The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Eristäytyminen on alkanut ja Kay palaa
Vierailija kirjoitti:
Renny ei ole mun idoli, seuraan heidän perhettä, mulle on sama mitä hän on tehnyt, nyt he ovat onnellisia Johannan kanssa ja se on hyvä asia, tää on mun mielipide, te muut voitte olla eri mieltä ihan vapaasti.
Älä sitten ole aina neuvomassa, mitä täällä saa kirjoittaa. Kyllähän menneisyys kiinnostaa ihmisiä, miksi ihmeessä RH olisi sanellut kirjailijalle muistelmiaan?
Kaysta vielä, Renny rakastui ensisilmäyksellä naiseen. Kävivät mm. Tammiossa ja Porin Suomi-Areenassa.
Sitten ei varmaan ole syytä korostaa, että Kay olisi lempattu. Turha toistaa rennyn narratiivia. Voi vain todeta, että pari on eronnut. Rennyllä on joku erityinen tarve korostaa, että hän olisi aina jättäjä. Kuka tasapinoinen aikuinen tollasella asialla edes ylpeilisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny ei ole mun idoli, seuraan heidän perhettä, mulle on sama mitä hän on tehnyt, nyt he ovat onnellisia Johannan kanssa ja se on hyvä asia, tää on mun mielipide, te muut voitte olla eri mieltä ihan vapaasti.
Älä sitten ole aina neuvomassa, mitä täällä saa kirjoittaa. Kyllähän menneisyys kiinnostaa ihmisiä, miksi ihmeessä RH olisi sanellut kirjailijalle muistelmiaan?
Kaysta vielä, Renny rakastui ensisilmäyksellä naiseen. Kävivät mm. Tammiossa ja Porin Suomi-Areenassa.
Eli jos sanoo mielipiteensä, niin se on neuvomista mitä saa kirjoittaa, voi luoja....Etkö huomaa, et ite määräät mitä pitäs kirjottaa, positiiviset asiat Harlineista on potaskaa, mut ihan sama, aion olla kuitenkin kuulolla sillon tällöin mitä täällä kujeillaan,😉
Vierailija kirjoitti:
Eli jos sanoo mielipiteensä, niin se on neuvomista mitä saa kirjoittaa, voi luoja....Etkö huomaa, et ite määräät mitä pitäs kirjottaa, positiiviset asiat Harlineista on potaskaa, mut ihan sama, aion olla kuitenkin kuulolla sillon tällöin mitä täällä kujeillaan,😉
Ja taas 😂 etkö itse huomaa käytöstäsi🤪 anna ihmisten kertoa mielipiteensä!
Ja taas, mähän sanoin että on ihan sama mitä sanotte, mut mun myönteiset mielipiteet on myös hyväksyttävä, kaikki ei vihaa Harlineita, joten anna asioiden sujua omalla tavoillaan,
Vierailija kirjoitti:
Ja taas, mähän sanoin että on ihan sama mitä sanotte, mut mun myönteiset mielipiteet on myös hyväksyttävä, kaikki ei vihaa Harlineita, joten anna asioiden sujua omalla tavoillaan,
Opettele hyväksymään myös ei-myönteiset mielipiteet. Ja mistä olet saanut pieneen päähäsi pakkoajatuksen, että Harlineita vaan vihataan, jos heitä ei jatkuvasti ylistetä?
Taidan olla ainoa , joka ei kaiva vikoja heistä, mutta ihan sama, mä itse seuraan sellasia joista pidän,, en näe syytä kommentoida koko ajan nega sävyyn. Mutta jatketaan vaan tätä ikuista vääntämistä mielipiteistä, mulle sopii, Harlinit on vaan niin huippu pari😁
Barbi leffa on saanut Harlinit pukeutumaan pinkkiin🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin käy sääli Myytä, kun luin että on jätetty Suomeen. Siinäkin jaksossa, kun olivat tässä Tähdet vs. Google, Myy oli ikävöinyt heitä vain lyhyen erossa olon jälkeen. Nyt on monta kuukautta hoidossa ja vielä sellaisella hoitajalla joka laittaa Myyn vielä eteenpäin hoitoon. 🥺
Niinpä, tosi "luotettava" hoitaja. Kävin instassa niin ei koiraa näy missään mutta omaa naamaa kyllä riittää. Jotenkin vastenmielinen kuva tulee, ei voi mitään. Jotenkin tsemppasin Harlinin pariskuntaakin aiemmin mutta vannoutuneena koiramammana meni maku heistä koiransa kohtelun myötä.
Minulle kävi aivan samoin. Olen katsonut ja tykännyt The Harlins -sarjasta ja perheestä, mutta nyt meni maku!
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainoa , joka ei kaiva vikoja heistä, mutta ihan sama, mä itse seuraan sellasia joista pidän,, en näe syytä kommentoida koko ajan nega sävyyn. Mutta jatketaan vaan tätä ikuista vääntämistä mielipiteistä, mulle sopii, Harlinit on vaan niin huippu pari😁
Sinä, sinä ja sinä. Anna toisten kommentoida nega sävyyn, yritä nyt jo ymmärtää. Jos näet Harlinessa jotain huippua, ole hyvä vaan. Kaikkiin ei tuo teatteri mene läpi.🤭
Kyllä se koira on ihan hyvässä hoidossa, nuoret somettaa festarit ym.joten sitä matskua on paljon hoitsullakin ja eihän hänkään voi olla 6kk ilman menoja, varmasti on ollut varahoitaja menojen ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Barbi leffa on saanut Harlinit pukeutumaan pinkkiin🤣
🤣🤣🤡🤡
Jaksaa, jaksaa, mähän sanoin et senkun inhoatte, mut antakaa toisten tykätä, nyt tulee syytös kyllä sieltä tännepäin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se koira on ihan hyvässä hoidossa, nuoret somettaa festarit ym.joten sitä matskua on paljon hoitsullakin ja eihän hänkään voi olla 6kk ilman menoja, varmasti on ollut varahoitaja menojen ajaksi.
No ei se hoitaja nyt niin nuori enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa, jaksaa, mähän sanoin et senkun inhoatte, mut antakaa toisten tykätä, nyt tulee syytös kyllä sieltä tännepäin.
Kiitos grandma Kokkila.
No,vanhatkin voi juosta festareil ja somettaa menojaan😉.Ikähän on vain numero, vai miten se oli.🤣
Silloin tällöin 😃 Et pysty koskaan antamaan olla, kun näet minkä vaan kommentin, mikä ei ylistä harlineita. Ja muutenkin vedät kaiken ääripäihin. Ei jengi vihaa heitä niin että voit lopettaa päsmäröinnin.
Vierailija kirjoitti:
Miten he ovat huippu pari?
Vierailija kirjoitti:
Jaaaa-a. Ei pihaustakaan kyseisestä mestariteoksesta. Mainostavat kaikkea krääsää ja roinaa, mutta elokuvasta ei mitään mainintaa missään. Johannan tie tähtiin piti alkaa.