The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Onko Kay ja Luukas sekä Renny käyneet saarella yhdessä ennen Johnua? Jos näin on, niin mahtaa Luukaksellakin mennä jo äitipuolet sekaisin.
Varmaan siellä on ravannu kaikki Rennyn tyttikset ja tietty Geena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on sairasta että pariskunnan instat on lähes kopiot toisistaan.
Kumpi kontrolloi?
Kumpikohan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammio on kyllä ihana paikka, ymmärrän, miksi Renny rakastaa paikkaa niin paljon. Cocon ristiäiset olivat kauniit.
Renny ja Renny! Nekin juhlat järjesti juhlapalvelu! Kaikki ristiäiset on kauniit, turha jeesustella!
😄
Vierailija kirjoitti:
No tuo renny taitaa olla narsisti. Johanna kuitenkin näyttää onnelliselta, silmät ihan loistaa.
Itse kiinnitin huomion tuossa ristiäisjaksoissa kuinka Johannalla on välillä jo pistävä katse Rennyn puhuessa hölöhölö juttujaan. Renny vaikuttaakin epävakaalta ja puheet on kyseenalaistettava. Se että Rennyllä on jo kiire saada toinen vauva alulle ja sen jälkeen suunnitelma lähteä vain perheen kesken purjehtimaan Karibialle ja jopa Afrikkaan, sai jo Johannan ilmeen jähmettymään ja muistuttelemaan kuinka paljon heillä on jo muitakin suunnitelmia. Pelottava ajatus, Renny elää narsistisessa maailmassaan vailla realiteettia.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kirjoitti:
Kai siinä muisteltiin Rennyn äitiäkin,mutta Cocon 4kuukauden ikä taisi olla se tärkein,joillakin on vaan tapana muistaa lapsen jokainen kuukausi tuossa vauvaiässä,suotakoon se heille ja kaikki muukin erikoisuus,se on heidän valitsema tapansa elää.Ja nyt taas seuraavaan kommenttiin negatiivisten arvioiden kirjoittajat,olkaapa hyvä.
Mä taas puheista ymmärsin, että nimenomaan Liisan päivä oli se pääjuttu mitä juhlistettiin. Johanna hehkutti etukäteen että on tulossa iso päivä ja itse päivänä puhuttiin heidän Liisan päivän perinteestä.
Renny selitti tohkeissaan, kuinka Coco oli nyt täsmälleen samanikäinen kuin Liisa äitinsä käydessään ekaa kertaa siinä Tammion kallioilla. Seuraavaksi varmasti väittää että Coco on Liisan inkarnaatio. Mikään ei ole täydellistä, ei myöskään Johannan elämä, jos kuvitteli olevansa tärkeä niin nyt on tippunut jo kolmanneksi siinä sijalla. Tarpeeksi monta lasta tehtyään putoaa jo lastenhoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo renny taitaa olla narsisti. Johanna kuitenkin näyttää onnelliselta, silmät ihan loistaa.
Itse kiinnitin huomion tuossa ristiäisjaksoissa kuinka Johannalla on välillä jo pistävä katse Rennyn puhuessa hölöhölö juttujaan. Renny vaikuttaakin epävakaalta ja puheet on kyseenalaistettava. Se että Rennyllä on jo kiire saada toinen vauva alulle ja sen jälkeen suunnitelma lähteä vain perheen kesken purjehtimaan Karibialle ja jopa Afrikkaan, sai jo Johannan ilmeen jähmettymään ja muistuttelemaan kuinka paljon heillä on jo muitakin suunnitelmia. Pelottava ajatus, Renny elää narsistisessa maailmassaan vailla realiteettia.
Mulla putosi leuka lattiaan tuossa purjehdus höpinöissä! On aivan eri asia purjehtia jossain Suomenlahden rannikolla kuin Valtamerellä! Jotain tolkkua vähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla putosi leuka lattiaan tuossa purjehdus höpinöissä! On aivan eri asia purjehtia jossain Suomenlahden rannikolla kuin Valtamerellä! Jotain tolkkua vähän!
Ja alapeukuttaja hekumoi näyllä missä Renny seisoo ruskettuneena kipparinlakki päässään ohjaamassa venettään? Johanna seisoo vieressä Coco sylissään. Onneksi lasta ei tarvitse hytkyttää, koska aallokko hoitaa sen.
Rennyn ahavoituneet kasvot ovat parroittuneet huomattavasti, kun hän määrätietoisesti luotsaa perhettään kohti Afrikan rannikkoa! Kyllä kaikki ne purjehdukset Tammion vesillä, ja Helsinki-Tammio nyt osoittavat Rennyn olevan oikea mies valtavalle avomerelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on sairasta että pariskunnan instat on lähes kopiot toisistaan.
