Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
2061/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to Miami Mr. & Mrs. Harlin! Täällä Johanna voi verkostoitua ja käydä koekuvauksissa, ja ura lähtee lentoon.

Vierailija
2062/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee noista Johannan päivityksistä mitä on kuvaillu juhlissa, että toi on todella höttöstä menoa :( Ihmiset seisoskelee pöytien ympärillä, näprää kännyköitä jne. Eli tärkeintä lienee että voi ottaa kuvia ja videoita, ja saa sanoa että olin Cannesin hienoissa juhlissa mukana. Meno näyttää tuon pohjalta tosi laimealta ja kolholta. Rahalla saa hienot vaatteet ja puitteet, mutta luulisi että tuo kissanristiäisissä näyttäytyminenkin menettää hohtonsa aika nopeasti.

Ihmekö tuo, kun suomalaiset kyseessä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla alkuun vaikee löytää ystäviä. Jenkithän höpöttää heti että wow I love u ja tulkaa kylään, meidän täytyy nähdä asap, meistä tulee best of friends, suunnitellaan kaikkea. Sitten totuus on että ehkä 10% on aidosti kiinnostuneita, muut vaan lörpöttelee puhuakseen. Johannalla tulee vielä ikävä ystäviään. Nuo leffaporukatkin on sillä hetkellä kuin perhettä, mutta kun projekti on valmis, ei välttämättä enää koskaan nähdä.

Vierailija
2064/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennylle oli tärkeää että otetaan kuva niin että iso ja hieno vene näkyy =) todellisuudessa ei ole itsellä edes venettä että pääsisi mökilleen, vaan jonkun papparaisen täytyy häntä ajaa sinne ja tänne tyhjällä tankilla. Mutta kyse onkin some-imagosta?

Vierailija
2065/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla tulee vielä ikävä Suomea. Luulen että lapsen takia kuitenkin jää Miamiin.

Vierailija
2066/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Miamin asuntojen esittely oli kyllä vähän turha, ja pröystäilevä, varsinkin jos eivät edes muuta siihen vikaan Penthouseen..

Vierailija
2067/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuoneesta siirrettiin asiakkaat pois jotta Harlinit saivat haluamansa sviitin. Kuinka tökeröä! Parasta oli kuitenkin että "me tunnemme omistajat", siis Johanna on joka asiasta me me me vaikka ei ole vielä tuntenut Renniä edes vuottakaan kuvausten aikana 😆

Vierailija
2068/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelenko vaan, vai puhuuko Johanna ihan jatkuvasti kaikkien päälle?

Puhuu ja kiljuu ja se on hyvin ärsyttävä tapa.

Vierailija
2069/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennylle oli tärkeää että otetaan kuva niin että iso ja hieno vene näkyy =) todellisuudessa ei ole itsellä edes venettä että pääsisi mökilleen, vaan jonkun papparaisen täytyy häntä ajaa sinne ja tänne tyhjällä tankilla. Mutta kyse onkin some-imagosta?

Mitä Renny veneellä tekee kun se Tammion talon remppaan menee 2 vuotta. Käytä vähän sitä päätäsi. Pitäisit ilmeisesti venettä vaikka viettäisit sen yhden viikon kesässä siellä Tammiossa. Se imago taas ihan sun tyhmän pääsi keksimää.

Vierailija
2070/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuosta Refugesta löydy mitään tietoa mistään?

Olet liian hätäinen. Menee pari vuotta niin on nähtävissä.

Vierailija
2071/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko renny ihan kännissä jo kun saapuvat kihlajaisiin?

No oli vähän pohjia naatiskeltu 😂 Samoin Jossun isäukko tuiterissa.

Voi kamala, isä kännissä ja sulhanenkin ottanut, ei kiva. Minulle tulisi hirveän surullinen olo, lähtisin kävelemään. Kyllä toista pitää kunnoittaa, tärkeä ilta eikö voi olla selvinpäin. 

Vierailija
2072/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Renny menisi Tammioon vasta kun uusi paikka on remontoitu? Hän on käynyt kymmeniä vuosia siellä siskonsa mökillä, miksei menisi sinne edelleen🤔 Vai eikö sisko välitä Johannasta.

Vierailija
2073/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Johanna kirkkain silmin väittää, että lähti Rennyn luokse Bulgariaan mutta yhtään ei ollu romantiikkaa silloin mielessä. :) aika reipas tyttö.

