The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuo Orange County on maakunta nimensä mukaan Losin liepeillä.
(County, suomeksi maakunta)
Semmoinen keskiluokan paskalaari koko mesta, en tykännyt.
Ei ole " osa Los Angelesia", kuten väitit. County kyllä tarkoitta enneminkin meidän kuntaa, kuin maakuntaa, eli omaa hallintoaluetta. Jos menet sanomaan OCssä, että se on osa Los Angelesia, niin loukkaantuvat verisesti. Etkä ole edes käynyt siellä, minä olen asunut, olin vaihto- oppilaana siellä.
Mun serkku asuu Losissa. Omistaa firman kiinteistövälitys alalla. On viitsi kertoa nimeä ettette mene häiriköimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt valot päälle, täysin typeriä kommentteja sivukaupalla, ja lisäksi ohi aiheen! Ketju oli minusta aluksi ehkäpä koko vauva sivuston paras, pitkään aikaan.
Ja itse sarja kun oli vaan yllättävän hyvä, 2 kautta odottelen ja Tammiossa käydään tänä kesänä, sarjan innoittamana
100% samaa mieltä! Pari vati päätä pilaa nyt hyvän ketjun. Mekin muuten mennään Tammioon tässä kuussa, eikä varmasti olisi menty ilman sarjaa :) vesipullot ja tuc-keksit reppuun :)
Sori tuottaa pettymys mutta Harlin mökkiä et nää etkä hänen siskonsa mökkiä.
Kannattaa silti kunnioittaa ihmisten yksityisyyttä. Haluaisitko itse porukkaa puskiisi pyörimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt valot päälle, täysin typeriä kommentteja sivukaupalla, ja lisäksi ohi aiheen! Ketju oli minusta aluksi ehkäpä koko vauva sivuston paras, pitkään aikaan.
Ja itse sarja kun oli vaan yllättävän hyvä, 2 kautta odottelen ja Tammiossa käydään tänä kesänä, sarjan innoittamana
100% samaa mieltä! Pari vati päätä pilaa nyt hyvän ketjun. Mekin muuten mennään Tammioon tässä kuussa, eikä varmasti olisi menty ilman sarjaa :) vesipullot ja tuc-keksit reppuun :)
Nythän Tammio saa varsinaisen buustin tämän menestyssarjan myötä.
Pitäisköhän sinne sitten perustaa jonkinlainen elintarvikekioski.
Rennyn kultainen tatsi on nostanut pienen kalastuskylän suosioon.
Orange County on nykin osavaltiossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin odotan innolla toista kautta tästä sarjasta, siinähän raskaus on jo pitkälle edennyt ja näemme meidän menestysohjaajan ihan eri roolissa missä on yleensä nähty ja vielä näin televisioon tehdyn päiväkirjan muodossa.
Kiva on nähdä myös maisemia, eli sarja toimii myös vähän kuin matka-ohjelmana.
Hei daaaa! Kolmatta kautta kuvataan jo!
Vierailija kirjoitti:
On sielläkin saman niminen paikka, joka voi vähän hämätä täältäpäin katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin odotan innolla toista kautta tästä sarjasta, siinähän raskaus on jo pitkälle edennyt ja näemme meidän menestysohjaajan ihan eri roolissa missä on yleensä nähty ja vielä näin televisioon tehdyn päiväkirjan muodossa.
Kiva on nähdä myös maisemia, eli sarja toimii myös vähän kuin matka-ohjelmana.
Hei daaaa! Kolmatta kautta kuvataan jo!
Ei vaan toista kautta kuvataan vielä muutamia jaksoja ja se tulee ilmaiseksi ruuduillemme 24.elokuuta.
Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän Tammio saa varsinaisen buustin tämän menestyssarjan myötä.
Pitäisköhän sinne sitten perustaa jonkinlainen elintarvikekioski.
Rennyn kultainen tatsi on nostanut pienen kalastuskylän suosioon.
Ei sinne saa perustaa mitään! Saarihan on sähkötön, aurinkopaneelit esim. käytössä.
Uteliaita juoruakkoja ei saarelle haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tv-sarjaakin tehdään siellä. Seuraa firmaa, joka rakentelee tankoapinoille prätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Usassa vanhalta mantereelta "tuotuja" paikannimiä.
