Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
16541/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi Ge.... ole osannut kummosesti elämäänsäkään hoidella, oliko jo 4 avioliittoakin takana, että silleen🤣

Vierailija
16542/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geena on näyttelijä ja iso tähti. Eri luokassa painii kun harmaa hiirulainen rennyn nykyinen pyrkyri.

Kiljuva tumma huutaa kuin hyeena rakas kulta. Ei jatkoon .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16543/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh, nyt lähtee taas lapasesta juttu, ihan jo uhkaillaan ketjusta erottamisella, törkeää.

Vierailija
16544/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä te? Siis sinä

Vierailija kirjoitti:

Turha aloittaa uutta ketjua, sun kaltaiset kurttu ja kilju tyylillä kommentoivat pilaavat senkin, mut kyl me jaksetaan yrittää positiivisella tyylillä, koeta kestää🤣

Vierailija
16545/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole törkeää. Olet pilannut ketjun koska olet tuonut ilmi että haluat ja jaksat kinata loputtomasti.

Vierailija kirjoitti:

Huh, huh, nyt lähtee taas lapasesta juttu, ihan jo uhkaillaan ketjusta erottamisella, törkeää.

Vierailija
16546/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat pysyä juuri tässä ketjussa, kun mikään ei sinua miellytä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
16547/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ukko, vaimonsa pettäjä! Joku vielä ihailee🤮

Vierailija
16548/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee ukko, vaimonsa pettäjä! Joku vielä ihailee🤮

Vierailija
16549/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ketjussa kommentoivien solvaaminen. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
16550/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, onko luetun ymmärtämisessä vikaa, mä olen oppinut täällä antamaan samalla mitalla takas, ei siinä sen kummempaa, mä en ole se joka aina arvostelee ja mä saan kurat niskaan joka kerta, mut mitä siitä. Metsä vastaa miten sinne huudetaan.

Vierailija
16551/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny sai ihanan pojan siitä teidän sanomasta syrjähypystä.

Vierailija
16552/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, onko luetun ymmärtämisessä vikaa, mä olen oppinut täällä antamaan samalla mitalla takas, ei siinä sen kummempaa, mä en ole se joka aina arvostelee ja mä saan kurat niskaan joka kerta, mut mitä siitä. Metsä vastaa miten sinne huudetaan.

Herää nyt jo lopultakin! Täällä arvostellaan otsikon henkilöitä, ei toisia kommentoijia!

Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Jää sinä tänne mesoamaan keskenäs.

Vierailija
16553/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan? Tunnetko sen? Rennyllä oli suhde Tiffanyn kanssa. Renny myös suuttui pojalleen ja laittoi välit poikki moneksi vuodeksi.

Vierailija
16554/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että se joka menneitä muistelee, sitä tikulla silmään.🤣Pääasia on , että isä ja poika ovat nykyään hyvissä väleissä. Perheissä on joskus ongelmia muillakin ja lopulta asiat selvitetään.

Vierailija
16555/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se jaksat vääntä tota että vastaat niinku sulle vastataan. Lopettaisit nyt jo. Mikset perusta sitä omaa ketjua.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
16556/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että se joka menneitä muistelee, sitä tikulla silmään.🤣Pääasia on , että isä ja poika ovat nykyään hyvissä väleissä. Perheissä on joskus ongelmia muillakin ja lopulta asiat selvitetään.

Tökkää sitten idoliasi tikulla silmäään🤣 ne Rennien muistelmat on ollu ale-laarissa jo pari vuotta🤣 on siinä primadonna daddy, kun suuttuu 15 vuotiaalle pojalle, joka halusi elää äitinsä kanssa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kyllä saa nauraa Harlin-fanin viesteille🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
16557/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän sanomasta syrjähypystä. No syrjähyppyjän se oli. Oikeutetaanko ne sillä että niistä syntyy ihania vauvoja.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
16558/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet täällä. Et ole täällä keskustelemassa koska ainoastaan arvostelet muita kommentoijia. Olet kärppänä paikalla kun joku sanoo jotain rennystä. Mikä järki sun touhussa on. Ymmärtäisin jos antaisit muidenkin keskustella, muttet anna.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
16559/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite muistelet menneitä ihan koko ajan kun toteutat ja jankkaat tota vastaan niinku mulle on vastattu.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tökkää sitten idoliasi tikulla silmäään🤣 ne Rennien muistelmat on ollu ale-laarissa jo pari vuotta🤣 on siinä primadonna daddy, kun suuttuu 15 vuotiaalle pojalle, joka halusi elää äitinsä kanssa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kyllä saa nauraa Harlin-fanin viesteille🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
16560/26888 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppänä paikalla, kun joku sanoo jotain Rennystä.....Eikös tässä ketjussa pidä jotain sanoa Rennystä, Johannasta, Cocosta jne. Mahtavaa kun saa jonkun noin sekaisin vauva sivuston ketjusta🙂🙃🙂🙃Pysyy kaikilla aivot vetreinä....

Ketju on lukittu.