The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
He eivät tiedosta aikaa missä elämme, todellakin jääneet 80-luvulle. Heille ihmisyyden mittana on materia ja kerskakulutus, mikä nykyään herättää valistuneemmissa vain ähkyä ja pahoinvointia sekä huolta tulevaisuudesta. Maailmantilannekin on varmasti heiltä jäänyt kokonaan huomioimatta, elävät kuplassa, missä sitten kateelliset heidän mielestään heitä yrittävät väheksyä, siihen tietysti sitten vielä lisää kuvia leveästä elämästä.
Niin, Rennyllä on upea ura ja hän on epäilemättä lahjakas mies. Ei kaikki mene Suomesta Hollywoodiin. Mutta miten paljon kunniakkaampaa kaikki olisi, jos pidettäisiin luksusjutut itsellä, esitettäisiin ekologista elämäntapaa muille, luettaisiin, liikuttaisiin luonnossa, näytettäisiin mitä kuvauksissa tapahtuu (tätä näytettiinkin kyllä ja se oli mielenkiintoista) ja niitä mielenkiintoisia kohteita missä kuvaavat. Lisäksi vauva-arki on aina kiinnostavaa. Tätäkin kyllä nyt nähty ja se ihanaa. Mun mielestä ainakin Rennyssä olisi älyä parempaan mutta ego lienee liian iso. Molemmat vaikuttavat narsisteilta. Narsisti juuri kerskuu ja pyrkii tekemään muut kateelliseksi. Ulkonäkö, materia ja kaikki pinnallinen on tärkeää. Koko ajan esitys muille päällä. Renny ei mielestäni tarvi esitystä. Hän on jo niin paljon.
Taidan sipaista pitkiin hiuksiini rusetin, ketähän se ärsytti🤣🙄, missähän se merkki laukkuni on, ai niin, ja ne merkki tossukat😁😉
Vierailija kirjoitti:
Taidan sipaista pitkiin hiuksiini rusetin, ketähän se ärsytti🤣🙄, missähän se merkki laukkuni on, ai niin, ja ne merkki tossukat😁😉
Miksi oot noin katkera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haukutaan tuntemattoman lasta, huudellen kuinka hän ei kävele ja on kehityshäiriöinen, niin ei sillä ole mitään tekemistä kateuden kanssa, vaan mielenterveysongelmasta se jo kertoo.
Voisiko katkeruudesta selvitä, mennä eteenpäin ja ihastella lapsia, jotka ovat nykyään taitojensa suhteen siinä alueella mikä oppikirjojen rajoissa koetaan normaaliksi. Yleensä kaikki vanhemmat tietoisesti tai alitajuntaisesti vertailevat lapsia ja kehitystään, joku ylpeydellä, joku ahdistuneemmin, kuin myös muitakin ulkoisia asioita, mitä muilla on ja mihin on itsellä varaa. Eikä niitä ääneen silti sanota. Eikä se merkitse, etteikö lapsi tulisi onnistumaan, pärjäämään ja menestymään elämässään, kehitys kulkee lapsilla omaan tahtiin. Pitää suuntautua tulevaisuuteen, eikä antaa katkeruudelle valtaa. Yhtä hyvin Harlinit tuovat esille suureellisesti kuinka lapsillaan o
Voisiko silikonirinta-katkeruudesta mitenkään mahdollisesti selvitä?
No eipä itse ole yhtään parempi, kun heitä täällä päivät haukkuu, ja vieläpä ulkonäöstä ja ikäerosta, vaikka Harlinit olisivat miten äklöjä. He eivät ikinä sano kenestäkään mitään pahaa.
Jospa ette seuraa, niin loppuu se leuhkiminen? Kannattaa kuitenkin miettiä, että heidän ohjelmansa perustuu eräänlaiseen statusleikkiin, missä esitellään juuri sitä elettyä elämää ja se on käsikirjoitettua. Hyvin huomaa, kuinka töksähdellen monesti tulee tuo "Iiihanaa, rakas, mahtavaa kulta, onko meillä tänään se juhlaillallinen...(tauko)...ihanaaa, kulta".....eli vuorosanat opeteltuna.
