The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kummastelin että Rennyn sisko ei ollut niin innoissaan Johannasta kun tapasivat mökillä, mutta tämä selittää asian että hehän on jo tavanneet ajat sitten. Jos kerran toi instakuvakin on Tuiren ottama :D
13.11.2020 kuva Rennyn instassa Tammiosta, myös Myy on raahattu mukana. Mutta eipä se yllätä että paljon kohtauksia on käsikirjoitettu että olisi parempaa draamaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannan alkuperäiset kaasot oli näyttäviä naisia, osa aika laitettuja mutta upeita ilmestyksiä. Väkisin tulee mieleen, että vaihdettiin näihin äiti-ihmisiin että Johanna saa säteillä kirkaammin...
Ja heille oli tilattu lörpöttävät mekot Asokselta 😂 tollainen kietaisumallinen yläosa ei pue juuri ketään.
Sitä voisi luulla, että miljonääri-Rennyllä olisi ollut varaa ostaa likoille vähän tasokkaammat koltut 🤔
Apua mikä kaula-aukko. 😆 Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannan alkuperäiset kaasot oli näyttäviä naisia, osa aika laitettuja mutta upeita ilmestyksiä. Väkisin tulee mieleen, että vaihdettiin näihin äiti-ihmisiin että Johanna saa säteillä kirkaammin...
Ja heille oli tilattu lörpöttävät mekot Asokselta 😂 tollainen kietaisumallinen yläosa ei pue juuri ketään.
Sitä voisi luulla, että miljonääri-Rennyllä olisi ollut varaa ostaa likoille vähän tasokkaammat koltut 🤔
Olisikohan alkuperäisille morsiusneideille ollut sexymmät ja juhlavammat mekot 😅
Milloin Rita kirjoittaa taas Rennystä<3
No nyt ne kyyhkyläiset on Peninsula-hotellissa LA:ssa. Ei tosin taida olla suite. Mutta sängyllä on kasa ruusun terälehtiä ja tietysti hedelmälautanen jonka Johanna muistaa kuvata instagramiin. Amerikan seikkailu alkaa.
Mä en ymmärrä noita kukkia sängyllä. Kauniit kuvassa, mutta käytännössä?
Pilli&Pulla 🤣 pisteet tämän oivaltajalle😂
Vierailija kirjoitti:
En mäkään, enkä lattialla. Nehän vain sotkee ja värjää tekstiilit. t. siivooja
Vierailija kirjoitti:
Johanna on siinä seuraavassa leffassa tuotannossa mukana. Hänelle varattu paljon tehtäviä eli on silloin ihan palkkalistoilla eli tekee virallisesti työtä.
Luukas ollut koko ajan Bulgarissa ja ohjannut useamman elokuvan.
Rennyn seuraava leffa kuvataan myös Euroopassa mutta en tiedä missä maassa. Niin että mitä ne tekee sillä asunnolla kun Kummatkin lähtevät kuvauksiin ja vauva tietysti tulee mukaan.
Luukas toiminut korkeintaan apulaisohjaajana tai runnerina.
Mulle tuli kyllä hyvä mieli tästä :). En jotenkin keskittynyt niinkään materialla pröystäilyyn vaan positiivisuuteen. Varsinkin vikoissa jaksoissa tuli hyvin selväksi, mitä nämä ihmiset elämästään haluaa kaiken varallisuuden keskellä: terveyttä, vauvan, perheen, rakkautta, työn mistä pitää. Ihan samoja juttuja kuin jokainen meistä ja yhtä epävarmoja nämä jutut varakkaille kuin ei varakkaille. Lapsiakaan ei noin vain tule välttämättä vaikka kuinka olisi rahaa. Uskomattoman kiitollisia osaavat olla kaikesta hyvästä. Tajusin, että itsellänikin on elämässä ihan samoja asioita, ei ehkä jatkuvia luksusmatkoja ja taloja jne., mutta nämä samat perusasiat ja niistä on todella syytä olla kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään, enkä lattialla. Nehän vain sotkee ja värjää tekstiilit. t. siivooja
En näe niitä yhtään kauniina kyllä kuvissakaan. Todella epäsiistin näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna on siinä seuraavassa leffassa tuotannossa mukana. Hänelle varattu paljon tehtäviä eli on silloin ihan palkkalistoilla eli tekee virallisesti työtä.
Luukas ollut koko ajan Bulgarissa ja ohjannut useamman elokuvan.
Rennyn seuraava leffa kuvataan myös Euroopassa mutta en tiedä missä maassa. Niin että mitä ne tekee sillä asunnolla kun Kummatkin lähtevät kuvauksiin ja vauva tietysti tulee mukaan.
Luukas toiminut korkeintaan apulaisohjaajana tai runnerina.
Ja ilman isäänsä ei olis sitäkään vähää. Ihan uskomatontonta miten toi Renny menestyi 80-90-luvun taitteessa Hollywoodissa. Vaikka lyhyeenhän se loistikausi jäi niin silti hatunnoston paikka!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kyllä hyvä mieli tästä :). En jotenkin keskittynyt niinkään materialla pröystäilyyn vaan positiivisuuteen. Varsinkin vikoissa jaksoissa tuli hyvin selväksi, mitä nämä ihmiset elämästään haluaa kaiken varallisuuden keskellä: terveyttä, vauvan, perheen, rakkautta, työn mistä pitää. Ihan samoja juttuja kuin jokainen meistä ja yhtä epävarmoja nämä jutut varakkaille kuin ei varakkaille. Lapsiakaan ei noin vain tule välttämättä vaikka kuinka olisi rahaa. Uskomattoman kiitollisia osaavat olla kaikesta hyvästä. Tajusin, että itsellänikin on elämässä ihan samoja asioita, ei ehkä jatkuvia luksusmatkoja ja taloja jne., mutta nämä samat perusasiat ja niistä on todella syytä olla kiitollinen.
Formaatti perustuu ajatukselle: vanha rikas mies ja nuori kokematon vetävä (ei rikas) nainen. Jos olet sattunut viettämään elämää Tellus-nimisellä planeetalla, olet saattanut kuulla formaatista jo joskus aiemmin - se on nimittäin ikiaikaisen vanha. Tarkemmin sanottuna se on yhtä vanha kuin ihmislaji.
Jos formaattia muuttaisi niin, että otettaisiin etuliite "rikas" mies-sanan edestä pois, positiivisuus ja TÄYDELLISEN elämän jatkuva hehkutus saattaisi poistua tv-ohjelmasta. Itse asiassa silloin huomaisimme, että voisimme rikas vanha mies ja nuori nainen -formaatin sijaan seurata vaikkapa Aasiasta nuoren vaimon hankkineen vanhan suomalaismiehen elämää.
Koira lähtee kun vauva tulee.
Häiritsee noi hampsottavat hiustupsut hääkampauksessa :(
Mun päässä noi ruusunkukat sängyllä on niin 80-lukua. Kuin myös tuo "huoneessa hedelmälajitelma" :')
Hyvä sarja. Sarjassa on iloa ja onnea ja se näytetään. Rakkauden puute taitaa vaivata tätä Suomen kansaa. Harlinit ovat halunneet antaa lahjaksi suomalaisille mallin, miten rakastetaan ja tunteita näytetään.
Johannasta oikein huokuu rakkaus ja lämpö.
Olen iloinen heidän puolestaan. Sarjaa katsoessa olen tajunnut jotain olennaista itsestäni.
Suttuinen morsian, vaikka arkena upea effortless beauty :(