The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Ei oi totta,kuinka joku voi sanoa sairaaksi touhuksi,jos pieni lapsi on peppu paljaana auringossa.Usein pieniä lapsia näkee kokonaan ilman vaatteita rannoilla.Kyllä nyt kannattaisi jo vähän miettiä noita kommentteja,ehkä taas joku sullekin sanoo että stalkkaat jopa perheen lasta.
Eräs kirjoitti:
Ei oi totta,kuinka joku voi sanoa sairaaksi touhuksi,jos pieni lapsi on peppu paljaana auringossa.Usein pieniä lapsia näkee kokonaan ilman vaatteita rannoilla.Kyllä nyt kannattaisi jo vähän miettiä noita kommentteja,ehkä taas joku sullekin sanoo että stalkkaat jopa perheen lasta.
Ihan vaan sulle tiedoksi Usassa lapset, edes vauvat, eivät nakuile edes uimarannoilla. Harlinin rouva istui sataman laiturilla kersa sylissään. Oli näköjään virtsaa saanut rouva housuilleen. On oikein, että lapsia suojellaan nykyään pervoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, Renny on joskus myöntänyt että nyt mokattiin
"
Pahoitteluitakaan ei näyttelijän mukaan liiemmin ole kuulunut.– Ainoa ihminen, joka on myöntänyt virheensä minulle, on Renny. Rennyn mukaan hän oli liian suureellinen ja teki samalla tavalla kuin Hollywoodissa eli luotti, että euroja ja dollareita tulee, Mikko paljastaa podcastissa.
– Kukaan muu ei ole sanonut, että on tehty mokia, mikä on mielestäni tosi hassua.
Nousiainen tunnustaa, että häntä harmittaa, ettei asiaa ole käyty läpi tuotantoyhtiö Solar Filmsin kanssa.
– Solarista ei ole mitään kättä ojennettu ja todettu, että näin kävi, mistä olen edelleen vähän harmistunut. Mä oon heille pala niin isoa epäonnistumista, että on vaan helpompi olla puhumatta siitä.
Hyvä se on myöntää mokanneensa 700k taskussa tekemättä mitään😁
No tämä. Renny lunasti mittavan palkkionsa, vaikka elokuvaprojekti oli taloudellisissa vaikeuksissa eikä tuotanto toteutunut. Mun mielestä tosi kylmäsydämistä ja siksi kai Rennyn ja Markus Selinin välit katkesi vuosiksi.
En ihmettele. Ei noin tehdä ystävälle joka on ollut auttamassa sun uraa alkuun. Moraalitonta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Pahoitteluitakaan ei näyttelijän mukaan liiemmin ole kuulunut.– Ainoa ihminen, joka on myöntänyt virheensä minulle, on Renny. Rennyn mukaan hän oli liian suureellinen ja teki samalla tavalla kuin Hollywoodissa eli luotti, että euroja ja dollareita tulee, Mikko paljastaa podcastissa.
– Kukaan muu ei ole sanonut, että on tehty mokia, mikä on mielestäni tosi hassua.
Nousiainen tunnustaa, että häntä harmittaa, ettei asiaa ole käyty läpi tuotantoyhtiö Solar Filmsin kanssa.
– Solarista ei ole mitään kättä ojennettu ja todettu, että näin kävi, mistä olen edelleen vähän harmistunut. Mä oon heille pala niin isoa epäonnistumista, että on vaan helpompi olla puhumatta siitä.
No tämä. Renny lunasti mittavan palkkionsa, vaikka elokuvaprojekti oli taloudellisissa vaikeuksissa eikä tuotanto toteutunut. Mun mielestä tosi kylmäsydämistä ja siksi kai Rennyn ja Markus Selinin välit katkesi vuosiksi.
En ihmettele. Ei noin tehdä ystävälle joka on ollut auttamassa sun uraa alkuun. Moraalitonta myös.
Jatkan vielä, että tähän päälle kunnon narsistin tapaan Renny uhriutui. Tällä tavoin häntä ei voisi syyttää palkkion lunastamisesta. Alla Rennyn uhriutunut lausunto:
Meillä on ollut Markuksen kanssa pieniä kahakoita aina, niin kuin kaikilla hyvillä ystävillä, mutta siitä tuli vedenjakaja. Olin katkera siitä, että Markus ei ollut ollut taloudellisesta tilanteesta rehellinen. Minä olin ollut sinisilmäinen. Minä olin se, jonka piti mennä kyyneleet silmissä ryhmän eteen kertomaan, että kaikki on mennyt hukkaan. Se oli kova paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Jatkan vielä, että tähän päälle kunnon narsistin tapaan Renny uhriutui. Tällä tavoin häntä ei voisi syyttää palkkion lunastamisesta. Alla Rennyn uhriutunut lausunto:
Meillä on ollut Markuksen kanssa pieniä kahakoita aina, niin kuin kaikilla hyvillä ystävillä, mutta siitä tuli vedenjakaja. Olin katkera siitä, että Markus ei ollut ollut taloudellisesta tilanteesta rehellinen. Minä olin ollut sinisilmäinen. Minä olin se, jonka piti mennä kyyneleet silmissä ryhmän eteen kertomaan, että kaikki on mennyt hukkaan. Se oli kova paikka.
