The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Minä seuraan. Johtuu siitä, että olen bi-seksuaali. Minua viehättää molemmat. Renny ja Johanna. Renny on huikean upea alfauros. Jossu viehättää siksi, että naisessa minua viehättää tosi laitettu ulkonäkö. Pitää olla just silikonit, näyttävät tuunatut turbohuulet, paljo meikkiä. Uskon, että Johanna laittaa vielä peppuimplantitkin, koska lättänä peppu. Mutta eritoten naisessa se ajatus viehättää, että yrittää tehdä kaiken miehen mieliksi, muokkaa ulkonäköä, on tissinja huuli töröllä, kikattaa, haluaa olla nuori, on rusettia. .
En viehäty luomunaisesta, vaikka on miten pyöreät ja täyteläiset pakarat ja tissit. Kun siinä ei ole yritystä.
Tuunatut turbohuulet ja paljon meikkiä, sä et kirjoittanut Johannasta, sillä Johanna on usein ilman meikkiä tai tosi vähän, ketähän tarkoitit....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä nämä kaiken toisten elämästä muka tietävät ovat tosissaan, niin vakavana pohtivat Harlineiden rahoja, perintöä.... Varmaan miettivät niitä jo unissaankin🙄
Ja tiedetään pienintä yksityiskohtaa myöten, mutta ei me sillee seurata, yöks kun ne on niin ällöttäviä.
Se ällöys just on kivaa seurattavaa. Imelyys ja kaikki rakkaus-ja raskauskohtaukset näytetään. Koko elämä. Jossu kumitissit paljaana tavoittelee eroottista huomiota. Miettii kuinka alas voidaan vielä vaipua.
Vierailija kirjoitti:
Tuunatut turbohuulet ja paljon meikkiä, sä et kirjoittanut Johannasta, sillä Johanna on usein ilman meikkiä tai tosi vähän, ketähän tarkoitit....
Ainakin mitä minä olen nähnyt niin aina raskas meikki. Se viehättää..
Sä seuraat jotain muuta,Johanna ei käytä paljoa meikkiä, mutta jokainen näkee mitä haluaa ja miten ja ketä.
Vierailija kirjoitti:
Sä seuraat jotain muuta,Johanna ei käytä paljoa meikkiä, mutta jokainen näkee mitä haluaa ja miten ja ketä.
No eihän kukaan Johannaa tuntematon näe häntä kuin sarjassa ja Instassa, yleensä ovat olleet johonkin juhliin menossa. Ja kyllä hällä on aina ollut tosi paljon meikkiä. Esimerkiksi häissä tosi voimakas meikki, irtoripset jne. Ollut bodyfitness kisassakin misäs osallistujat erittäin raskaasti meikattuna, tekorusketuksetkin ja kaikki, silikonit, huulitäytteet, hiuslisäkkeet.,
Fitness naiset on aina yli meikattuja, se kuuluu siihen juttuun, mutta oli kyse yleensä Johannasta,niin on usein ilman meikkiä.
Ja vielä häistä, kyllä jokainen häihinsä meikkaa, jos meikkejä muutenkin käyttää.
Brassi pepa Jossulta puuttuu vielä
Sullako sellanen jo on, hoida vaan oma pyrstösi...
Vierailija kirjoitti:
Sullako sellanen jo on, hoida vaan oma pyrstösi...
Päsmäri vai räysä?
Vierailija kirjoitti:
No eihän näillä ole mitään väliä, kunhan saavat solvata, olkoon se sitten vaikka täyttä valhetta.
Harvoin meikkiä, hiukset yleensä kiinni, huulet eivät mitenkään överit. Rinnatkaan ei mitenkään esillä, mutta totta kai ollaan helteessä hellevaatteissa, jotka voivat olla paljastavampia kuin viileämmän ilman vastaavat. Muut kulkee biksuissa, mutta Johanna ei saisi edes niitä pitää. On joillain kova viha päällä.
Ja mikä ongelma on kauniissa vartalossa? Upealta näyttää. Sopii vilkaista sinne omaan peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä nämä kaiken toisten elämästä muka tietävät ovat tosissaan, niin vakavana pohtivat Harlineiden rahoja, perintöä.... Varmaan miettivät niitä jo unissaankin🙄
Ja tiedetään pienintä yksityiskohtaa myöten, mutta ei me sillee seurata, yöks kun ne on niin ällöttäviä.
Se ällöys just on kivaa seurattavaa. Imelyys ja kaikki rakkaus-ja raskauskohtaukset näytetään. Koko elämä. Jossu kumitissit paljaana tavoittelee eroottista huomiota. Miettii kuinka alas voidaan vielä vaipua.
No nyt mä ymmärrän, millainen on fetissi jonkun rintoihin. "Ällöys, kumitissit, eroottinen huomio", sinähän todellakin olet sairas. Ja kehtaat täällä sitä tehostaa, päivästä päivään, aamusta iltaan, aina valmiina, "kun ne kumitissit, kumitissit, kumitissit"....
