The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Minusta tämä on paljon kivempaa katsottavaa kuin muut realityt, kaiken maailman paritusohjelmat, teennäiset seikkailut yms. Yleensä olen lopettanut tosi-tv:n katsomisen jälkeen 10 min jälkeen.
Oliko renny kännissä niissä kihlajaisissa...
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on paljon kivempaa katsottavaa kuin muut realityt, kaiken maailman paritusohjelmat, teennäiset seikkailut yms. Yleensä olen lopettanut tosi-tv:n katsomisen jälkeen 10 min jälkeen.
Mä seuraan oikeasti TOSI vähän telkkaria ja muutenkin mitään ohjelmia, mutta tästä tykkään ja oon jäänyt seuraamaan. Mä luulen, että tässä on monia miellyttäviä komboja: on nättejä kesäisiä maisemia, tilanteet on aitoja, ovat positiivisia ihmisiä, vähän pääsee tirkistelemään jne. Toivottavasti kuvaavat tänä kesänä toisen kauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennyn elämäkerta on tosi hämmentävää juttua täynnä: mm. ylpeästi kertoo että tilasi jollekin ohjauskeikalle playboy-mallin, kun oli tylsää. "Hän oli mukavaa seuraa yksinäiselle ohjaajalle" 🤢 Ja muutenkin naisjutut on ihan sen oloisia että niihin on keksitty puolet lisää, mikä vaan kohottaisi kertojaa itseään maailman napana joka vain ottaa kenet kelpuuttaa. Siinä on myös ihan kivoja kertomuksia leffojen tekemisestä, mutta naisseikkailut ja esim väritetty kertomus pojan elämän alkuvaiheista on oksettavaa. Tämän takia kun katson Rennyn ryppyistä naamaa näytöltä, en näe herkkää ja aitoa miestä vaan jatkuvasti mieleen tulee nuo rasvaiset leveilyt kirjasta. 😑
Cliffhangeria kuvasivat Italiassa ja Renny äkkäsi mustan tytön Playboyn kannessa. Soitti siltä seisomalta agentilleen Losiin käski hommata tytön paikalle. Meniköhän juttu ihan noin oikeasti?!
Rahalla tehdään suuressa maailmassa paljon ihmeellisimpiäkin asioita.
Renny on oikeasti ollut (huom ollut :D) hollywoodin ytimessä ja siellä tosiaankin ei ole mikään iso juttu tehdä noin.
Miksi Johannalla on ensi-illoissa ja matkoilla ja öö joka paikassa tuo sama musta pikkulaukku? Eikö oo repellä paukkuja ostaa daamilleen toista?
Vierailija kirjoitti:
Oliko renny kännissä niissä kihlajaisissa...
Tuona aamuna ainakin silmät punottivat melkoisesti. :)
Kaasot meni Johannalla kuulemma vaihtoon. Varmaan oli mukava kaasojen kuulla perustelut tv-sarjan kautta.
kertokaa nyt missä tämä ohjelma on nähtävissä.
siis tv ja kanava mikä. kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
MTV palvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Mtv::n netti. Ilmainen on. Tunnuksen tarviit.
Koiralle ruoka-annos hotellissa 25 e. Ihanan halpaa!
Myy-koira paskoi hotellissa. Yleisö vaatii tietää mitä maksoi siivous!
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/sarja/the-harlins-10004078
pitää tehdä tunnukset, mutta on ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
katsomo
Vierailija kirjoitti:
kertoo siitä, että koirasta ei pidetä huolta ja sitä laiminlyödään: koira ei pasko sisälle, jos se saa käydä tarpeeksi usein ulkoilemassa/tarpeillaan ulkona
toivottavasti ymmärtävät antaa koiran pois parempaan hoivaan, ärsyttää tuollaiset omistajat, jotka ottavat elävän luontokappaleen hoiviinsa ja sittne laiminlyövät sen hoitoa
Vierailija kirjoitti:
Kaasot meni Johannalla kuulemma vaihtoon. Varmaan oli mukava kaasojen kuulla perustelut tv-sarjan kautta.
Pelkäsikö Johanna, että Renny vaihtaa kaasoon.
Vierailija kirjoitti:
Koira ei ole sisäsiisti. Usein Johannan storyissa näkyy simple solution -pesuainesuihke ja muutamia pissa-alustoja nurkassa. Toinen vaihtoehto on, että ovat niin pitkiä aikoja poissa, ettei koira jaksa enää pidättää. En tiedä onko Myy leikattu, mutta se voi vielä lyhentää tarvittavaa pissatusväliä. Surullista miten tuota koiraa hoidetaan. Joko jää pitkiksi ajoiksi eri ihmisille hoitoon, tai sitten retuutetaan yömyöhään kuvauspaikoilla. Oli myös niissä toisissa häissä, roikotettiin käsivarrella diskovaloissa ja musiikin paukkeessa aamuyöhön asti. Stressaavaa, vaikka koira olisi kuinka tottunut ääniin ja ihmispaljouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsikö Johanna, että Renny vaihtaa kaasoon.
Renny ne kaasot valitsi ja perui Johannan ystävien kutsut. Jopa se pikkusisko hyllytettiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mää en kyllä pysy perässä aina, että millon tässä sarjassa on kihlajaiset/häät/kihlajaisten alku- vai loppusoitto/häiden loppujaiset vai jatkolaiset :D
On vähän showta lisätty käsikseen... Rennyhän se varmaan itse kirjoittelee vuorosanatkin...
Uudessa jaksossa Johanna on kyl aika teini. Hokee OMG:tä vähän liikaa.