Vierailija
2074/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan synnytys ohjemaan myös... the kardashians tyyliin :)

Vierailija
2075/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miamissa komeita kuumia latinomiehiä, sitten kun kyllästyvät toisiinsa niin ei kun bileisiin ;)

miten renny jaksaa muuten vauvan kiljuntaa? monelle nuorellekin on vaikea kestää ja jaksaa, tämäkin palsta on usein täynnä valituksia siitä ettei jaksa. Ainiin, voivat toki palkata babysitterin ja lähteä vaikka omalle autiolle saarelle lomalle kahdestaan.

Vierailija
2076/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ihan hauskaa ja viihdyttävää seurattavaa, välillä jopa tunsin piston sydämessäni että pitäis tukea omaa kumppaniani enemmän. :) Porissa asuneena ja monesti Johannan asiakkaana olleena voin myös sanoa että oli ainakin tuolloin joitakin vuosia sitten tosi mukava ja jalat maassa tyyppi (ainakin asiakkaille). Seurusteli tuolloin pitkään Rennyyn verrattaen nuoren, mutta Johannaa vanhemman poitsun kanssa. Mitähän hän ajattelee nykyisestä ex-tyttiksensä suhteesta.. 😅

Mua jäi ihmetyttään se passiasia. Olikohan oikeesti varastettu vai hukattu mua ainakin vaivais jos mun passi olis pöllitty. Toikin asia kuorrutettiin positiivisuuteen et hei semmost sattuu mut life is amazing.

Ja siitä puheen ollen, jos kaikki on niin upeeta ja aitoa, musta olis ollut myös avointa ja rehellistä kommentoida tätä sisarussuhteen välirikkoa, kun muuten perhettä kovasti hehkutetaan sarjassa. Sitten vain blurri käy eikä hänestä mainita mitään. Olivat todellakin aina paita ja peppu tämän siskon kanssa. Ehkä sitten on sovittu ettei häntä saa mainita tai näkyä. Ja kuka näin on halunnut. Sitä ei voi tietää.

Johannasta tulee varmasti ihana äiti ja toivottavasti on oikeasti nyt ja tulevaisuudessa onnellinen missä sitten koti onkaan. Mä tulin vaan jotenkin surulliseksi välillä esim. siitä kun mainitsi lähiravintolan ja span työntekijät ystävikseen. Tietty niin voi olla mutta mutta.. oon itsekin asunut ulkomailla miehen työn takia ja mulla oli siellä aina vähän ulkopuolinen ja surullinenkin olo kun ei siellä ollut ketään omia ihmisiä, ystäviä ja perhettä. Silti heihin sai pidettyä yhteyttä ja tiesi että siellä he ovat kun Suomeen palaan. Lähiravintoloiden työntekijöistä tuli hyvän päivän tuttuja, ystäviksi en koskaan kuitenkaan kutsuisi 😅

Vierailija
2077/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että harlini faneille voitaisiin tehdä myös Danny&tytöt niminen sarja, jossa Danny seurueineen kävisivät vaikka yhdessä kanarialla lomalla ja tietysti myös vetämässä keikkaa. Varmaan harlinin fanit fanittaisivat myös dannya ja laittaisivat "ihanaa" kehuja.

Vierailija
2078/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen että harlini faneille voitaisiin tehdä myös Danny&tytöt niminen sarja, jossa Danny seurueineen kävisivät vaikka yhdessä kanarialla lomalla ja tietysti myös vetämässä keikkaa. Varmaan harlinin fanit fanittaisivat myös dannya ja laittaisivat "ihanaa" kehuja.

Huomaa, että nämä Dannyn tytöt eivät voi oikein hyvin. Tangikunnigatar muistutti Armia, mutta on nyttemin kai operaatoidenkin jälkeen aivan kuin eri ihminen.

Tämä viimeisin voisi juosta ja lujaa, alkaa elämään omaa elämäänsä.

Vierailija
2079/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla on ilmeisen helppo raskaus. Itse en olisi voinut seitsemännellä kuulla kuvitellakaan bailaavani viikkoa putkeen täydessä tällingissä ja korkkareissa, ja siihen vielä perään lentäväni mannertenvälistä lentoa, kaikki muuttorumba vielä lisäksi. Hyvä hänelle siis, koska itseä tuo ajatus lennolla istumisesta ihan ahdistaa :D

Vierailija
2080/26888 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan alkuperäiset kaasot oli näyttäviä naisia, osa aika laitettuja mutta upeita ilmestyksiä. Väkisin tulee mieleen, että vaihdettiin näihin äiti-ihmisiin että Johanna saa säteillä kirkaammin...

Ketju on lukittu.