Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
26521/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut Rennyn uraa ja nykytekemistä, ja ajattelin nyt ikääntyvänä seurata esimerkkiä. Eli hankkia nuori, koulutettu ja omistautuva hottisvaimo, joka olisi lapsettomana halukas 1-2 lapseen, valmis oppimaan ja kokemaan uutta joka päivä ja tukisi vastavuoroisesti miestään.

Taidat olla Renny itse, joka promoaa vaimoaan. Kuulostaa teksti ihan Rennyltä.

Kunpa olisinkin, mutta ainoa yhteinen tekijä on ikääntyminen. Ei ole naista, ei lapsia. Rahat on juotu lentoaseman baarissa, koneeseenkaan eivät ottaneet. Ees hitusvinkulaakaan en oo nähny. Minä en jaksa!!

ps. ; )

Vierailija
26522/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat aina viettäneet mukavaa perhe-elämää, huonot asiat on olleet kommentoijien päässä ja sitten ne esitetään muka perheen arkena.

Perheessä ärsyttää se, että koko ajan on menossa esitys muille, omaa elämää esitetään toisillemyksityiskohtia myöden. Raskaustestien tulokset, synnytykset, syvimmät tunnot, ihanat treffiyöt aivan kaikki. Jotain pitäisi ymmärtää pitää itsellään. Ja kerskutaan ja kuvitellaan, että elämä jatkuu ikuisesti noin. Lällätellään isolle yleisölle, että meilläpäs kaikki on suurta ja ihmeellistä, teilläpäs ei ole. Semmoinen narsistinen esitys päällä. Tästä syystä en diggaa heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26523/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sun tarvitse tykätä, mutta miksi sitten olet seurannut joka liikkeen ja vielä viitsit niitä luetella, kerropa syy siihen, outoa fanitusta!!!! 

Vierailija
26524/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En elä fantasiamaailmassa, vaan ihan omassa onnellisessa elämässä. Elä sinäkin ja pidä huoli omista ongelmista jne.,äläkä ennustele toisten elämään vaikeuksia....Kun et todellakaan niistä voi tietää, vaikka kuinka yrität. 

Sinä et kyllä onnellinen ole😁. Päivät pitkät raivoat täällä palstalla ja haukut palstalaisia. Ei toimi onnellinen ihminen noin. 

Vierailija
26525/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sun tarvitse tykätä, mutta miksi sitten olet seurannut joka liikkeen ja vielä viitsit niitä luetella, kerropa syy siihen, outoa fanitusta!!!! 

Seuraan ilmiöitä, jotka kiinnostaa ja herättää tunteita. Eikä tarvi positiivisia aina olla, en ole hypeihminen. Median seuraaminen on yksi harrastukseni. Mielestäni erityisesti Jossu on nolo. Seuraan kuinka pitkälle hän kehtaa mennä.

Vierailija
26526/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sarjaa juuri. Nolo kohtaus ku Jossu kirkossa tissit paljaina tilittää, miten kokenut olevansa erilainen. Ja nyt löytänyt Rennyn joka on samanlainen. Jossu ei ole elämässään mitään saanut aikaan. 

Vierailija
26527/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoon ja Jumalan eteen ei sovi tulla kumitissit paljaina. Jotain tapoja pitää myös olla. Alastomuuden esittely mennyt liiallisuuksiin.

Vierailija
26528/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa viihdettä ja kieli poskella ihmiset näitä kommentteja kirjoittaa. Miksi sinä olet niin raivona?

Vierailija
26529/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa minusta. Ihan kuin katsoisi Ozzy Osbornen höpötystä, myötähäpeää tuntien. 

Vierailija
26530/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitisseistä ja kumihuulista tullut Jossun myötä käsite!! Kivaa piristystä.

Vierailija
26531/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raivona, kyllä täällä raivona on nämä, jotka jaksaa vääntää viikosta toiseen esim. Johannan rinnoista, mulle on ihan sama mitä nillitätte, mä jaksan olla eri mieltä ja kertoa sen. Olen todellakin onnellinen perheeni kanssa, nämä törkeästi toisia arvostelevat eivät ole. 

Vierailija
26532/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole raivona, kyllä täällä raivona on nämä, jotka jaksaa vääntää viikosta toiseen esim. Johannan rinnoista, mulle on ihan sama mitä nillitätte, mä jaksan olla eri mieltä ja kertoa sen. Olen todellakin onnellinen perheeni kanssa, nämä törkeästi toisia arvostelevat eivät ole. 

