Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö täällä saa keskustella tuosta 80v papasta

Vierailija
02.07.2025 |

Joka on ollut koko ikänsä eläkkeellä? Hän on pystynyt ostamaan omakotitalon kansaneläkkeellä ja marjojen myynnistä saamilla tuloilla.  Kaikki ei pääse ikinä työelämään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanotte?

Vierailija
2/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Np mitäpä noin heikkokuntoinen asunto Kuhmossa maksaa? Tuskin edes 10 000 €. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisti ja myi myös katiskoja. 

Vierailija
4/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Eikö saa tyytyä muuhun kuin miljoona-asuntoon? Se on kuitenkin oma ja ilmeisen mieleinen.

Vierailija
5/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei tietenkään maksa paljoa, mutta on kuitenkin oma koti ja pärjännyt elämässä, vaikka ei ole töihin huolittu.

Vierailija
6/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt aiempaa keskustelua, enkä siis tiedä asiasta enempää. Yleensä jos on ollut koko aikuisikänsä kansaneläkkeellä niin kysymyksessä on sairaus. Jos hän on ollut hyvin säästäväinen ja kyennyt sentään marjoja kerätään lisätuloina, niin hienoahan se on, että on saanut hankittua omakotitalon. Ei tarvitse yhteiskunnan vielä lusäksi maksaa mahdollisesti toimeentulo- tai asumistukea.

Eiä tällaiselle ihmiselle pidä ainakaan olla kateellinen.

Vierailija
7/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa, koska juttu oli maksumuurin takana eikä sitä saa kopioida!

Toisen työn aliarvioimista! Sitä ei saa jakaa eikä referoida!

Vierailija
8/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, et ikänsä ollu mukamas eläkkeellä, ihan syntymästään asti ???? Salli mun nauraaaaaa !!!!!! Hahahehehehehaaaa !!!!! Ei sellaista ole olemassakaan ! Ite oon ollu sairas eläkkeellä rippikoulun jälkeen, nyt oon 49-v vammainen nainen. Se on täyttä totta, en valehtele. Menin peruskoulun jälkeen suoraan ammattikouluun. Eihän meille vammaisille ole olemassa omaa lukiota, eikä sinne huolita yhtään vammaista, vaikka sattuisikin olemaan hyväkin todistus, että siellä saattaisi pärjätä. 

Vierailija
9/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt aiempaa keskustelua, enkä siis tiedä asiasta enempää. Yleensä jos on ollut koko aikuisikänsä kansaneläkkeellä niin kysymyksessä on sairaus. Jos hän on ollut hyvin säästäväinen ja kyennyt sentään marjoja kerätään lisätuloina, niin hienoahan se on, että on saanut hankittua omakotitalon. Ei tarvitse yhteiskunnan vielä lusäksi maksaa mahdollisesti toimeentulo- tai asumistukea.

Eiä tällaiselle ihmiselle pidä ainakaan olla kateellinen.

Ei tässä kateellisia ollakaan vaan on hienoa, että on pystynyt tuohon. Moni joka ei ikinä työllisty alkaa ryyppäämään.

Vierailija
10/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, et ikänsä ollu mukamas eläkkeellä, ihan syntymästään asti ???? Salli mun nauraaaaaa !!!!!! Hahahehehehehaaaa !!!!! Ei sellaista ole olemassakaan ! Ite oon ollu sairas eläkkeellä rippikoulun jälkeen, nyt oon 49-v vammainen nainen. Se on täyttä totta, en valehtele. Menin peruskoulun jälkeen suoraan ammattikouluun. Eihän meille vammaisille ole olemassa omaa lukiota, eikä sinne huolita yhtään vammaista, vaikka sattuisikin olemaan hyväkin todistus, että siellä saattaisi pärjätä. 

Kyllä itse tiedän sokean, joka kävi ihan tavallisen lukion.

Vierailija
11/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä todettiin epilepsia.  Nuorena oli vähän aikaa jossain maantietyömaalla. Emäntää ei ole välittänyt katsella, isänsä kanssa asui isän kuolemaan asti.

Vierailija
12/12 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus. Kerännyt ja myynyt elämässään 60 000 litraa marjoja.