The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee sekaisin Renny ja Ressu Redford. Samanlaisia ukkoja, nuoruuden muistoja.
Ressu on kaunis mieheksi, kun taas Renny 🤣
Johanna ei olisi ikinä kiinnostunut Ressusta. Renny on pitkä ja komea mies toisin kuin Ressu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee sekaisin Renny ja Ressu Redford. Samanlaisia ukkoja, nuoruuden muistoja.
Johanna ei olisi ikinä kiinnostunut Ressusta. Renny on pitkä ja komea mies toisin kuin Ressu.
🤣🤣🤣🤪🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Nyt lapselle hattu päähän!
Me mitää hattuja tarvita!
T. Suomi-juntit Floridasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renska vois olla Ressun isä iän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat yli kuusikymppisiä. Oliskohan vuosi ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat yli kuusikymppisiä. Oliskohan vuosi ikäeroa.
Häh? Ressu yli 60?????
Vierailija kirjoitti:
"Miten lapsen tulo on vaikuttanut parisuhteeseen" Johanna kysyy jonkun seuraajan lähettämän kysymyksen.
"Sä olet mua kohtaan vielä entistä rakastavampi ja huolehtivaisempi" vastaa meidän Renny. Ja Johanna ulisee "voii kultaa kiitos".
Siis oikeesti....
Kuinka Rennyn vastaus liittyy parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten lapsen tulo on vaikuttanut parisuhteeseen" Johanna kysyy jonkun seuraajan lähettämän kysymyksen.
"Sä olet mua kohtaan vielä entistä rakastavampi ja huolehtivaisempi" vastaa meidän Renny. Ja Johanna ulisee "voii kultaa kiitos".
Siis oikeesti....
Hänestä tuli mieslapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostuisi, jos sillä olisi paljon rahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostuisi, jos sillä olisi paljon rahnaa.
Näin on. Ei haittaa, että ukko on isää vanhempi kunhan taskussa pullottaa paksu....lompakko.
Miksi tuota lapsiraukkaa pitää vatkata koko ajan ja noin lujaa???
Miten ihmeessä pitää olla jo seuraavaa miettimässä, jos lapsi sai juuri nimen ja on 3 viikkoa vanha? Eikö tuo onni riitä? Onko edes ompeleet ehtineet parantua, kun uutta pullaa uuniin? Hieman tuli oksua suuhun.
Niin miten voi jo olla vauvakuume? Onko Rennyn pakko tehdä äkkiä?
Ohjelma kertoo Johanna ja Renny Harlinista.
He ovat itse sen tehneet/ toteuttaneet ja lopputeksteissä lukee:
Kiitos
Johanna ja Renny Harlin.
Kiittävät siis itseään, kun tekivät ko. ohjelman...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti....
Hänestä tuli mieslapsi.
Renny on aina ollut mieslapsi! Peter Pan syndrooma.
Johanna on julkaissut hämmentävän reelsin instassa. Mitä mä tässä tarkalleen ottaen katson?
Heidän Liisan päivän perinne ja ammattilaisella teetetty kuvaushetki piknikiltä? Ketä varten tämä teatteri on? Onko tämä sitä amerikkalaista making memories -touhua?
Ovat itse järjestäneet lahjapaketin, jonka avaamisen kuvaaja tallentaa ja sisällä on lahja 4kk Cocolle? Onko tuo iso viinipullokin Cocolle 🤔 Lähikuvia perhosista? Mitä aktuaalista kettua tässä on meneillään?
Sinä joka aina täällä toitotat että kaikki on vain Harlineille kateellisia niin voin sanoa, että tässä sulle visuaalinen todiste niiden sekopäisen sokerikuorrutetusta, muille näyttämiseen perustuvasta elämästä, jota en ikinä haluaisi elää.
Viikonloppuna Johanna vastaili storeissa kysymykseen äitiydestä. Kertoi mm. että Coco on mennyt kaikkien hänen uratavoitteiden ohi.
Anteeksi, mutta uratavoitteiden? Mikä se ura oli, ennen kuin Renny antoi näyttelijän ja tuottajan pestit hänelle ilman mitään kokemusta tai koulutusta? Tämä on yksi suurimmista asioista mikä tässä ihmisessä tökkää. Puhuu meidän elokuvista ja mun urasta vaikka on vaan pölähtänyt niihin pesteihin aviomiehen kautta ilman mitään omaa etenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Johanna on julkaissut hämmentävän reelsin instassa. Mitä mä tässä tarkalleen ottaen katson?
Heidän Liisan päivän perinne ja ammattilaisella teetetty kuvaushetki piknikiltä? Ketä varten tämä teatteri on? Onko tämä sitä amerikkalaista making memories -touhua?
Ovat itse järjestäneet lahjapaketin, jonka avaamisen kuvaaja tallentaa ja sisällä on lahja 4kk Cocolle? Onko tuo iso viinipullokin Cocolle 🤔 Lähikuvia perhosista? Mitä aktuaalista kettua tässä on meneillään?Sinä joka aina täällä toitotat että kaikki on vain Harlineille kateellisia niin voin sanoa, että tässä sulle visuaalinen todiste niiden sekopäisen sokerikuorrutetusta, muille näyttämiseen perustuvasta elämästä, jota en ikinä haluaisi elää.
Katsoin samaa. Siis Renny viettää äitinsä nimppareita vielä 10 vuotta äitinsä kuoleman jälkeen. Coco nyt sitten saa Liisan päivänä lahjoja, entä Marian päivänä?
Ja tietysti alkoholia mukana. Autoa ei saa ajaa viinipäissään, kuinka pientä lasta saa hoitaa?
Renny on estänyt lastensa mahdollisuuden olla tekemisissä Harjolan suvun kanssa. Kaikki johtuu siitä, kun Rennyn äiti JOUTUI leskeksi tultuaan muuttamaan omaan KAKSIOON Kulosaaressa ja töihinkin piti mennä vielä vanhoilla päivillään. Äiti oikein kärsi tästä. Siis voi v****!
Nyt lapselle hattu päähän!