy täällä vähättelemässä muiden kommentteja tyyliin, mistä te mitään luulette tietävänne, ei ole kampoihin laittamista vaan typerää trollaamista. Itse ainakin skimmaan nopeasti tuollaisten tyhjien kommenttien ohi, enkä huomioi niitä osana keskustelua.

Vierailija
17411/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät kampoihin🤣 usko nyt jo päsmäri, sinä et määrää, mitä tänne kirjoitetaan🤣 sinä saat uskoa Harlinien siirappiseen esitykseen😂

Vierailija
17412/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma-aloitteisesti tyrkyllä, oot sitä mieltä ,että heitä ei pyydetä....

Lähestyykö sarjan kolmas kausi.....miksi vanhan ajan alfa-uros haluaa akkojen lehtien palstoille....kirjoitetaanko heistä maailmallakin....🤭

Vierailija
17413/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin muutaman sivun kommentteja ja ei voi muuta sanoa kuin et on se Renny aivan kauhea ukko. Hyi olkoon! Ja todellinen narsisti. Johannalle tulee kova hinta laukuista ja lifestylesta jota nyt ihqutetaan. Renny oikea elostelija joka vie lammasta teuraalle. Ei tuollaista kukaan jaksa loputtomiin.

Vierailija
17414/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eristys on alkanut

Vierailija
17415/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sun kiusaksi...

Jonnet pois täältä.

Vierailija
17416/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää, että vauvan/taaperon hoitaminen käy rankasta työstä.  Renny Harlin pääsi 63 vuotiaaksi asti ennen kuin vauva-arki kävi toteen.   Elokuvan ohjaaminen on leikkiä vauvan hoitamiseen verrattuna.

Näin on. Siksi Renny on valinnut täyttää kalenterin ohjaustöillä eikä lastenhoidolla.

Ero näissä hommissa on myös se, että lastenhoidossa lapsi on se ykkönen. Asiat tehdään lapsen ehdoilla ja lapsen parasta ajatellen. Kukaan ei passaa sua eikä ketään kiinnosta ehditkö sä syömään/käymään vessassa/hengähtämään jne. 

Kuvauspaikalla ohjaaja on se ykkönen (Rennyn omin sanoin). Mitään ei tapahdu ilman ohjaajan sanaa ja kaikki fokus on siinä mitä ohjaaja asiasta ajattelee. Kaikki passaa ohjaajaa.

Hmm. Miksiköhän meidän Renny valitsi panostaa jälkimmäiseen, kun vaihtoehtoina oli nämä kaksi?

Vierailija
17417/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on mainoksessa mainitut "5 leffaa vuodessa"? 🤣

The Refuge

The Bricklayer

The Strangers, 3kpl.

Viisi leffaa ulos vuodessa..yhtään ei tullut ulos

Vierailija
17418/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Johanna lähtenyt Rennyn matkaan jos ukko olisi ihan tavis. On rahaa ja pääsee matkustaa. Naisen täytyy pitää puolensa. Mies ei missään nimessä saa määrätä keneen sinä pidät yhteyttä tai ketä saat nähdä. 

Vierailija
17419/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia Renny varmaan ollutkin sinkku ja perheetön tähän asti koska kyllä moni nainen yleensä juoksee karkuun kun aletaan kontrolloimaan ym. Tarvitaan vähän sinisilmäisempi ja hölmömpi tyyppi.

Vierailija
17420/26888 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on todella epäterve suhde

Ketju on lukittu.