Ja tämä palstahan jo kertoo, että täydestä menee. Kyllä heillä se arki siellä takana on, ihan kuten muillakin. Ja jos se työstä saatu raha on noinkin kovan takana, niin en menisi kadehtimaan, tai yleensä kateudesta puhuisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sit sekin, että mennään treffinightille kalliiseen hotelliin illallisineen ja todetaan että muidenkin piisi sitä tehdä. Tiedetään varsin hyvin ettei tuo ole kaikille mahdollista. Mutä muuta tuo on kun kerskumista ja yritystä tehdä ihmiset kateellisiksi ja korostaa omaa ihmeellistä parisuhdetta. Narsistien näytelmä.
Kaiken voi soveltaa omalle lompakolle sopivaksi. Ihmiset haaskaavat rahaa usein täysin turhaan, joten sen sijasta voisi hyvin panostaa omaan kumppaniin ja keksiä jotain yhteistä. Halvallakin voi treffata ja mennä vaikka kahvilaan tai harrastamaan.
Moni muukin on kyllä kertonut, että kerran tai pari krt kuussa pitää päästä kaksin jonnekin. Ja jos joku ohjelma oli kerskumista, niin Suomen rikkaat ja täydelliset naiset, missä Mia Ehrnrooth ja kumppanit retostelivat kilpaa. Lopulta se joku mökkikin taisi kuitenkin olla vuokrattu. Olikohan peräti yksi noista naisista oikeasti rikas monimiljonääri.
Silikonirinnat ovat vaaralliset ja niin last season. Mihin niillä pyritään?
Vierailija kirjoitti:
No eipä itse ole yhtään parempi, kun heitä täällä päivät haukkuu, ja vieläpä ulkonäöstä ja ikäerosta, vaikka Harlinit olisivat miten äklöjä. He eivät ikinä sano kenestäkään mitään pahaa.
Jospa ette seuraa, niin loppuu se leuhkiminen? Kannattaa kuitenkin miettiä, että heidän ohjelmansa perustuu eräänlaiseen statusleikkiin, missä esitellään juuri sitä elettyä elämää ja se on käsikirjoitettua. Hyvin huomaa, kuinka töksähdellen monesti tulee tuo "Iiihanaa, rakas, mahtavaa kulta, onko meillä tänään se juhlaillallinen...(tauko)...ihanaaa, kulta".....eli vuorosanat opeteltuna.
Ja tämä palstahan jo kertoo, että täydestä menee. Kyllä heillä se arki siellä takana on, ihan kuten muillakin. Ja jos se työstä saatu raha on noinkin kovan takana, niin en menisi kadehtimaan, tai yleensä kateudesta puhuisi mitään.
Sinähän sen tiedät kun tunnet heidät.
Kyllä nyt uhotaan ja selitellään, antaa jokaisen nauttia omalla tavalla. Mä nautin ihanista ravintolakäynneistä silloin tällöin, en todellakaan menisi metsään vaeltelemaan, valitsen ihan oman makuni mukaan asioita, aina ei varmaan mene ympäristö ystävällisesti tai minkään muunkaan järkevän kaavan mukaan.Mutta elämästä pitää myös nauttia juuri niin kuin hyvältä tuntuu. Toiset satsaa valintoihinsa vaikka viimeiset roponsa, mutta se on heidän asiansa. Ei kukaan toinen voi määritellä toisten valintoja, ja halveksia niitä.Jos joku tuntuu leuhkimiselta mitä se kenellekään kuuluu.
Taidan sipaista.....Voi tyhjäpää, en todellakaan ole katkera, ihan sua ärsyttääkseni kirjoitin tuon, on toi kommentointi niin outoa, että pitää vähän keventää.
Vierailija kirjoitti:
Niin ovat vaaralliset, mutta kaikkien kohdalla, kun nyt on vain Johanna Harlin nostettu tikunnokkaan.
Ilmiö oli aikoinaan sama, kuin Martina Aitolehti lentomatkoineen ainoa syyllinen maailman saasteisiin ja ilmaston muutoksiin. Tällä hetkellä hänen paikkansa on ottanut Sanna Marin.
Kukaan ei vaan pukahda esim. Amazing race -ohjelman lentämisistä jne. Helena Ahti Hallberg ja Ellen Jokikunnas hommasivat jopa kakkoskodit joihin lentävät säännöllisesti. Mutta hyss hyss, tekopyhät vaan hyssyttelevät hiljaa. Pääasia, että Johannaa saa solvata, kun oikein silikooonit on hällä.