Tiedän eräältä kylältä yhden mielisairaan vanhan miehen, josta yleisesti puhutaan, kun pienellä paikkakunnalla jutut leviävät kulovalkean tavoin. Hän kuulemma repii tamponeja ja terveyssiteitä maatessaan päivät sängyssään. En tiedä mistä se niitä hommaa. Joku kotihoito tms. kai käy auttamassa. Sinun sairautesi vaikuttaa hieman samankaltaiselta. Taitaa olla krooninen ja voi jopa pahentua vuosien saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän kukaan Johannaa tuntematon näe häntä kuin sarjassa ja Instassa, yleensä ovat olleet johonkin juhliin menossa. Ja kyllä hällä on aina ollut tosi paljon meikkiä. Esimerkiksi häissä tosi voimakas meikki, irtoripset jne. Ollut bodyfitness kisassakin misäs osallistujat erittäin raskaasti meikattuna, tekorusketuksetkin ja kaikki, silikonit, huulitäytteet, hiuslisäkkeet.,
Bodyfitness on työtä ja eräänlainen rooli, kuin näyttelijän teatterimeikki. Ja eiköhän yleensä nainen meikkaa itsensä omiin häihinsä? On tämä sairas ketju.
Ja meikkiä enemmän tietenkin silloin, kun ovat olleet juhliin menossa, mikä asiaan kuuluvaa, kuten useimmilla muillakin. Eli taviselämässä ette ole näkemässä. Insta tosin näyttää oikein hyvin, miten hän esim. lastensa kanssa on ulkoillessaan ja kotonaan. Eipä silloin meikkiä pahemmin näy.
Ja miten hänen meikkinsä ja ulkonäkönsä kuuluu sinulle tai kellekään? Onneksi tähän somekiusaamiseen ollaan tartuttu kovemmalla kädellä, ja rikosilmoituksia kiihtyvällä tahdilla tehdään, sanktioita tiedossa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bodyfitness on työtä ja eräänlainen rooli, kuin näyttelijän teatterimeikki. Ja eiköhän yleensä nainen meikkaa itsensä omiin häihinsä? On tämä sairas ketju.
Ja meikkiä enemmän tietenkin silloin, kun ovat olleet juhliin menossa, mikä asiaan kuuluvaa, kuten useimmilla muillakin. Eli
No justhan tuolla kehuttiin, että tykätään Jossun raskaasta meikistä. Ja kyllä Jossulla on usein nähty raskas meikki ja mitä pahaa siinä on? Miksi tämä meikkiasia on sulle niin vaikea?
Olen katsonut liki jokaisen jakson. Yli puolet ajasta Johanna on ILMAN meikkiä, hän on vain niin luonnonkaunis. Myös nuo huulet ovat olleet tuollaiset lapsuudesta saakka. Olen Porista kotoisin joten tunnen hänet tutun kautta ja nähnyt monta kertaa baareissa jne ennen kuin Rennyä tapasi. Että en tiedä mistä tuo joku säälittävä ukko täällä vaahtoaa
On kyllä surullista lukea tätä palstaa! Nyt ymmärrän miksi niin monet ystäväni ovat muuttaneet pois Suomesta heti kun ovat saaneet tarpeeksi rahaa! Tämä ilkeyden, toksisuuden ja kateuden määrä on aivan järkyttävää! Suomalaisten pitäisi hävetä. Meillä on tasan kaksi huippuluokan ohjaajaa, Harlin ja Kaurismäki ja tuolle tasolle kipuaminen on aivan poikkeuksellisen vaativa tehtävä. Nämä säälittävät vätykset jotka täällä valittavat kaikesta ovat varmaan katselleet saman harmaan toimiston seiniä viimeiset kolmekymmentä vuotta ja haluaisivat silpoa ranteensa mutta helpompi kettuilla muille. Katsokaa peiliin! Renny teki sen mistä moni on haaveillut ja nyt hän sai itselleen kauniin prinsessan ja suhteesta voi olla monta mieltä mutta itse nostan hattua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meikkiä enemmän tietenkin silloin, kun ovat olleet juhliin menossa, mi
--------------
"No kyllä hällä aina on ollut paljon meikkiä" on siis kehumista? Tähän vastasin, ettei todellakaan ole mikään meikattu, paitsi juhliin menossa, kuten kuka tahansa muu. Minä taas näen lukuisia solvauskommentteja, kuten juuri "kova ja raskas meikki", "feikki" jne.
Eikös se, joka tämän haukkumisen (plus muut peesailijat) aloitti, ole se jolle meikkiasia on niin VAIKEA? Miksi Johannan ja yleensä Harlinien elämä on monille näin VAIKEA?
Jopa heidän tyttärensä on solvattu epänormaaliksi, eli ei kävele jne. Oliko VAIKEAA sitten kuitenkin nähdä hänen kävelevän?? Hävettääkö?
Itse olin yksi niistä, jotka useaan kertaan kirjoitin, että jokainen lapsi kehittyy omaan tahtiinsa. Sain hirveitä💩myrskyjä joka kerta, kun en muka mitään ymmärrä. Olen ollut yli 30v.lapsiin liittyvässä työssä ja koulutus siihen, joten kyllä varmasti jotakin ymmärrän. Vammaiseksi vihjailu oli tosi törkeää, ja johan yksi ehti vihjata pojankin asennosta että vikaa on. Miten joku voi kirjoittaa yhä uudelleen suoria valheita jopa lapsista. Olen sitä ihmetellyt, miksi ne julkaistaan.