Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
10561/26888 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri. Harlinien itsenäisyyspäivän dinnerillä ostereita. Eikö tuo ole niin väsynyt käsitys luksuksesta?

Vierailija
10562/26888 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläri. Harlinien itsenäisyyspäivän dinnerillä ostereita. Eikö tuo ole niin väsynyt käsitys luksuksesta?

Erittäin väsynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10563/26888 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee hyvää mieskunnolle urbaanilegendan mukaan köh, köh, köh

Vierailija
10564/26888 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen tuhannet järvet ovat hienointa luontoa, ei paskainen ja saastunut meri.

Harvinaisen totta, Päijänne & Saimaa ne upeimmat. Meri ei ole puhdasta nähnytkään..

Vierailija
10565/26888 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,ei Harlineilla varmaan ole muinakaan päivinä kattaus samanlaista kun meillä täällä ,kaurapuuroa,lihapullia ym..Ja jokainen haluaa juhlapöytään omia lemppareita,niin varmaan mekin.Hienoa että he kuitenkin muistivat Suomen itsenäisyyspäivää.

Vierailija
10566/26888 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fani kirjoitti:

No,ei Harlineilla varmaan ole muinakaan päivinä kattaus samanlaista kun meillä täällä ,kaurapuuroa,lihapullia ym..Ja jokainen haluaa juhlapöytään omia lemppareita,niin varmaan mekin.Hienoa että he kuitenkin muistivat Suomen itsenäisyyspäivää.

No, voi ihanaa! Herkistyitkö? Varmaan muut ulkosuomalaiset ei vietä Itsenäisyyspäivää😏

Vierailija
10567/26888 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on rouvalla taas huulet pullistunu. Liekö sen huulirasvan ansiota mitä mainosti.💋

Vierailija
10568/26888 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ollut busy week pariskunnalla. Miksihän on niin tärkeää olla koko ajan kiireinen ja kertoa siitä. Aivan kuin elämä ei olisi antoisaa ja täyttä ilman sitä kiireen kirostamista.

Vierailija
10569/26888 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on ollut busy week pariskunnalla. Miksihän on niin tärkeää olla koko ajan kiireinen ja kertoa siitä. Aivan kuin elämä ei olisi antoisaa ja täyttä ilman sitä kiireen kirostamista.

Siis ihan kreisii!!! Iiiiiiiiikkk!!

T. Johanna

Vierailija
10570/26888 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kiireet tuota kotiäidin luokkaa, että piti käydä SEKÄ eläinlääkärillä, uutta wc-pönttöä katsomassa, hammaslaminaatin laitossa, apteekissa ja Rennyn seniorijumpassa ETTÄ uudet huulipistokset ottamassa.

Vierailija
10571/26888 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Renny on joskus myöntänyt että nyt mokattiin

"

Pahoitteluitakaan ei näyttelijän mukaan liiemmin ole kuulunut.

– Ainoa ihminen, joka on myöntänyt virheensä minulle, on Renny. Rennyn mukaan hän oli liian suureellinen ja teki samalla tavalla kuin Hollywoodissa eli luotti, että euroja ja dollareita tulee, Mikko paljastaa podcastissa.

– Kukaan muu ei ole sanonut, että on tehty mokia, mikä on mielestäni tosi hassua.

Nousiainen tunnustaa, että häntä harmittaa, ettei asiaa ole käyty läpi tuotantoyhtiö Solar Filmsin kanssa.

– Solarista ei ole mitään kättä ojennettu ja todettu, että näin kävi, mistä olen edelleen vähän harmistunut. Mä oon heille pala niin isoa epäonnistumista, että on vaan helpompi olla puhumatta siitä.

Vierailija
10572/26888 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlinien osteripäivystyksestä päivää. Onko nämä osterit Miamissa joku juttu, kun niitä on taas sunnuntaina pöydässä?

Mä oon niin väsynyt suomalainen tavis-peruna, että jatkuvat juhlat jahdeilla ja ravintoloissa tuntuisi vaan raskaalta. Uskon kyllä, että tämä pariskunta nauttii niistä aidosti. Varsinkin, jos on helppo vauva joka kulkee vain mukana.

Vierailija
10573/26888 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa oli näköjään muitakin pienokaisia ja osterit taitaa olla siellä tarjolla vähän joka kekkereissä.

Vierailija
10574/26888 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harlinien osteripäivystyksestä päivää. Onko nämä osterit Miamissa joku juttu, kun niitä on taas sunnuntaina pöydässä?

Mä oon niin väsynyt suomalainen tavis-peruna, että jatkuvat juhlat jahdeilla ja ravintoloissa tuntuisi vaan raskaalta. Uskon kyllä, että tämä pariskunta nauttii niistä aidosti. Varsinkin, jos on helppo vauva joka kulkee vain mukana.

Kaikkien pitää tanssia Repen mukaan. Vauvankin on sopeuduttava.

Vierailija
10575/26888 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kerottu tuleeko kolmoskautta?

Vierailija
10576/26888 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, Renny on joskus myöntänyt että nyt mokattiin

"

Pahoitteluitakaan ei näyttelijän mukaan liiemmin ole kuulunut.

– Ainoa ihminen, joka on myöntänyt virheensä minulle, on Renny. Rennyn mukaan hän oli liian suureellinen ja teki samalla tavalla kuin Hollywoodissa eli luotti, että euroja ja dollareita tulee, Mikko paljastaa podcastissa.

– Kukaan muu ei ole sanonut, että on tehty mokia, mikä on mielestäni tosi hassua.

Nousiainen tunnustaa, että häntä harmittaa, ettei asiaa ole käyty läpi tuotantoyhtiö Solar Filmsin kanssa.

– Solarista ei ole mitään kättä ojennettu ja todettu, että näin kävi, mistä olen edelleen vähän harmistunut. Mä oon heille pala niin isoa epäonnistumista, että on vaan helpompi olla puhumatta siitä.

Hyvä se on myöntää mokanneensa 700k taskussa tekemättä mitään😁

Vierailija
10577/26888 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fani kirjoitti:

No ihan näyttävät arkena ainekin syövän juustoleipiä tomaatilla ja kurkulla ja kittaavat lonkeroa. Ei mitään spesiaalia.

Vierailija
10578/26888 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte nähdä Johannan laulamassa 18 vuotiaana Lucia-neito ehdokkaana, niin video löytyy Youtubesta haulla "Johanna Kokkila Lucia". Ei kyllä tunnistaisi samaksi henkilöksi.

Vierailija
10579/26888 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kirjoitti:

Juhlissa oli näköjään muitakin pienokaisia ja osterit taitaa olla siellä tarjolla vähän joka kekkereissä.

Nää oli brunssilla. Stoorissa näkyi, kun kumpikin kuvasi itseään kädet pystyssä. Ei hele, 63 vee ukko käyttäytyy noin huh huh.

Treffeillä pitää aina olla limaista suuhun pantavaa heh heh.

Vierailija
10580/26888 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta👍

vai

Rakkaudesta👎

Ketju on lukittu.