The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Ja sitä tylsää pariskuntaa seuraat ja arvostelet, oikein pohdit heidän keskusteluja, sivistystä...Missä sun oma sivistys on, jos toi on susta normaalia, musta sun käytös on tosi typerää,mut ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä tylsää pariskuntaa seuraat ja arvostelet, oikein pohdit heidän keskusteluja, sivistystä...Missä sun oma sivistys on, jos toi on susta normaalia, musta sun käytös on tosi typerää,mut ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
Hyvin tiivistit itsesi!
Nyt osu ja upposi, äkkiä kilahdit,jippii!
Vierailija kirjoitti:
Nyt osu ja upposi, äkkiä kilahdit,jippii!
Hullulla on näköjään halvat huvit.😁
Johanna sitten on ensimmäinen kunnon ihminen, jonka olen nähnyt kirkossa tissit paljaana. Mutta ei kunn on ihminen pukeudu kirkkoon noin, laita tuommoisia kumitissejä, huulitäytteitä ja avioidu noin vanhan puolison kanssa. Ja sitten vielä lapsetkin siihen. Ja ties kuinka monta. Mutta toivotan heille kuitenkin onnea. Ovat omalla tavallaan myös ihania monella tavalla. Ja herättävät monenlaisia ajatuksia.0
Just,sullako on oikeus ihan hulluksi haukkua...aika kova veto
Vierailija kirjoitti:
Just,sullako on oikeus ihan hulluksi haukkua...aika kova veto
Sullako on?
Kannattaa seurata nykyajan hääpukuja,on todella paljastavia.Morsiuspukuliikkeen omistajakin meni naimisiin todella avonaisessa puvussa,nykyään puvut on hiukan erilaisia kun ennen.Morsiamet on todella meikattuja,vieraiden puvut niukkoja jne.ajat muuttuvat,jokainen pukeutuu miten itse haluaa.
Hullu sanaa käytät sinä en minä!
Vierailija kirjoitti:
Hullu sanaa käytät sinä en minä!
Kuitenkin roikut täällä jatkuvasti nimittelemässä muita. Hyi hyi!
En roiku yhtään enempää kun sinäkään, vai ootko joku vahtikoira...
Itselläsi on pusuhuulet. Pusipusi!
Kumitassut on lenkkikengissäs.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa seurata nykyajan hääpukuja,on todella paljastavia.Morsiuspukuliikkeen omistajakin meni naimisiin todella avonaisessa puvussa,nykyään puvut on hiukan erilaisia kun ennen.Morsiamet on todella meikattuja,vieraiden puvut niukkoja jne.ajat muuttuvat,jokainen pukeutuu miten itse haluaa.
Onko tämä sitä tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Johanna sitten on ensimmäinen kunnon ihminen, jonka olen nähnyt kirkossa tissit paljaana. Mutta ei kunn on ihminen pukeudu kirkkoon noin, laita tuommoisia kumitissejä, huulitäytteitä ja avioidu noin vanhan puolison kanssa. Ja sitten vielä lapsetkin siihen. Ja ties kuinka monta. Mutta toivotan heille kuitenkin onnea. Ovat omalla tavallaan myös ihania monella tavalla. Ja herättävät monenlaisia ajatuksia.0
Sinä se elät jossain 70-luvulla ;D
Johanna on todellakin kunnollinen ihminen; lainkuuliainen kansalainen tietääkseni, ja vaikuttaa huolehtivalta ja rakastavalta vaimolta ja äidiltäkin.
Johannan tyylisiä morsiamia näkee nykyään paljon, ja kuten joku jo otti puheeksikin, itse hääpukuliike Ninattaren omistaja Kuhta, joka tuntee uusimmat trendit, käytti todella avonaista hääpukua, ja rinnat ovat aika kookkaat. Kukaan ei ole missään haukkunut, eikä kommentoinut. Tätä päivää, muumio, tätä päivää.
Johannan huulitäyte ei ole mitenkään häiritsevä, ja jos osaat instoja katsoa, niin sieltä löydät sellaisia oikeasti aika shokeeraavia, tyyliin Henny Harjusola.
Kenenkään ikiä tai lapsilukuja sinulla ei ole mitään oikeuksia haukkua, olet todellinen ja viimeisen päälle moukka.
Hyvä kommentti, just tuon liikkeen omistajan mekkoa kuvailin, ja hän kuitenkin tietää viimeiset mallit ym.joten Johanna ei ollut häämekossa mitenkäån poikkeava.Mutta kirkko on joillekin niin pyhä paikka, että sinne pitäisi varmaan pukeutua kaapuun, ettei mitään vaan näy, mutta jokainen kokee kirkkomeiningit myös omalla tavalla.Toi Johannan huulitäyte rassaa täällä ainakin yhtä, joka aina valittaa, että Johannan suu on vähän raollaan kuvissa, voi jessus, ja sama tyyppi varmaan valittaa myös, kun Johannan toinen jalka on kuvissa aina edessä.Näitä kommetteja taas tänä aamuna, mukavaa päivää.
Oottekos te ihmiset ihan tosissanne?
Kyllä täällä nämä kaiken toisten elämästä muka tietävät ovat tosissaan, niin vakavana pohtivat Harlineiden rahoja, perintöä.... Varmaan miettivät niitä jo unissaankin🙄