The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Jos noin kovasti Myy kiinnostaa, voit kysyä hoitajalta kuulumisia.
Jos noin kovasti Harlinit kiinnostsa, voit kysyä heiltä kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Niin teen😊
Kui sinnuu kiinnostaa ventovieraitten ihmisten kuulumiset? Onks siul nii tylsä oma elämä?😁
Ei ole oma elämä tyisää, enkä ymmärrä miks mun elämää väitetään tylsäksi jos seuraan somessa joitakin. Samassa tilanteessa tällä sivustolla ollaan kaikki, seurataan, moititaan, kehutaan....
Eipä näytä Coco onnettomalta, eri syistä matkustavia perheitä on paljon muitakin. Vanhempien työt saattavat heitellä perheitä ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näytä Coco onnettomalta, eri syistä matkustavia perheitä on paljon muitakin. Vanhempien työt saattavat heitellä perheitä ympäri maailmaa.
Et taida ymmärtää psykologiasta mitään? Tunnetko tuollaisia perheitä joita heitellään ympäri maailmaa? Ei kyllä tarvitse edes heitellä ympäri maailmaa, vaan jatkuva muuttaminen kotimaassakin riittää. Minä tunnen. Itse olen vaihtanut koulua neljä kertaa pelkästään ala-asteen aikana. Voin kertoa, että hiukka juureton olo jäi.
Tuo nyt on naurettavaa sanoa, ettei Coco näytä onnettomalta kuvissa. Lapset, jotka joutuvat jatkuvasti sopeutumaan uusiin oloihin, ei ole kehumisen aihe.
Soso penska on oikein maailman kansalainen.
Kyllä on niin paljon matkustanut ettei kukaan koskaan ennen häntä.
Soso penska ei nyt tarvitse hellehattua. Sitä ei varmaankaan saatu pummattua keneltäkään.
En halua väitellä, tunnen perheitä jotka ovat muuttaneet, harmi että sulle on jäänyt juureton olo, ihmiset reagoi asioihin eritavalla joten tästä ei kannata kiistellä. On tullut myös luettua ammatin vuoksi psykologiaa, mutta se siitä. Vaikka kotipaikka muuttuu, perhe voi olla onnellinen ja lapset nauttivat olostaan. Moni sopeutuu koulun vaihtoihinkin ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ai että, kun tää SOSO tyyppi yrittää taas olla vitsikäs🤪
Moi vanha mummo kokkila
Huono on toi kokkila läppä, hyvin tiedät että hän ei tänne kirjottele, vaihda jo levyä, ei naurata muita kun sua. Kasva jo aikuiseks🤣
Kyllä vaan vanhus kokkila tänne kirjoittaa. Vaihda jo levyä toisten arvostelija. Ei naurata muita kuin sinua. Vanhene vielä.
Vierailija kirjoitti:
En halua väitellä, tunnen perheitä jotka ovat muuttaneet, harmi että sulle on jäänyt juureton olo, ihmiset reagoi asioihin eritavalla joten tästä ei kannata kiistellä. On tullut myös luettua ammatin vuoksi psykologiaa, mutta se siitä. Vaikka kotipaikka muuttuu, perhe voi olla onnellinen ja lapset nauttivat olostaan. Moni sopeutuu koulun vaihtoihinkin ihan hyvin.
Et voi kuitenkaan kuvien perusteella tietää kenenkään onnellisuudesta. Pitäisi joskus ajatella lasten kannalta, miltä jatkuva muuttaminen tuntuu. Toki on sopeuduttava, vaikutukset voivat alkaa näkyä vasta aikuisiällä.
Vierailija kirjoitti:
Huono on toi kokkila läppä, hyvin tiedät että hän ei tänne kirjottele, vaihda jo levyä, ei naurata muita kun sua. Kasva jo aikuiseks🤣
Kasva jo aikuiseksi Harlins faniutesi suhteen.🤣
Jos itsellään on traumoja lapsuudesta, niin ei voi sietää toistenkaan onnea, kyllä tietäjät tietää😊. En tiedäkään onnellisuutta pelkkien kuvien perusteella, on mulla muutakin tietoa🤪
Nuoremp se o vävypoikaans.