Niillä oli kuusi vuotta välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
Niillä oli kuusi vuotta välit poikki.
Jos mä olisin Markus ne välit saisi edelleen olla poikki. Näen Markuksen tässä isompana ihmisenä, joka on ystävyyden (tai ehkä osittain omien intressienkin) vuoksi antanut noin ison asian mennä.
Sehän oli Markuksen 20 vuotta pitkä unelma ja miljoonia omaa rahaa jotka tossa projektissa paloi. Ja yksi kehtaa uhriutua siitä, kuinka hän kyynelsilmin (milloin Renny ei ole kyynel silmässä?) joutuu työryhmälle kertomaan, että projekti ei toteudu. Toivottavasti kertoi myös, että lunastaa kuitenkin 700k vaikka te muut jäätte ilman töitä.
Löytyyköhän tästä maailmasta yhtään ihmistä jolle Renny ei ois valehdellu ja ketä pettänyt jollain tavalla,
niistä kaikista jotka joutuneet Rennyn kanssa tekemisiin??
Sehän ei oo minkäänlaisissa väleissä yhdenkään näyttelijän kanssa niiltä ameriikan huippuvuosiltaan, eikä vissiin moneen muuhunkaan suuntaan.
South Beachilla lomaltuani pari viikkoa voin vaan ihmetellä tätä valintaa asuinpaikaksi. Turisteja joka paikassa, sekopäitä liikkuu aamusta iltaan ja illasta aamuun kaduilla. En ikinä muuttaisi tänne pysyvästi.
Eräs kirjoitti:
Ei se vauvan peppu ole sen kummempi muita peppuja.
Vierailija kirjoitti:
South Beachilla lomaltuani pari viikkoa voin vaan ihmetellä tätä valintaa asuinpaikaksi. Turisteja joka paikassa, sekopäitä liikkuu aamusta iltaan ja illasta aamuun kaduilla. En ikinä muuttaisi tänne pysyvästi.
😁
Siis Johannan hymy todellakin piristää 💗💗💗
Vierailija kirjoitti:
Et ole heitteri ikinä lomaillut tuolla ja rikkaana Renny kyllä tietää mihin mennä ja missä asua.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyköhän tästä maailmasta yhtään ihmistä jolle Renny ei ois valehdellu ja ketä pettänyt jollain tavalla,
niistä kaikista jotka joutuneet Rennyn kanssa tekemisiin??Sehän ei oo minkäänlaisissa väleissä yhdenkään näyttelijän kanssa niiltä ameriikan huippuvuosiltaan, eikä vissiin moneen muuhunkaan suuntaan.
Ihmeellistä viha ja valepuhetta.
Renny ei ole mikään ydinpsykopaatti.
Hänellä on liuta ystäviä ympäri maailmaa, kuten sarjastakin näkee.
Eräs kirjoitti:
Se on tämä yksi ja sama, joka täällä haukuu Rennyä ja Johannaa.
Lisäksi hän vastailee omiin viesteihinsä tyyliin: "just tämä, ihan samaa oon ihmetellyt".
Kateus ilmeisesti motiivina.
Sitten hän myös väittää muiden jotka ovat erimieltä vastailevan toisilleen, kun hän jää siitä kiinni kun itse keksii vastauksia viha viesteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis Johannan hymy todellakin piristää 💗💗💗
Kato, multipersoona samoine viesteineen taas päässyt ketjuun😁
Vierailija kirjoitti:
Eräs kirjoitti:
Se on tämä yksi ja sama, joka täällä haukuu Rennyä ja Johannaa.
Lisäksi hän vastailee omiin viesteihinsä tyyliin: "just tämä, ihan samaa oon ihmetellyt".Kateus ilmeisesti motiivina.
Sitten hän myös väittää muiden jotka ovat erimieltä vastailevan toisilleen, kun hän jää siitä kiinni kun itse keksii vastauksia viha viesteilleen.
Niiiiih! Ihan totta! Kukaan ei saa arvostella siloposkista Rennyä! Renny on niin ihku ja komea! Rennyn äänikin on puhdas, alkoholia mies ei käytä ollenkaan! Kaikki haukkujat on kateellisia nuorelle Rennylle! On se niin väärin! Miehenikin ihmettelee suuresti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niistä kaikista jotka joutuneet Rennyn kanssa tekemisiin??Sehän ei oo minkäänlaisissa väleissä yhdenkään näyttelijän kanssa niiltä ameriikan huippuvuosiltaan, eikä vissiin moneen muuhunkaan suuntaan.
Ihmeellistä viha ja valepuhetta.
Renny ei ole mikään ydinpsykopaatti.
Hänellä on liuta ystäviä ympäri maailmaa, kuten sarjastakin näkee.
Otas nyynä selvää mitä psykopaatti tarkoittaa.
Voit yllättyä.
T. Kerttu-Kaarina 63v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole heitteri ikinä lomaillut tuolla ja rikkaana Renny kyllä tietää mihin mennä ja missä asua.
Miamissakin asuu tuhansia härmäläisiä eläkeläisiä. Muuta itsekin sinne. Pakkomielteesi olisi lähellä. Voisitte vaikka treffata.
Renin laminoitu hymy todellakin vie jalat alta.
Lapsi alapää paljaana julkisella paikalla. Sairasta touhua.