The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Taitaa olla renskan päätös tämäkin, että jouluksi ei tulla Suomeen.
Joulua voi viettää muuallakin kuin Suomessa, jokainen perhe valitsee sen ihan itse. SINUN ei tarvitse miettiä mitä Harlinit päättävät, hoida vaan oma joulusi,
No mistäs sinä epäilet että Rennyn päätös olisi olla tulematta Suomeen ja oma Jouluni on todella mahtava,nyt jo mökillä takkatulen lämmössä ödotellaan perheen kanssa aattoa,joten revi siitä.
Kyllä minulla olisi tosi paha olo,jos vihaisin tuota pariskuntaa,minulle vieraita ihmisiä,eivät ainakaan minulle ole tehneet mitään pahaa.Kaikkea hyvää heille.
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille keskustelijoille,ehkäpä ensi vuosi tuo linjoille mukavampaa mielipiteiden vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille keskustelijoille,ehkäpä ensi vuosi tuo linjoille mukavampaa mielipiteiden vaihtoa.
Ulliksen kallonkutistajako se yrittää ohjailla keskustelua mieleisekseen?😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla olisi tosi paha olo,jos vihaisin tuota pariskuntaa,minulle vieraita ihmisiä,eivät ainakaan minulle ole tehneet mitään pahaa.Kaikkea hyvää heille.
Älä, sulla on elämässä vain viha tai palvonta?
Turhanpäiväisten julkisuuden kipeitä ihmisiä ei kannata nostaa jalustalle. Keskity läheisiin.
Vierailija kirjoitti:
No mistäs sinä epäilet että Rennyn päätös olisi olla tulematta Suomeen ja oma Jouluni on todella mahtava,nyt jo mökillä takkatulen lämmössä ödotellaan perheen kanssa aattoa,joten revi siitä.
Ja käyt tasaisin väliajoin täällä kehumassa täydellistä elämääsi ja arvostelet toisia?
No,pakkohan täällä on puolustautua,kun jokaiseen kommenttiin tulee törkeä vastaus.En tiedä miten pitäisi keskustella,enkä varmasti ole ainoa joka näin ajattelee.Mutta en aio enää täällä kommentoida,joten ihan vapaasti voit ottaa muita hampaisiisi,jos saat siitä elämääsi iloa,vietä rattoisa joulu oman täydellisen egosi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
tuollaisia miehiä kuin renny tapaillaan hetki salaa jos viitsii, ei viedä alttarille, mutta ehkä se on ollut "uutta ja hienoa" kun saa shamppanjaa, merkkituotteita ja lukuisia matkoja. Me muut voimme onneksi ostaa kaiken itse, ilman vanhempaa miestä elättäjänä! ;) näyttelijäksikin voi Suomessa opiskella jos haluaa, ei tarvita sitä varten ohjaajan kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Miks ton lapsen kallo on tuon muotoinen, kuitenkin jo 5kk ikää?
Rennyllä samanlainen. Otsa myös samanlainen.
Axu sisko näköjään Porissa joulua viettämässä.
Oli äskettäin Dubaissa lomailemassa. Onkohan tuollakin Kokkilan tyttärellä sugardaddy?
Vierailija kirjoitti:
Huh huh! Onpas Renny lihonu!
Rouvallakin niin tukevat reidet!
Kaikki lihoo joulun alla ja aikaan.
Rouva on kirjoittanut yhteen storyn kuvaan
Lie is now
Kiusallinen typo 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
No,mites omat reitesi?
Nyt ei ole kyse kommentoijan reisistä, hän tuskin esittelee itseään maailmalle instagramissa tiukoissa shortseissa.
Ei oo kumitissit.