The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kimillä on sellainen huvijahti et Renin sais ostaa 30 ränsistynyttä mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt valot päälle, täysin typeriä kommentteja sivukaupalla, ja lisäksi ohi aiheen! Ketju oli minusta aluksi ehkäpä koko vauva sivuston paras, pitkään aikaan.
Ja itse sarja kun oli vaan yllättävän hyvä, 2 kautta odottelen ja Tammiossa käydään tänä kesänä, sarjan innoittamana
Olen samaa mieltä, tämä oli yksi parhaimmista ketjuista, mutta sitten tuli tämä yksi joka heittää näitä ruttunaama ja roikkuva iho -juttuja joka kommenttiin ja Renny näyttää 90-vuotiaalta.
Tai sitten jotain sellaista, että räjähtääkö Johannan silikonit. Äh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kimi Räikkönen pesee vanhus-Harlinin rikkaudellaan mennen tullen
Instagram seuraajamäärät
3.3 miljoonaa Valtteri Bottas
2.8 miljoonaa Kimi Räikkönen
417000 Mika Häkkinen
314000 Teemu Selänne
ja Mr. Harlin 22.6 , hehhhheeeeeeeJa Bill Gates pesee nuo kaikki yhteensä, asia mikä ei millään tavalla liity UrosKotka Renny Harliniin, vai oletko sitä mieltä että kun Renny ei ole kaikkien aikojen rikkain mies maailmassa, niin kaik´on mänt! Heh, heh!
Ja mitä noihin typeriin lasten- ja nuorten käyttämiin instagrammeihin tulee, niin Renny ei ole mikään somepelle, vaan Sylvester Stallonea ohjannut maailman mies.
Hei
Voisitko sinä, ja se toinen l ä l l ä t t ä j ä- mies painua v i t t u u n tästä ketjusta l ä l l ä t tä mä s tä, perustakaa oma ketju,missä voitte l ä l l ä t e l l ä rauhassa- keskitytään tässä ketjussa aiheeseen, kiitos!
Renny on sentään ohjannut elokuvia, joissa pääosissa Bruce Willis ja Stallone. Kuinka moni kateellinen suomalainen voi sanoa samaa? Ei kukaan. Harvassa ne ulkomaillakin on.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuo Orange County on maakunta nimensä mukaan Losin liepeillä.
(County, suomeksi maakunta)
Semmoinen keskiluokan paskalaari koko mesta, en tykännyt.
Eiks Kimi asu Monacossa? Ja mikä UPEA kesäpaikka hänellä on Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Kimi asu Monacossa? Ja mikä UPEA kesäpaikka hänellä on Suomessa.
Veljen mökki Haminassa ei ole sen upeampi kuin ne naapurin mökit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt valot päälle, täysin typeriä kommentteja sivukaupalla, ja lisäksi ohi aiheen! Ketju oli minusta aluksi ehkäpä koko vauva sivuston paras, pitkään aikaan.
Ja itse sarja kun oli vaan yllättävän hyvä, 2 kautta odottelen ja Tammiossa käydään tänä kesänä, sarjan innoittamana
Olen samaa mieltä, tämä oli yksi parhaimmista ketjuista, mutta sitten tuli tämä yksi joka heittää näitä ruttunaama ja roikkuva iho -juttuja joka kommenttiin ja Renny näyttää 90-vuotiaalta.
Kato Uroskotka fani vaihtanu tyyliä vai laitoitko eukkos asialle?
Kuinka monta kertaa tää Uroskotka fani jaksaa laittaa näitä Stallone ja Willis hehkutuksia? Ketää ei kiinnosta, Rennyn aika meni jo. Byeee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagram seuraajamäärät
417000 Mika Häkkinen
314000 Teemu Selänne
ja Mr. Harlin 22.6 , hehhhheeeeeeeJa Bill Gates pesee nuo kaikki yhteensä, asia mikä ei millään tavalla liity UrosKotka Renny Harliniin, vai oletko sitä mieltä että kun Renny ei ole kaikkien aikojen rikkain mies maailmassa, niin kaik´on mänt! Heh, heh!
Ja mitä noihin typeriin lasten- ja nuorten käyttämiin instagrammeihin tulee, niin Renny ei ole mikään somepelle, vaan Sylvester Stallonea ohjannut maailman mies.
Hei
Voisitko sinä, ja se toinen l ä l l ä t t ä j ä- mies painua v i t t u u n tästä ketjusta l ä l l ä t tä mä s tä, perustakaa oma ketju,missä voitte l ä l l ä t e l l ä rauhassa- keskitytään tässä ketjussa aiheeseen, kiitos!
Samaa mieltä, heitä on kaksi jotka koko ajan heittää kolme viesti peräkkäin kuinka Renny on köyhä roikkuvanahkainen, ruttunaama jolla on mittava kaljamaha ja joka vetää kaksin käsin viinaa ja tupakaa ja huumeita.
