The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vastaan itselleni???? Hyvä kun voit taas hengittää, vaikkakin toi oli kuitenkin muka vitsi, huono.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan itselleni???? Hyvä kun voit taas hengittää, vaikkakin toi oli kuitenkin muka vitsi, huono.
Ja taas meni hermo😂
Uroskotka teki maagisella kosketuksellaan porintytöstä filmitähden yhdessä yössä!
Täällä ei todellakaan mene hermo vauva sivuston kommenttien takia, on vaan niin kiva seurata kun toiset vaahtoaa niin tosissaan, täällähän voi höpötellä ihan miten vaan🤣
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei todellakaan mene hermo vauva sivuston kommenttien takia, on vaan niin kiva seurata kun toiset vaahtoaa niin tosissaan, täällähän voi höpötellä ihan miten vaan🤣
Hermo menee päsmärillä heti, onko elämäntehtävänä Renskan ja Jossun ylistäminen?
Onko luetun ymmärryksessä ongelmia, ei mene hermo, kiva seurata esim. Sua kun aina herne menee.....Tää on niin hauskaa.
Vielä elämäntehtävästä, on mulla iha muut asiat tärkeitä, niistä ei sulle sen enempää. Harlineiden seuraaminen on niin hauskaa, kun saa täälläkin niin mahtavia🤣kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Onko luetun ymmärryksessä ongelmia, ei mene hermo, kiva seurata esim. Sua kun aina herne menee.....Tää on niin hauskaa.
Turhaan vänkäät🤣
-Reni, mikä on tärkeintä elämässä?
-Se, että meille tulee vauva. Millään muulla ei ole mitään merkitystä.
No eipä ole ollut.
Selittelet niin paljon ettet ole kovin uskottava. Ei taida olla hauskaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on yksi tärkeimmistä .
Jos mun mielestä tää sivusto on hauskaa , niin koitatko taas päsmätä siinäkin ja vääntää mun mielipidettä. Sä oot huvittava🤣.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on yksi tärkeimmistä .
Koirakin on monelle kuin oma lapsi ja tosi tärkeä mut eipä näille ollut niin tärkeä että olisivat nähneet pienen vaivan saadakseen sen mukaan perhearkeen.
Perhearjessa ollaan työmatkalla,Myy on hyvässä hoidossa ja viihtyy,tsekkaa esim.viimeisiä kuvia koiran touhuista.
Vierailija kirjoitti:
Perhearjessa ollaan työmatkalla,Myy on hyvässä hoidossa ja viihtyy,tsekkaa esim.viimeisiä kuvia koiran touhuista.
Grandma Kokkila raportoi😁 mua ei kiinnosta joidenkin Harlinien koira niin paljon, että saisin mielihyvää kuvien katselusta.🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grandma Kokkila raportoi😁 mua ei kiinnosta joidenkin Harlinien koira niin paljon, että saisin mielihyvää kuvien katselusta.🤪
Mitenköhän Harlin-fani seuraa koiran touhuja?
Vierailija kirjoitti:
Jos sua ei kiinnosta, niin joitain täällä kiinnostaa, usein joku valittaa ja on huolissaan Myystä. Älä määrää, anna muiden seurata Myyn touhuja, ei kai se sua pitäis liikuttaa. Itse kokoajan annat ohjeita, ettei saa määrätä, niin oleppas nyt itse mallina ja toimi oikein.
Anna nyt päsmäri ihmisten olla eri mieltä kanssasi. Seuraa sinä Myyn touhuja, mutta älä luule, että kaikkia kiinnostaa🤣
En ole väittänytkään , että kaikkia kiinnostaa, mutta jos joku kysyy, toki hänelle voi vastata, koeta nyt hiukka säkin relata. Ja joku kysyi, mistä Myytä voi seurata,niin hoitsun insta.
Kiitti tiedosta, nyt voin taas hengittää.