Ja eihän niitä silareita kai enää ole kuin Harlinin rouvalla, vai mites se meni? Turkin klinikatkin kai jo suljettu, ja samoin Suomessa, kukaan ei hanki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tie
Koeta nyt hieman petrata, ja kommentoi kuin aikuiset. Puuttuu vain vielä tuo typerimmistä typerin "Moi Renny"!
Jokainen normaaliälyinen tajuaa, että käsikirjoitettujahan nuo ohjelmat ovat. Ja miksi ihmeessä haaskaat aikaasi inhoamasi pariskunnan elämän tutkimiseen? Eikö ilkeämielisyydestä tule paha olo? Maailmaan mahtuu kaikenlaista, miksi noihin takertua?
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissaan Johanna ei ole oppinut noin helppoja vuorosanoja luontevasti? Ei ihme jos ura ei ole nousujohteinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt uhotaan ja selitellään, antaa jokaisen nauttia omalla tavalla. Mä nautin ihanista ravintolakäynneistä silloin tällöin, en todellakaan menisi metsään vaeltelemaan, valitsen ihan oman makuni mukaan asioita, aina ei varmaan mene ympäristö ystävällisesti tai minkään muunkaan järkevän kaavan mukaan.Mutta elämästä pitää myös nauttia juuri niin kuin hyvältä tuntuu. Toiset satsaa valintoihinsa vaikka viimeiset roponsa, mutta se on heidän asiansa. Ei kukaan toinen voi määritellä toisten valintoja, ja halveksia niitä.Jos joku tuntuu leuhkimiselta mitä se kenellekään kuuluu.
No ei kuulukaan, jos ei somessa tuuttaa koko maailmalle kuten eräät Harlinsit.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kurkannut joskus muihinkin ketjuihin, niin samantapaisia törkeyksiä on niissäkin, kai se on joidenkin harrastus, olla aina erimieltä ja sanoa kaikki pahimmalla tavalla.
Neuvoni on ihan sinun mielenterveyden puolesta, ettet mene enää kurkkaamaan muihin ketjuihin. Tulee varmaan ikävänä yllättyksenä mutta muissakin ketjuissa on erimielisiä ja ilkeitä ihmisiä. Paha olohan siitä tulee, jos itse on kovin positiivinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Johanna siis sinulle jotenkin vaarallinen, vai miksi kommentoit hänen silareistaan? Ilmeisesti tarkoitat Johannaa, kun hänen ketjussaan pyörit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissaan
Ei se mikään näyttelijä olekaan. Nehän puhuukin toistensa päälle ja suuhun, amatöörit. Hänellä on koulutus ihan muulle alalle, mutta senhän sinäkin jo tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kurkannut joskus muihinkin ketjuihin, niin samantapaisia törkeyksiä on niissäkin, kai se on joidenkin harrastus, olla aina erimieltä ja sanoa kaikki pahimmalla tavalla.
Neuvoni on ihan sinun mielenterveyden puolesta, ettet mene enää kurkkaamaan muihin ketjuihin. Tulee varmaan ikävänä yllättyksenä mutta muissakin ketjuissa on erimielisiä ja ilkeitä ihmisiä. Paha olohan siitä tulee, jos itse on kovin positiivinen ihminen.
Ja minun neuvoni on, että mieti ja tutkaile sisintäsi, äläkä mene muiden selän taakse piiloon. Jokaisen hyvyys ja hyvä käytös lähtee ihan sieltä omasta sydämestä.
Mitä tahansa inhottavaa siis voi sanoa ja loukata muita, kunhan on ensin nähnyt tai lukenut, että muualla on vieläkin ilkeämpiä solvaajia? No tätä tässä ketjussa ainakin on tarkkaan noudatettu. Jos pahan haluaa poistaa, on itse kunkin hiljennyttävä ensin itse.
Sit sekin, että mennään treffinightille kalliiseen hotelliin illallisineen ja todetaan että muidenkin piisi sitä tehdä. Tiedetään varsin hyvin ettei tuo ole kaikille mahdollista. Mutä muuta tuo on kun kerskumista ja yritystä tehdä ihmiset kateellisiksi ja korostaa omaa ihmeellistä parisuhdetta. Narsistien näytelmä.