Ei noita jaksa lukea.
Ja etenkin jos joku vähänkin kehaisee tuota pariskuntaa, niin heti tulee viisi haukkumisviestiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole " osa Los Angelesia", kuten väitit. County kyllä tarkoitta enneminkin meidän kuntaa, kuin maakuntaa, eli omaa hallintoaluetta. Jos menet sanomaan OCssä, että se on osa Los Angelesia, niin loukkaantuvat verisesti. Etkä ole edes käynyt siellä, minä olen asunut, olin vaihto- oppilaana siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tälläisiä turhanpäiväisiä viestejä me tarkoitimme, häivy nyt vi dd uun tätä ketjua pilaamasta.
Kato Uroskotka fani vaihtanu tyyliä vai laitoitko eukkos asialle?
Kuinka monta kertaa tää Uroskotka fani jaksaa laittaa näitä Stallone ja Willis hehkutuksia? Ketää ei kiinnosta, Rennyn aika meni jo. Byeee!
Onkohan sarjasta tulossa 2. kausi? Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tammiosta senverran et kantsii ottaa omat eväät ja juomat mukaan, koska siellä ei ole mitään kiskaa edes, eikä vesipistettä.
Siellä ei voi myöskään haahuilla miten tahtoo, vaan pysyttävä merkatuilla reiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sarjasta tulossa 2. kausi? Tietääkö kukaan?
Onhan se ollu MtvKatsomossa jo kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole " osa Los Angelesia", kuten väitit. County kyllä tarkoitta enneminkin meidän kuntaa, kuin maakuntaa, eli omaa hallintoaluetta. Jos menet sanomaan OCssä, että se on osa Los Angelesia, niin loukkaantuvat verisesti. Etkä ole edes käynyt siellä, minä olen asunut, olin vaihto- oppilaana siellä.
Olen asunut.
Los Angelesissa on kolme erillistä tapaa määritellä koko kylä.
Eli:
1. City of Los Angeles - joka on vain se niin sanottu keskusta missä postinumerossa lukee Los Angeles
2. Los Angeles County - joka on vähän isompi, mihin kuuluu mm. Hollywood
3. Los Angeles five county area - mikä on ikäänkuin suur-los angeles, johon OC myös kuuluu.
Tuo mihin ihminen haluaa kuulua on sitten vähän niin kuin identiteetti juttu, kuten Lontoossa missä Harrow niminen kaupunginosa on toisten mielestä Lontoota ja toisten mielestä Middlesexiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rennie-pappa suuttui niin kovasti sille vaalealle Johannan siskolle, joka näytteli myös Luokkakokouksessa? Onko käsitelty sarjassa?
29.4.2022
Se toinen kausi tästä mahtavasta sarjasta ei vielä ole, ainakaan ilmaiseksi katsottavissa.
Ilmaiseksi se tulee 24 elokuuta, joten vielä on odotettava kauan ennen kuin pääsemme taas katsomaan meidän Hollywood paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagram seuraajamäärät
417000 Mika Häkkinen
314000 Teemu Selänne
Hei
Voisitko sinä, ja se toinen l ä l l ä t t ä j ä- mies painua v i t t u u n tästä ketjusta l ä l l ä t tä mä s tä, perustakaa oma ketju,missä voitte l ä l l ä t e l l ä rauhassa- keskitytään tässä ketjussa aiheeseen, kiitos!Samaa mieltä, heitä on kaksi jotka koko ajan heittää kolme viesti peräkkäin kuinka Renny on köyhä roikkuvanahkainen, ruttunaama jolla on mittava kaljamaha ja joka vetää kaksin käsin viinaa ja tupakaa ja huumeita.
Ei noita jaksa lukea.
Ja etenkin jos joku vähänkin kehaisee tuota pariskuntaa, niin heti tulee viisi haukkumisviestiä.
Rennyn kälykö siellä menkkailee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammiosta senverran et kantsii ottaa omat eväät ja juomat mukaan, koska siellä ei ole mitään kiskaa edes, eikä vesipistettä.
Siellä ei voi myöskään haahuilla miten tahtoo, vaan pysyttävä merkatuilla reiteillä.
Jep, tuo Tammio on todella idyllinen entinen kalastaja-yhteisö ja kannattaa tietenkin pysytellä poluilla ettei kenenkään pihan läpi kävele.
Mutta löytyy sieltä hyvää rantaa jne. missä voi itsekseen olla ja kenties tavata meidän Rennyn ja Johannankin, mistäs sitä tietää!
Minä ainakin odotan innolla toista kautta tästä sarjasta, siinähän raskaus on jo pitkälle edennyt ja näemme meidän menestysohjaajan ihan eri roolissa missä on yleensä nähty ja vielä näin televisioon tehdyn päiväkirjan muodossa.
Kiva on nähdä myös maisemia, eli sarja toimii myös vähän kuin matka-ohjelmana.