The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Saako sarjan päähenkilöitä solvata sekopäiksi, kun täällä kommentoijia näköjään saa?
Vierailija kirjoitti:
Pojan nlmeksi tulee varmaankin Louis tai Oliver. ;)))))
Kyllä niin ahkerasti pikkurouva on kuvannut LV logoa😉 myös YSL.
Mä olusin laittanut tytln nimeksi Ocean.
Kylhän Refuge on ilmiömäinen
Vierailija kirjoitti:
Kylhän Refuge on ilmiömäinen
On, harmi ettei kukaan tiedä siitä mitään.
Minusta Kay on hyvä nimi tytölle ja pojalle
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia pojan nimeksi?
Rocky
Kui tollane herkkupala oli sinkku ku Rennyn tapasi? Sehä kuiteki seukkas enne Luokkakous castingii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia pojan nimeksi?
Rocky
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa rauhassa, kyllä kävelee...
Minusta lapsi vaikuttaa ns. normaalilta. Motorinen kehitys vain keskimääräistä hitaampaa. Eiköhän hän ehdi vielä kävellä.
sama, mun siskon likka oppi kävelemään jotain 1v 6kk ja nyt sen perässä ei pysy kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa rauhassa, kyllä kävelee...
Minusta lapsi vaikuttaa ns. normaalilta. Motorinen kehitys vain keskimääräistä hitaampaa. Eiköhän hän ehdi vielä kävellä.
sama, mun siskon likka oppi kävelemään jotain 1v 6kk ja nyt sen perässä ei pysy kukaan
Minkä ikäinen siskon likkasi on kun "perässä" ei pysy kukaan🤭
Tiesittekö, että liian varhainen vauvan istumaan laittaminen ilman tukea haittaa motorista, jopa kävelemään oppimista?
Mulla sumenee silmät aina katsoessani Rennyä. On se niin sika-kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Harlin persettäkin hamuta? Tuskinpa tuo pillua alinomaan?
Ei se persereikä kuule nyt niin kiinnostavalta ole suurimman osan mielestä
Riippuu bebasta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Harlin persettäkin hamuta? Tuskinpa tuo pillua alinomaan?
Ei se persereikä kuule nyt niin kiinnostavalta ole suurimman osan mielestä
Mistäs sinä tiedät?
Porilaiset nauravat kokkilan sakille. Johanna aina ollut yksinkertainen ja laiska .
Palvoo nyt vanhaa äijää joka mahdollistaa tälle pimulle elintason jonka on aina halunnut.
Miehen näköinen ja oloinen koko johanna. Viivahuuli pienet rinnat ja kolkon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Porilaiset nauravat kokkilan sakille. Johanna aina ollut yksinkertainen ja laiska .
Palvoo nyt vanhaa äijää joka mahdollistaa tälle pimulle elintason jonka on aina halunnut.
Miehen näköinen ja oloinen koko johanna. Viivahuuli pienet rinnat ja kolkon näköinen.
Onko kriminaali sisko lempannut ukkonsa? Ei ole igssä pitkään aikaan ollut kuvia.
No nyt on näköjään muutamat irstailijat päätyneet keskustelemaan, voi jessus mitä juttuja, ottakaa lääkkeet ja menkää hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on näköjään muutamat irstailijat päätyneet keskustelemaan, voi jessus mitä juttuja, ottakaa lääkkeet ja menkää hoitoon.
Voi jessus, haukut täällä toisia, hae lääkitys ja mene hoitoon.
Pojan nlmeksi tulee varmaankin Louis tai Oliver. ;)))))