Kumpi kontrolloi?
Joo, ensin Johanna postaa ja sitten Renska jakaa sen omissa storyissa. Tai voihan se olla, että Johanna hoitaa molemmat, kun noi vanhukset ei välttämättä osaa tota somea niin hyvin.
Varmaan Kay jo opastanut Renskaa somen käytössä. Vähän tuli fiilis, että Johanna on ihan kolmossijalla, kun Liisaa palvotaan.
Siis niin ihanaa, että Johanna voi keskittyä vaan vauvan hoitoon. Kotityöt hoitaa apulainen, joka tarvittaessa jää yöksikin, kun bile-ilta kutsuu Johannaa ja Rennyä.
Uskon että Johannan luonteella on vaikea jättää vauvaa hoitoon toiselle. Johannallakin on kontrollointi verissä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Johannan luonteella on vaikea jättää vauvaa hoitoon toiselle. Johannallakin on kontrollointi verissä.
Varmaan Rennyn idea nuo treffi-illat. Oliko lapsi edes kuukauden vanha, kun lähtivät juhlimaan!
Johanna pilaa tuolla hytkyttämisellään vauvan selän ja hyvässä lykyssä myös päänupin.
Olikohan Buttin Vipe Rennyn löytö?
Itselläni ei ole lapsia, mutta mitä olen jutellut ihmisten kanssa ei tuollaiset vastasyntyneen vanhempien deitti-illat ole yleinen käytäntö. Eikö yli 6 kk vanhempien ennemminkin? Tää deittailu johtuu vain siitä Rennyn miesvauvaisuudesta. Ei kestä sitä, että hän ei oo se ykkösvauva enää.
On tää aikamoista, että eltaantuneen vanhuksen ja kiljukaulan suhde voi kiinnostaa jengiä yli 10 000 viestin verran.
Vierailija kirjoitti:
On tää aikamoista, että eltaantuneen vanhuksen ja kiljukaulan suhde voi kiinnostaa jengiä yli 10 000 viestin verran.
😁
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole lapsia, mutta mitä olen jutellut ihmisten kanssa ei tuollaiset vastasyntyneen vanhempien deitti-illat ole yleinen käytäntö. Eikö yli 6 kk vanhempien ennemminkin? Tää deittailu johtuu vain siitä Rennyn miesvauvaisuudesta. Ei kestä sitä, että hän ei oo se ykkösvauva enää.
Se on just näin. Itse ainakin ja minun tuntemat vanhemmat ei olla edes haluttu vauvan ollessa pieniä ravata joka viikko jossain deitti-illallisilla. Ollaan haluttu keskittyä siihen elämänvaiheeseen vauvan kanssa. Niille deiteille ehtii myöhemminkin ja se tuntuu mielekkäämmältä silloin kun lapsi on isompi, eikä ole sellainen olo että pitäisi kiirehtiä takaisin.
Renny ei varmasti tunne näin. Monessa kommentissa vauvan syntymän jälkeen on korostanut, kuinka Johana edelleen priorisoi hänetkin. Kuka edes ajattelee noin suhteessa omaan vastasyntyneeseen, hyi h*tto.
Johanna viime viikolla kysyi storissaan Rennyltä, että miten äitiys on muuttanut parisuhdetta tai jotain vastaavaa. Renny vaan hekumoi, kuinka Johanna on Häntä kohtaan vieläkin rakastavampi ja huomioivampi. Minä, minä, minä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisi
Luukaksellakin serkkuja Suomessa. Tuo kuolleen äidin nimipäivän vietto pikku Cocon kanssa tuntuu ihan sairaalta, varsinkin kun se on vain hänen toinen nimensä. Renska on arkkitehturoinut ihan oudoksi kaikki heidän perhe- ja sukusuhteet, Johanna vain katsoo vieressä ja sopeutuu. Sentään Emilia-sisko sai olla mukana ristiäisissä. Muutenkin jutut ihan outoja, että suvulla ollut Tammion talo satoja vuosia, Rennyhän osti sen vasta pari vuotta sitten? Kayn kanssa oli käynyt v. 2019 saarella, silloinkin varmaan Luukas mukana, Rennyn siskon luona kaiketi lomailivat. Ristiäiset näyttivät sinänsä ihan kivoilta, joten mukava loppu tuolle tv-sarjalle. Toivon vain, että Johanna pääsisi eroon Rennystä ennen kuin narsistiset piirteet ottavat vielä pahemmin valtaa.
Olihan siellä Johannan vanhemmat ja jokunen hänen ystävänsäkin.
Kumpi kontrolloi?