The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku aikaisemmin kerto, et Uudes-Seelannis on talvi, mut kyl on mahtavan näköstä luontoa ja aurinko paistaa, ekk tarvi Harlineiden kovasti kärsiä säästä, vaikka sitähän täällä toivottiin. Tais mennä tietäjien ennusteet mönkään😲
Kyllä siellä talvi on. Sun pitäisi fiksuna hlönä tietää, että U-S:n talvi ei tarkoita samanlaista talvea kuin esim. Pohjolassa. Onneksi Coco saa sentään olla muutaman kuukauden poissa auringonpaahteelta. Taidat taas kertoa harhojasi "toivottiin kovasti kärsiä säästä."
Täällä on useita todella harhaisia omituisine kommentteineen.
Täällä on myös monia harhaisia lukemassa ja kommentoimassa toisten kirjoituksia
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla samat fanit kuin Harlinien instassa täällä.😆 "olen pikku prinsessan vanha ystävä", siis mitä ihmettä?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla samat fanit kuin Harlinien instassa täällä.😆 "olen pikku prinsessan vanha ystävä", siis mitä ihmettä?????
No se ystävä voi olla vaikka lähikahvilan tarjoilija :D
En seuraa niiden instaa, mutta grillataanko tyttöä vieläkin auringossa ilman hattua ja aurinkolaseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ystävä voi olla vaikka lähikahvilan tarjoilija :D
Kyseessä joku "pirkkopirteä" Suomesta. Aika pimeetä jos on pikkulapsesta noin kiinnostunut.
Jonkun pitäisi kertoa Caritalle että ei toi koiran lelu ole mäyrä, ehkä joku myyrä tai piisami mikälie mutta mäyrä on sellanen harmaamustavalkoinen otus.
Voi tota meijän Röllykkää😊 yrittää niin olla nuorekas.
Rennyhän on kuin nuori poikanen resufarkkuineen🤣😉
Vierailija kirjoitti:
Rennyhän on kuin nuori poikanen resufarkkuineen🤣😉[/quote
Et voi olla tosissas....
Itse seuraan instassa, mutta Cocon vanhaksi ystäväksi ei tulisi mieleenkään itseäni kutsua, ei mielestäni vauvalla vielä voi olla aikuisia tuntemattomia vanhoja ystäviä, mutta jokainen kokee seuraamisenkin omalla tavallaan. 😉
Ei taida noi stadilaiset mäyrää tunnistaa, pitävät kaikki hiirtä suuremmat mäyränä🙈😊🤣😁😄😆
Hesalaisten jyrsijätuntemus on alhaisella tasolla
Ööö, siis ootko ylpeä siitä että idolisi rennie lemppaa ja dumppaa kaiken. Onneksi Kay vapautui hänestä. Renny on niin epävarma, että jättää ennen kuin tulee jätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pakkomielle täl yhel on tosta lapsenkasvosesta kiinantytöstä, tajuu nyt, et se on lempattu.
Renny ei ole mun idoli, seuraan heidän perhettä, mulle on sama mitä hän on tehnyt, nyt he ovat onnellisia Johannan kanssa ja se on hyvä asia, tää on mun mielipide, te muut voitte olla eri mieltä ihan vapaasti.
Juba o. Kohta menneen talven lumia kun rennie löytää elämänsä rakkauden.
Ei turhaan jubaa ole porilaiset pitäneet vähän tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Hesalaisten jyrsijätuntemus on alhaisella tasolla
Kyllä täällä rottia ainakin näkee, jopa steissin liepeillä.
Joko se leffa missä Johanna näyttelee on ilmestynyt? Missä voi nähdä?
Itse en kaipaa, taitaa olla rennillä pikavalikossa