The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Johanna on herttaisen oloinen. Oletteko kateellisia kun täällä päivät pitkät haukutte?
Ollaan ihan hirrrrrrrrrrrveen kateellisia!
Se kyllä näkyy!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Johanna on herttaisen oloinen. Oletteko kateellisia kun täällä päivät pitkät haukutte?
Nää ei oo lähteny leikkimään sitä luterilaista kärsimisleikkiä. Kel onni on se onnen kätkeköön tai se joka kuuseen kurkottaa, katajaan kapsahtaa. Varmasti aiheuttaa kateellisuutta tuo lämpimässä auringossa asuminen, jatkuva hymyileminen ja onnen näyttäminen. Ja rahallinen rikkaus tietenkin vielä päälle.
Mutta on varmasti ihan näistä riippumattomiakin ärsytyksen aiheita, onhan noi aika höpsöjä ja sammakoita putoilee suusta 🐸😆
Vierailija kirjoitti:
Bricklayer on ostettavissa itselle. Onko siinä paljasta pintaa? Nina?
Onko paljasta pintaa, tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä näkyy!
Niin näkyy!!!! Mä oon kohta vihree!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jossakin perheessä olisi jossain perheenjäsenessä esim. fyysistä, neurologista jne. Tuskin kukaan sitä maailmalle haluaisi kertoilla....
No miksi esim. Instassa on paljon tilejä autisti-ja Down lapsista? Halutaan näyttää, että hekin ovat ihmisiä ja voivat elää ns. normaalia elämää omien rajojen puitteissa. Antavat myös vertaistukea samassa tilanteessa oleville. En ymmärrä, miksi kyseiset lapset pitäisi pitää piilossa neljän seinä sisällä. Ehkä itse olet rajoittunut ajatusmaailmaltasi.
Noniin Henna, anna olla jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä näkyy!
Laihdutat, laitat naamasi kuntoon, ostat uusia vaatteita, menet terapiaan ja töihin, lopetat päihteet ja laitat raha-asiasi kuntoon, sitten ei ole enää tarvetta kadehtia eikä aikaa notkua vauvapalstalla. :) ole hyvä ilmaisista vinkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy Rennyltä
Tubessa on hauskoja gold digger prank videi. Yhessäkin vanha miesnäyttelijä yritti pokaa nuorta mimmii, mimmi vastas, ettei deittaile grandpaita. Miesnäyttelijä käveli Lambolleen, eikös mimmi sipsuttanu kyselee, onko tuo miehen auto😁 kummasti mimmi olikin sinkku myös.
Vierailija kirjoitti:
Tubessa on hauskoja gold digger prank videi. Yhessäkin vanha miesnäyttelijä yritti pokaa nuorta mimmii, mimmi vastas, ettei deittaile grandpaita. Miesnäyttelijä käveli Lambolleen, eikös mimmi sipsuttanu kyselee, onko tuo miehen auto😁 kummasti mimmi olikin sinkku myös.
Eikä ole yhtään näyteltyjä pätkiä, ei. 😂 Oletko kuullut, että kaikki netissä ei ole totta. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä näkyy!
Laihdutat, laitat naamasi kuntoon, ostat uusia vaatteita, menet terapiaan ja töihin, lopetat päihteet ja laitat raha-asiasi kuntoon, sitten ei ole enää tarvetta kadehtia eikä aikaa notkua vauvapalstalla. :) ole hyvä ilmaisista vinkeistä.
Mä olen anorektikko ja silaritkin löytyy. Huulet on myös turpeina täyteaineista. Miten sä vielä haluat mollata mua, häh????
Ihannoitko laihuutta, vaikka olet itse ylipainoinen, häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy Rennyltä
Sillä alkais alahuuli väpättää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole yhtään näyteltyjä pätkiä, ei. 😂 Oletko kuullut, että kaikki netissä ei ole totta. 😅
Paras prank videosarja on nimeltään The Harlins.....menikö taas tj:lla herne nenuun...
Harlinhullu ollut taas näköjään koko aamun täällä haukkumassa xD
Tämä keskustelu on poikkeuksellisen hullu... Ihan av-tasollakin
Voi, voi....miksi Reni on niin punainen aina...huolestuttavaa...
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on poikkeuksellisen hullu... Ihan av-tasollakin
Sinähän sovit tänne sitten kuin nenä otsaan.
Milloin se tie tähtiin aukeaa Rennyn vaimolle? Kertokaa fanit.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia pojan nimeksi?
Jallu
Kossu
Jysk
Louis
Hermes
Labouitain
Tommy
Johanna näyttää ihan mieheltä takaapäin. Tosi leveä hartialinja, flätti äässi ja kapea lantio.