The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Kai saa liittyä tähän kuoroon, jonka mielestä kyseessä on loistava sarja Hollywood miljonääreistä? Johannaa on myös mukava katsella. Ja samalla tilailen älypuhelimellani Pizza-Onlinestä ruokaherkkuja ja Pepsiä, ja peukutan tätä perhettä Intagramissa. Cocon kuvat on piste i:n päälle!
T. M17
Nälä! Mäki oon messis!
Tinja 15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai saa liittyä tähän kuoroon, jonka mielestä kyseessä on loistava sarja Hollywood miljonääreistä? Johannaa on myös mukava katsella. Ja samalla tilailen älypuhelimellani Pizza-Onlinestä ruokaherkkuja ja Pepsiä, ja peukutan tätä perhettä Intagramissa. Cocon kuvat on piste i:n päälle!
T. M17Nälä! Mäki oon messis!
Tinja 15
Minäki ja pizzaa tänne! Siis onko tää pizzaonline joku äppi vai, tarviiko kryptoja, no mun pizzaan ananasta sit.. Kysyn Jorma Sairaselta.
T. Miki 11 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinja 15Minäki ja pizzaa tänne! Siis onko tää pizzaonline joku äppi vai, tarviiko kryptoja, no mun pizzaan ananasta sit.. Kysyn Jorma Sairaselta.
T. Miki 11 v
Ja voiko tätä pizzaonlinea peukuttaa vai miten tämä internetti taas toimikaan. Mieskin ihmettelee. Onneksi johannan hymy piristää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinja 15Minäki ja pizzaa tänne! Siis onko tää pizzaonline joku äppi vai, tarviiko kryptoja, no mun pizzaan ananasta sit.. Kysyn Jorma Sairaselta.
T. Miki 11 vJa voiko tätä pizzaonlinea peukuttaa vai miten tämä internetti taas toimikaan. Mieskin ihmettelee. Onneksi johannan hymy piristää päivää.
😂
Tarvitseeko pikkulapsen pää ja iho suojata auringon paahteelta?
T. Johanna 28v.
Vierailija kirjoitti:
T. Johanna 28v.
Tämä! Tähän mä olen kiinnittänyt huomiota koko ajan 😳 Pieni siristelee silmiään kirkkaassa auringonpaisteessa ja videoissa kääntelee päätään kun häikäisee niin 😕
Miten täälläkin mainittu Kari Uoti liittyy Johannaan?
Vierailija kirjoitti:
Hän on kommentoinut Johannan ig:ssä sitä kuinka renny antaa johannan mennä ja olla niin kuin johannna ikäiselle sopii. Siten.
Vierailija kirjoitti:
Miten mansikka liittyy kookokseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole julkkis Kari Uoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole julkkis Kari Uoti.
Ei tod. Näkeehän sen profiilikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvin aggressiivisesti käyttäytyvä vihanpuhuja. Kateus?
Miksi tarjoat tota kateuskorttia aivan kaikkeen? Vastaatko töissäkin ihmisille jotain ihan sekopäistä, kun he sanovat jotain? Siis jos olet enää työelämässä.
Ei tässä tarvitse näkijä olla, sillä on niin ilmiselvää tuo jäytävä kateus.
Jäytävä?
Eikö jäytää ole tuttu verbi? Kannattaa lukea muutakin kuin av:ta.
Älä lässytä bönde.
bönde on mökki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvin aggressiivisesti käyttäytyvä vihanpuhuja. Kateus?
Miksi tarjoat tota kateuskorttia aivan kaikkeen? Vastaatko töissäkin ihmisille jotain ihan sekopäistä, kun he sanovat jotain? Siis jos olet enää työelämässä.
Ei tässä tarvitse näkijä olla, sillä on niin ilmiselvää tuo jäytävä kateus.
Jäytävä?
Eikö jäytää ole tuttu verbi? Kannattaa lukea muutakin kuin av:ta.
Älä lässytä bönde.
bönde on mökki..
Älä sä olkikuukkeli auo päätäs.
Vierailija kirjoitti:
Rennyyyyyyyy......
Ihanaa, kulta rrrrrakaaas IIIK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Johanna 28v.Tämä! Tähän mä olen kiinnittänyt huomiota koko ajan 😳 Pieni siristelee silmiään kirkkaassa auringonpaisteessa ja videoissa kääntelee päätään kun häikäisee niin 😕
Monessa kuvassa Johannalla itsellään on aurinkolasit ja lapsi on silmät kirkkaasta auringosta sirrillään, ilman suojaavia pitkähihaisia ja ilman HATTUA! Siis ihan vink vink, jos itse koet tarvitsevasi silmillesi aurinkolasit, se pieni herkkine silmineen tarvitsee suojaa vielä enemmän. Mä legit en halua mom sheimata, mutta oikeasti tuntuu pahalta pienen puolesta.
"Miten lapsen tulo on vaikuttanut parisuhteeseen" Johanna kysyy jonkun seuraajan lähettämän kysymyksen.
"Sä olet mua kohtaan vielä entistä rakastavampi ja huolehtivaisempi" vastaa meidän Renny. Ja Johanna ulisee "voii kultaa kiitos".
Siis oikeesti....
Mulla menee sekaisin Renny ja Ressu Redford. Samanlaisia ukkoja, nuoruuden muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee sekaisin Renny ja Ressu Redford. Samanlaisia ukkoja, nuoruuden muistoja.
Ressu on kaunis mieheksi, kun taas Renny 🤣
Unohtamatta vähän jorma sairasen juttuja johonkin väliin