The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Ylläri. Harlinien itsenäisyyspäivän dinnerillä ostereita. Eikö tuo ole niin väsynyt käsitys luksuksesta?
Erittäin väsynyt
Vierailija kirjoitti:
Ylläri. Harlinien itsenäisyyspäivän dinnerillä ostereita. Eikö tuo ole niin väsynyt käsitys luksuksesta?
Tekee hyvää mieskunnolle urbaanilegendan mukaan köh, köh, köh
Vierailija kirjoitti:
Suomen tuhannet järvet ovat hienointa luontoa, ei paskainen ja saastunut meri.
Harvinaisen totta, Päijänne & Saimaa ne upeimmat. Meri ei ole puhdasta nähnytkään..
No,ei Harlineilla varmaan ole muinakaan päivinä kattaus samanlaista kun meillä täällä ,kaurapuuroa,lihapullia ym..Ja jokainen haluaa juhlapöytään omia lemppareita,niin varmaan mekin.Hienoa että he kuitenkin muistivat Suomen itsenäisyyspäivää.
Fani kirjoitti:
No,ei Harlineilla varmaan ole muinakaan päivinä kattaus samanlaista kun meillä täällä ,kaurapuuroa,lihapullia ym..Ja jokainen haluaa juhlapöytään omia lemppareita,niin varmaan mekin.Hienoa että he kuitenkin muistivat Suomen itsenäisyyspäivää.
No, voi ihanaa! Herkistyitkö? Varmaan muut ulkosuomalaiset ei vietä Itsenäisyyspäivää😏
Sitä on rouvalla taas huulet pullistunu. Liekö sen huulirasvan ansiota mitä mainosti.💋
Taas on ollut busy week pariskunnalla. Miksihän on niin tärkeää olla koko ajan kiireinen ja kertoa siitä. Aivan kuin elämä ei olisi antoisaa ja täyttä ilman sitä kiireen kirostamista.
Vierailija kirjoitti:
Taas on ollut busy week pariskunnalla. Miksihän on niin tärkeää olla koko ajan kiireinen ja kertoa siitä. Aivan kuin elämä ei olisi antoisaa ja täyttä ilman sitä kiireen kirostamista.
Siis ihan kreisii!!! Iiiiiiiiikkk!!
T. Johanna
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiireet tuota kotiäidin luokkaa, että piti käydä SEKÄ eläinlääkärillä, uutta wc-pönttöä katsomassa, hammaslaminaatin laitossa, apteekissa ja Rennyn seniorijumpassa ETTÄ uudet huulipistokset ottamassa.
Oho, Renny on joskus myöntänyt että nyt mokattiin
"
Pahoitteluitakaan ei näyttelijän mukaan liiemmin ole kuulunut.
– Ainoa ihminen, joka on myöntänyt virheensä minulle, on Renny. Rennyn mukaan hän oli liian suureellinen ja teki samalla tavalla kuin Hollywoodissa eli luotti, että euroja ja dollareita tulee, Mikko paljastaa podcastissa.
– Kukaan muu ei ole sanonut, että on tehty mokia, mikä on mielestäni tosi hassua.
Nousiainen tunnustaa, että häntä harmittaa, ettei asiaa ole käyty läpi tuotantoyhtiö Solar Filmsin kanssa.
– Solarista ei ole mitään kättä ojennettu ja todettu, että näin kävi, mistä olen edelleen vähän harmistunut. Mä oon heille pala niin isoa epäonnistumista, että on vaan helpompi olla puhumatta siitä.
Harlinien osteripäivystyksestä päivää. Onko nämä osterit Miamissa joku juttu, kun niitä on taas sunnuntaina pöydässä?
Mä oon niin väsynyt suomalainen tavis-peruna, että jatkuvat juhlat jahdeilla ja ravintoloissa tuntuisi vaan raskaalta. Uskon kyllä, että tämä pariskunta nauttii niistä aidosti. Varsinkin, jos on helppo vauva joka kulkee vain mukana.
Juhlissa oli näköjään muitakin pienokaisia ja osterit taitaa olla siellä tarjolla vähän joka kekkereissä.
Vierailija kirjoitti:
Harlinien osteripäivystyksestä päivää. Onko nämä osterit Miamissa joku juttu, kun niitä on taas sunnuntaina pöydässä?
Mä oon niin väsynyt suomalainen tavis-peruna, että jatkuvat juhlat jahdeilla ja ravintoloissa tuntuisi vaan raskaalta. Uskon kyllä, että tämä pariskunta nauttii niistä aidosti. Varsinkin, jos on helppo vauva joka kulkee vain mukana.
Kaikkien pitää tanssia Repen mukaan. Vauvankin on sopeuduttava.
Joko on kerottu tuleeko kolmoskautta?
Vierailija kirjoitti:
Oho, Renny on joskus myöntänyt että nyt mokattiin
"
Pahoitteluitakaan ei näyttelijän mukaan liiemmin ole kuulunut.– Ainoa ihminen, joka on myöntänyt virheensä minulle, on Renny. Rennyn mukaan hän oli liian suureellinen ja teki samalla tavalla kuin Hollywoodissa eli luotti, että euroja ja dollareita tulee, Mikko paljastaa podcastissa.
– Kukaan muu ei ole sanonut, että on tehty mokia, mikä on mielestäni tosi hassua.
Nousiainen tunnustaa, että häntä harmittaa, ettei asiaa ole käyty läpi tuotantoyhtiö Solar Filmsin kanssa.
– Solarista ei ole mitään kättä ojennettu ja todettu, että näin kävi, mistä olen edelleen vähän harmistunut. Mä oon heille pala niin isoa epäonnistumista, että on vaan helpompi olla puhumatta siitä.
Hyvä se on myöntää mokanneensa 700k taskussa tekemättä mitään😁
Fani kirjoitti:
No ihan näyttävät arkena ainekin syövän juustoleipiä tomaatilla ja kurkulla ja kittaavat lonkeroa. Ei mitään spesiaalia.
Jos haluatte nähdä Johannan laulamassa 18 vuotiaana Lucia-neito ehdokkaana, niin video löytyy Youtubesta haulla "Johanna Kokkila Lucia". Ei kyllä tunnistaisi samaksi henkilöksi.
Eräs kirjoitti:
Juhlissa oli näköjään muitakin pienokaisia ja osterit taitaa olla siellä tarjolla vähän joka kekkereissä.
Nää oli brunssilla. Stoorissa näkyi, kun kumpikin kuvasi itseään kädet pystyssä. Ei hele, 63 vee ukko käyttäytyy noin huh huh.
Treffeillä pitää aina olla limaista suuhun pantavaa heh heh.