Mutta ethän sä ole perheen kanssa vaan jatkuvasti palstalla. Saat toki olla, mutta että onnellinen ihminen jonka koko elämä on Vauva-palstalla

Vierailija
26533/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma sulla siinä on, jos joku jonku Johannan rinnoista vääntää huumoria? Kautta aikojen on naureskeltu naisille, jotka laittaa miesten mieliksi täytettä ja niitä sitten näyttelee avoimesti. Tai muuten on tosi ulkonäkeskeisiä. Se ei tee kovin fiksua vaikutelmaa. Ihan huumorilla ihmiset naureskelee kumitisseille ja muulle. Tämä on ihan viihdepalsta. Ei mitään vakavaa. Jossu itsekin usein näyttää rintoja. Ei ole hälle tabuaihe. Osa tykkää paljastaa. Siksihän kumitissit laitetaan, että ne huomataan.

Vierailija
26534/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi pienokainen sai alkunsa Jossun ihanana treffiyönä, uusi vauva on maailmassa ensi kesänä ennenkuin sireenit ja tuomi kukkii🤩

Vierailija
26535/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit sanoa, et mä oon jatkuvasti palstalla, eiköhän täällä ole kaikki tasaisesti väittelemässä, mä en myöskään ole ainoa, joka Harlineista pitää.Sekös sua ärsyttää, ai että mä tykkään tosta vinkumisesta.

Vierailija
26536/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku on tyhmä, kun pitää normaalina nauramista ja arvostelemista toisten rinnoista, kuinka nykyään joku kehtaa ton edes myöntää ja vielä leuhkia sillä,sairas tyyppi.Kehorauhasta on paljon juttua, tykkäätkö sä ite siitä, että sun ulkonäköä arvostellaan,uskallatko sitä kertoa??

Vierailija
26537/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku on tyhmä, kun pitää normaalina nauramista ja arvostelemista toisten rinnoista, kuinka nykyään joku kehtaa ton edes myöntää ja vielä leuhkia sillä,sairas tyyppi.Kehorauhasta on paljon juttua, tykkäätkö sä ite siitä, että sun ulkonäköä arvostellaan,uskallatko sitä kertoa??

En mä paljastele itseäni missään, en ole suurelle yleisölle tuttu, niin ei mua kukaan arvostele. Mutta kestän kyllä katseen ja arvostelun. Kyllä muilla on oikeus miettiä musta mitä haluavat ja sanoa se mulle. Ei mua haittaa. Tykkään itse luomu-ulkonäöstäni.

Vierailija
26538/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Jossu halusi vastarakastuneena vaan olla kirkossa tissit paljaana, jotta Renny innostuisi. Ja esittää juhlavieraille, miten kovan saaliin Renny saa. Ja kunniahan se oli Rennyllekin. Mutta minusta on sopimatonta olla kirkossa tissit paljaana. Oi aikoja oi tapoja. Rannoilla voi kuitenkin olla paljaana.

Vierailija
26539/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää tämän pariskunnan keskeinen dialogi. Mistä heillä on keskusteluja, väittelyjä? Pysyttelevätkö ajan hermolla, missä sivistys? Johanna on kuin laulun sanoin navetan piika, kikattaa liikaa ja nukahtaa heti jos ei sitä kutiteta. Aina samaa mieltä herransa kanssa. Tylsä pariskunta.

Vierailija
26540/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Jossu halusi vastarakastuneena vaan olla kirkossa tissit paljaana, jotta Renny innostuisi. Ja esittää juhlavieraille, miten kovan saaliin Renny saa. Ja kunniahan se oli Rennyllekin. Mutta minusta on sopimatonta olla kirkossa tissit paljaana. Oi aikoja oi tapoja. Rannoilla voi kuitenkin olla paljaana.

Kirkoissa on nähty jos millaista morsianta. Hääohjelmassakin tissit tursuavat niin, että kaksin käsin vetelevät niitä useita numeroa liian pieniä mekkojaan ylös ja työntävät ryntäitään kaula-aukosta syvemmälle.

Ollaan kolmatta kertaa menossa naimisiin, lapsia usealle eri miehelle ja silti vitivalkoinen puku ja metrien neitseellinen laahus. Käsivarsia ja dekolteeta peittävät mustankirjavat töhryt. Ja siihen herkkää pitsiä päälle. Vienosti vetävät röökiä kirkon pihassa ja nurkan takana korkataan lonkerot. Kirosanoista ei tule loppua ja yksikin kertoi miehelleen, että vttu, mä rakastan sua. Herkkiä morsiamia?

Johanna on kaunis ja kunnollinen ihminen, täysin normaali on pukeutuminen. Normaalipainoinen ja hyväkroppainen, toista on 150-kiloiset tankit, jotka eivät peitä niitä vyöryviä läskimakkaroitaan edes kirkossa. Korsetissa ei narut riitä. Järkyttävä näky.

Ketju on lukittu.