The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Että sa jaksat.
Vierailija kirjoitti:
Ihana perhe, nyt jo puolet matkasta tehty ja sitten kotiin.
Testasin tolla IHANA PERHE...kommentilla, sitä että miten mun kommentteihin vastataan, niinpä sieltähän tuli taas vähättelevä, joten turha on mua muistuttaa että olen aina eri mieltä. Mut ihan sama, mä voin myös sanoo et on uuvuttavaa,mut väsytään sit yhessä🤣. Odotellaan yhessä 3kautta.
Ihana on perhe kaikesta huolimatta.😁
Vierailija kirjoitti:
Testasin tolla IHANA PERHE...kommentilla, sitä että miten mun kommentteihin vastataan, niinpä sieltähän tuli taas vähättelevä, joten turha on mua muistuttaa että olen aina eri mieltä. Mut ihan sama, mä voin myös sanoo et on uuvuttavaa,mut väsytään sit yhessä🤣. Odotellaan yhessä 3kautta.
Ihana perhe, isä ja kaksi tytärtä.😂
Niin, salskea, nuorekas isä, luonnollisen kaunis äiti ja ihanan suloinen lapsonen. Oltiinkin ihan samaa mieltä🤭😁🤣
Vierailija kirjoitti:
Niin, salskea, nuorekas isä, luonnollisen kaunis äiti ja ihanan suloinen lapsonen. Oltiinkin ihan samaa mieltä🤭😁🤣
Isä rupsahtanut kurttunaama viinan polttaminen kasvoineen, lihaksista ei tietoakaan, äiti tekotissinen ja tekohuulinen🤣👴🙍 lapsi..noh...jätetään rauhaan, jättäisit sinäkin.
Jos sanoo lapsesta ihanan suloinen...onko se väärin???Täällä on kuitenkin kommentoitu kyseisen lapsen syntymämerkkiä, motoriikkaa...
Miksi sä jaksat?
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoo lapsesta ihanan suloinen...onko se väärin???Täällä on kuitenkin kommentoitu kyseisen lapsen syntymämerkkiä, motoriikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö määräät mitä täällä kommentoidaan? Onneksi sentään eivät näytä lapsen kasvoja, saa lapsi olla edes hieman rauhassa.
Mitä ihmettä sä rähjäät , mä en todellakaan määrää, kai mä oman kantani voin sanoa , et sinä voi sitä estää, rauhoitu ...
Vielä kerran ehdotan, että mitä jos perustaisit oman ketjun. Otsikoit jotenkin että Kiva the harlins ketju. Silloin välttyisit kinaamiselta jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä rähjäät , mä en todellakaan määrää, kai mä oman kantani voin sanoa , et sinä voi sitä estää, rauhoitu ...
Minä ehdotan että tämä yksinäinen nainen joka täällä haukkuu Harlinseja aamusta iltaan ja joka ikinen päivä, perustaisi ketjun nimeltä, "Haukutaan Rennyä ja Johannaa".
Se olisi looginen vaihtoehto, silloin muut voisivat jatkaa tässä ketjussa The Harlins sarjasta keskustelemista.
Vierailija kirjoitti:
Etkö vieläkään osaa tulkita omia viestejäsi?😂 anna toistenkin sanoa oma kantansa, kiihkosi Harlineita kohtaan on tullut selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan että tämä yksinäinen nainen joka täällä haukkuu Harlinseja aamusta iltaan ja joka ikinen päivä, perustaisi ketjun nimeltä, "Haukutaan Rennyä ja Johannaa".
Se olisi looginen vaihtoehto, silloin muut voisivat jatkaa tässä ketjussa The Harlins sarjasta keskustelemista.
Sinä yksinäinen nainen, mene The Harlins3 ketjuun keskustelemaan, yksinäinen olet, kun kaipaat keskustelua jollain vauva.fi foorumilla.
Säälittävää.
Se on muuten "Harlineita", ei Harlinseja.
Harlin-fani: aloita oma kehumisketju ihanalle perheelle, siellä saat keskustella keskenäsi rakentavasti, eikä kukaan M O L L A A 🤣😜🤪😳
Turha aloittaa uutta ketjua, sun kaltaiset kurttu ja kilju tyylillä kommentoivat pilaavat senkin, mut kyl me jaksetaan yrittää positiivisella tyylillä, koeta kestää🤣
Siis, annetaan jokaisen sanoa mitä haluaa.....
mutta rypyt on kielletty aihe, vaikka ne näkyy kilometrin päähän....ei tarvitse kenenkään erikseen kyylätä...
Renny on kyllä jo vanhus. Sille ei voi kukaan. Vanha mikä vanha. Eletty elämä näkyy nyt hyvin. Vanhana.
Pääsi megajulkisuuteen edellisten tyttöystävien ja vaimonsa kautta. Ei osannut hoitaa asioitaan vaan itse pilasi kaiken.
Geena oli iso tähti joten Rennyn oli lähdettävä kun ei saanut enää töitä.
Olisi ollut Geenan kanssa niin nyt olisi Renny iso nimi Usa ssa.
🤣 jos niitä edes näkee silmäpussien takaa😎