Milloinkohan on laskettu aika, se ei varmaan ehdi toiselle tuotantokaudelle.
Mutta ehkä sitten kolmannelle ja uskoisin että lapsi syntyy Yhdysvalloissa että saa sen maan kansalaisuuden myös.
Ehkä tästä nuorestakin vesselistä tulee elokuva-alan ammattilainen kuten isästään ja velipuolestaan Luukaksesta joka oppii Renny-isältään alan niksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammiosta senverran et kantsii ottaa omat eväät ja juomat mukaan, koska siellä ei ole mitään kiskaa edes, eikä vesipistettä.
Siellä ei voi myöskään haahuilla miten tahtoo, vaan pysyttävä merkatuilla reiteillä.Jep, tuo Tammio on todella idyllinen entinen kalastaja-yhteisö ja kannattaa tietenkin pysytellä poluilla ettei kenenkään pihan läpi kävele.
Mutta löytyy sieltä hyvää rantaa jne. missä voi itsekseen olla ja kenties tavata meidän Rennyn ja Johannankin, mistäs sitä tietää!
Rannat on yksityisaluetta. Mene ulko-Tammioon siellä voi vaikka leiriytyä.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan on laskettu aika, se ei varmaan ehdi toiselle tuotantokaudelle.
Mutta ehkä sitten kolmannelle ja uskoisin että lapsi syntyy Yhdysvalloissa että saa sen maan kansalaisuuden myös.
Ehkä tästä nuorestakin vesselistä tulee elokuva-alan ammattilainen kuten isästään ja velipuolestaan Luukaksesta joka oppii Renny-isältään alan niksit.
Vesselistä? Tyttö sieltä tulee. Eiköhän Renny ole mullan alla kun tyttö on täysikänen.
Joka tapauksessa kaunis lapsi sieltä tulee. Sen verran kaunis pari, Johanna ja Renny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole " osa Los Angelesia", kuten väitit. County kyllä tarkoitta enneminkin meidän kuntaa, kuin maakuntaa, eli omaa hallintoaluetta. Jos menet sanomaan OCssä, että se on osa Los Angelesia, niin loukkaantuvat verisesti. Etkä ole edes käynyt siellä, minä olen asunut, olin vaihto- oppilaana siellä.
Mun serkku asuu Losissa. Omistaa firman kiinteistövälitys alalla. On viitsi kertoa nimeä ettette mene häiriköimään.
Hei, edelleen- perusta oma ketju näille pullistelu/ lällättelyille- tässä keskustellaan The Harlins sarjasta. Pysytään aiheessa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammiosta senverran et kantsii ottaa omat eväät ja juomat mukaan, koska siellä ei ole mitään kiskaa edes, eikä vesipistettä.
Siellä ei voi myöskään haahuilla miten tahtoo, vaan pysyttävä merkatuilla reiteillä.Jep, tuo Tammio on todella idyllinen entinen kalastaja-yhteisö ja kannattaa tietenkin pysytellä poluilla ettei kenenkään pihan läpi kävele.
Mutta löytyy sieltä hyvää rantaa jne. missä voi itsekseen olla ja kenties tavata meidän Rennyn ja Johannankin, mistäs sitä tietää!
Rannat on yksityisaluetta. Mene ulko-Tammioon siellä voi vaikka leiriytyä.
Sielläpäin käyneenä voin sanoa että tuo on aika hyvä neuvo, sillä Tammio on pienehkö saari ja paljon tontteja joiden pihoille ei tietenkään kukaan mene.
Ulko-Tammio on myös hienoa suomalaista saaristoa ja ei suomalainen ole niin julkkisten perään että menisikään kuikoilemaan Hollywoodin tähteä, sillä olemme aika tasa-painoinen kansa .
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa kaunis lapsi sieltä tulee. Sen verran kaunis pari, Johanna ja Renny.
Osuit naulan kantaan. Toivottavasti perii isänsä upean ulkomuodon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, edelleen- perusta oma ketju näille pullistelu/ lällättelyille- tässä keskustellaan The Harlins sarjasta. Pysytään aiheessa, kiitos.
Noh keskustele jotain äläkä mäkätä jatkuvasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuit naulan kantaan. Toivottavasti perii isänsä upean ulkomuodon.
Näen silmissäni naispuolisen Renny kloonin pitkine hiuksineen. Lucky girl!