The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Ai, ai, kun Harlin-fani, sinäkö uskot tähän vuosisadan rakkauteen?🤣
Siis onko se Rennie Harlin keksinyt sen Rennie-närästyslääkkeen?
Joku pohti aikasemmin, ettei R. T. tykkää Jossusta, kyllä ainakin onnitteli raskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Rennie onkin hyvä lääke👍
Onko laksatiivi?
Vierailija kirjoitti:
Joku pohti aikasemmin, ettei R. T. tykkää Jossusta, kyllä ainakin onnitteli raskaudesta.
Miksi ei onnittelisi vaikka ei pitäisikään henkilöstä?
Vierailija kirjoitti:
Närästääkö, närästääkö....
Närästys mieluummin kuin Rennie...
Maikkarin haastattelussa kysyttiin Renskalta mitä rakastaa Johannassa eniten..Vastaus: Johanna tekee MINUSTA paremman ihmisen! MINÄ, MINÄ ja vielä kerran MINÄ! Hah.. miten itserakas vanha ukko!
Jotenkin hermostuneen oloinen tuo gubbe on.
Maikkarin haastattelu: Onneksi Renny oli vastaamassa Johannalle esitettyihin kysymyksiin.
Mun tulee huono fiilis tuosta ukkelista, mairean hymyn ja hempeän sössötyksen takana on jotain kylmää ja katkeraa. :(
Siis Renni se sanelee mitä HE ajattelevat jostain asiasta😝
Kuka puhuu lapsestaan että hän ei saa ujostella mitään??? Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhuu lapsestaan että hän ei saa ujostella mitään??? Idiootti
Usassa ujoutta pidetään mt-häiriönä.
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin haastattelussa kysyttiin Renskalta mitä rakastaa Johannassa eniten..Vastaus: Johanna tekee MINUSTA paremman ihmisen! MINÄ, MINÄ ja vielä kerran MINÄ! Hah.. miten itserakas vanha ukko!
Minusta tuo on jonkinlaista syyllistämistä Renskan taholta. MINÄ olen nyt parempi ihminen SINUN takiasi, joten et voisi koskaan jättää MINUA.
Aivan. Ennen kuin fani triggeröityy taas, niin sarjassa Joba kertoo vakavasta syömishäiriöstä, joutui sairaalahoitoon, eikä ollut varma selviäisikö. Toivuttuaan kävi terapiassa.