Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
26501/26888 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas,siinäpä vasta kerskuri, yök.Mene optikolle,jos Johanna näyttää susta 50v.,miltäköhän ite näytät.Täällä kommentoidaan Harlineista,eikä varmasti ketään kiinnosta sun asuinalueen velkaiset talot,autot jne.Ompa jollain pokkaa,huhu huh.

Opettele suomea. 

Vierailija
26502/26888 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päsmäri päsmäri päsmäri. Vaihda jo sanaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26503/26888 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen päsmäri sanan eka kerran kuullut , joten jatkan sen kierrättämistä, täytyyhän toi kaikkein törkein arvostelija jotenkin nimetä. 

Vierailija
26504/26888 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköistä lapsiperhe-elämää viettävät. Ei nykyisin kerskumista..Jossukaan ei kersku kumpparitisseillä niin paljon enää.. 

Vierailija
26505/26888 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpparitisseillä kerskuminen, voi jessus,mitä sekin tarkottaa...

Vierailija
26506/26888 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat aina viettäneet mukavaa perhe-elämää, huonot asiat on olleet kommentoijien päässä ja sitten ne esitetään muka perheen arkena.

Vierailija
26507/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas kateuden aihe törkyturvalle, voi, voi.. Joillain menee siinäkin hyvin. 

Vierailija
26508/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Jossulle jää juuri mitään perintöä, kun Rennyllä jo nyt kolme lastakin. Ja arvaan, että lisää lapsia on tulossa. Luultavasti, että silloin Jossun kerskumana ihanana treffiyönä laitettiin sisarusta aluille

Vierailija
26509/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan Jossulle 5 lasta eli Rennyllä silloin kuusi.

Vierailija
26510/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut Rennyn uraa ja nykytekemistä, ja ajattelin nyt ikääntyvänä seurata esimerkkiä. Eli hankkia nuori, koulutettu ja omistautuva hottisvaimo, joka olisi lapsettomana halukas 1-2 lapseen, valmis oppimaan ja kokemaan uutta joka päivä ja tukisi vastavuoroisesti miestään.

Vierailija
26511/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Jossulle jää juuri mitään perintöä, kun Rennyllä jo nyt kolme lastakin. Ja arvaan, että lisää lapsia on tulossa. Luultavasti, että silloin Jossun kerskumana ihanana treffiyönä laitettiin sisarusta aluille

Ei vaimo muutenkaan peri mitään.

Vierailija
26512/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tietäjä eukot taas vauhdissa, kun luulevat tietävänsä jo lasten lukumäärän, perinnöt, jne. Voi harmi, kun ette tiedä kuitenkaan tosiasioita😉

Vierailija
26513/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvelen että kolme lasta hankkivat yhdessä. Ja Rennyllä on siis neljä lasta. 

Kovq  työ noistakin kolmesta ja kalliiksi tulee Usassa. Lisäksi Renny niin iäkäs isä ja Jossukaan ei ole nuori äiti eikä lisääntymispuuhissa enää parhaassa iässä yli 30-vuotiaana. Ideaali naiselle olisi lisääntyä jo hedelmllisyydenkin kannalta 20-24-vuotiaana. Näin meille lääketiede kertoo faktat. Toisaalta käytännössä tämä on harvalle mahdollista. Ensin kannattaa opiskella, hankkia työkokemusta ja työpaikka. Minäkin olin melkein 30-vuotias, kun sain 2 lasta.

Vierailija
26514/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpparitisseillä kerskuminen, voi jessus,mitä sekin tarkottaa...

Voisiko tämä viitata kumppareiden materiaaliin eli kumiin. Onko ajatuksena, että kumitisseillä leveilty, kun ne ainakin häissä oli lähes paljaana. 

Vierailija
26515/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut Rennyn uraa ja nykytekemistä, ja ajattelin nyt ikääntyvänä seurata esimerkkiä. Eli hankkia nuori, koulutettu ja omistautuva hottisvaimo, joka olisi lapsettomana halukas 1-2 lapseen, valmis oppimaan ja kokemaan uutta joka päivä ja tukisi vastavuoroisesti miestään.

Taidat olla Renny itse, joka promoaa vaimoaan. Kuulostaa teksti ihan Rennyltä.

Vierailija
26516/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän vaimolle maksetaan tasinko, jos ei avioehtoa. Ja tasinko tietenkin sitä merkittävämpi mitä rikkaampi on puoliso ja mitä köyhempi itse on. Mutta jostain luin, että näillä avioehto, eli silloin ei Jossu saa tasinkoa. .

Vierailija
26517/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Renny varmasti on huolehtinut perheen asiat, ei niitä tarvitse kaikki tietävät vauva sivustolla ratkoa, hoitakaa vaan omanne haluatteko itse muiden miettivän raha asioitanne, häh... 

Vierailija
26518/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas kateuden aihe törkyturvalle, voi, voi.. Joillain menee siinäkin hyvin. 

Ei se kellään mene ikuisesti hyvin. Tulee sairauksia, aviokriisiä, liikaa töitä, väsymystä, lasten ja murrosikäisten kanssa on hankalaa lopulta  ja kuolo korjaa. Mitä vanhempi niin yleensä sitä nopeammin. Sinä elät fantasiamaailmassa, jossa Renny ja Jossu elää ikuisesti eikä koskaan vaikeuksia. Kyllä heräät todellisuuteen. 

Vierailija
26519/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa perii. Kannattaa kuitenkin tehdä "paperit".

Vierailija
26520/26888 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä fantasiamaailmassa, vaan ihan omassa onnellisessa elämässä. Elä sinäkin ja pidä huoli omista ongelmista jne.,äläkä ennustele toisten elämään vaikeuksia....Kun et todellakaan niistä voi tietää, vaikka kuinka yrität. 

Ketju on lukittu.