The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Mites sun oma ääntäminen sujuu, tuskin hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Mites sun oma ääntäminen sujuu, tuskin hyvin...
viisi vuotias ärrimörri taas ragee....anna ihmisten kirjoittaa vapaasti, täällä keskustellaan Harlineista, ei toisista kommentoijista. Sinusta Harlinin puhe voi kuulostaa sulosoinnulta, mutta älä käske muita olemaan kanssasi samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
30v, ei ole rupsahtanut, voi, voi, kun taitaa vatuttaa, kun Johanna on niin upea.
Silmäluomet roikkuu, tissitkin täyteaineilla täytetyt, ryppyjä silmäkulmissa....kyllä 30 vee on jo parhaat päivänsä nähnyt Hollywoodin mittapuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mites oma ulkonäkö, kun on pokkaa arvostella toisia, ei todennäkösesti edes peili pysy ehjänä!
Neiti hyvä, tehän itse arvostelette viestijän ulkonäköä törkeästi. Taidatte olla epästabiili persoona. Suosittelen terapiassa käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Mites oma ulkonäkö, kun on pokkaa arvostella toisia, ei todennäkösesti edes peili pysy ehjänä!
Kauneuteni särkee peilit ja sydämet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30v, ei ole rupsahtanut, voi, voi, kun taitaa vatuttaa, kun Johanna on niin upea.
Silmäluomet roikkuu, tissitkin täyteaineilla täytetyt, ryppyjä silmäkulmissa....kyllä 30 vee on jo parhaat päivänsä nähnyt Hollywoodin mittapuulla.
No ei oo mikään neito enää millään mittapuulla. Tennykin jo varmasti pitää vanhana. Renny itse on iätön ainakin mielikuvissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneuteni särkee peilit ja sydämet.
Sama. Kaupungilla kävellessäni en katsele näyteikkunoita, ne hajoavat.
Niinpä, anna mun kehuskella vapaasti, voin olla todellakin erimieltä noista mielipiteistä.Joku raja pitää olla ulkonäön arvostelulla, siksi herättelen teitäkin katsomaan peiliin, mut tää on loputon kina, mut jatketaan vaan.Minä seuraan perhettä ja pidän heidän tavasta elää. Ja mua ei saa noi ilkeydet lopettamaan😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, anna mun kehuskella vapaasti, voin olla todellakin erimieltä noista mielipiteistä.Joku raja pitää olla ulkonäön arvostelulla, siksi herättelen teitäkin katsomaan peiliin, mut tää on loputon kina, mut jatketaan vaan.Minä seuraan perhettä ja pidän heidän tavasta elää. Ja mua ei saa noi ilkeydet lopettamaan😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Älä hauku kommentoijien ulkonäköä kelohonkamökin muija, teet itsestäsi🤡 luuletko olevasi palsta-poliisi täällä? Seuraa sinä perhettä vaikka maailman ääriin, täällä jatkuu ulkonäön arvostelu😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku kommentoijien ulkonäköä kelohonkamökin muija, teet itsestäsi🤡 luuletko olevasi palsta-poliisi täällä? Seuraa sinä perhettä vaikka maailman ääriin, täällä jatkuu ulkonäön arvostelu😂😂😂😂😂😂😂
Onko nyt harlinihullulla psykposilääkkeet loppu kun jauhaa jostain kelohonkamökin muijasta? :D
Mikä ihmeen kelohonkamökin muita...
Renny pitää Johannaa jo vanhana. Ei oo missi-iässä enää. Renny kokee itsensä nuoreksi.
Juuri äsken Coco köpötteli iskän synttärikengissä, joten kyllä varmasti kohta kävelee, ainakin ottaa askeleita.
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken Coco köpötteli iskän synttärikengissä, joten kyllä varmasti kohta kävelee, ainakin ottaa askeleita.
Siinä oli tukipylväitä, joita vasten oli. Mutta kyllä kohta lähtee. Coco jo 1 v 7 kk. Yleensä vauvat kävelee noin 1v, osa jopa nuorempana. Mutta odotan, kun kuvaavat ensiaskeleita. Varmasti hauskaa katsottavaa.
Ei vielä Coco kävele. Katsoin tämän päivän instakuvat. Piti kiinni pylväästä ja siinä siirsi jalkoja.
Siitä en tiedä, mutta se lapsellinen lässyttäminen. Ässä suhiseen pahasti :/