The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sarja. Sarjassa on iloa ja onnea ja se näytetään. Rakkauden puute taitaa vaivata tätä Suomen kansaa. Harlinit ovat halunneet antaa lahjaksi suomalaisille mallin, miten rakastetaan ja tunteita näytetään.
Johannasta oikein huokuu rakkaus ja lämpö.
Olen iloinen heidän puolestaan. Sarjaa katsoessa olen tajunnut jotain olennaista itsestäni.
hmm.... eli naispuolinen osapuoli dumppaa ystävänsä ja miespuolinen panee assarinsa paksuksi ja sitten ehdottaa assarilleen, että muuttaa toiselle paikkakunnalle, ettei ihmiset ala puhumaan ikäviä ja miehen vaivalla kiillottama sädekehä saa tumman varjon. Jätetään koira yksin, koska koira estää matkustamisen bisnessluokassa ja riepotellaan sitä siellä sun täällä. Feikkioksennetaan ex-puolison kuvan päälle, piilotetaan kaikki ikävät asiat maton alle, niinkuin vaikka ystävien ai perheenjäsenten dumppaaminen. Ollaan kaikinpuolin pinnallisia ja annetaan miehen päättää miten suhde etenee ja missää mennään. naien osana on mielistellä ja myötäillä miestä.
Ok. Minulla on hiukkasen toisenlainen käsitys rakkaudesta.
Ilmiselvää kyllä on, että nämä kaksi sopivat toisilleen. Ovat yhtä pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun päässä noi ruusunkukat sängyllä on niin 80-lukua. Kuin myös tuo "huoneessa hedelmälajitelma" :')
Noista ruusunkukista tulee mieleen Temppareiden 24h-treffit. Siksi vähän feispalmasin, kun näin ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun päässä noi ruusunkukat sängyllä on niin 80-lukua. Kuin myös tuo "huoneessa hedelmälajitelma" :')
Noista ruusunkukista tulee mieleen Temppareiden 24h-treffit. Siksi vähän feispalmasin, kun näin ne.
ruusunkukat pedillä olivat 1980-luvun villitys. R on tosiaan vähän jämähtänyt sinne 1980-luvulle. Morsiamen häämekossakin oli tuulahduksia 1980-luvulla (ne mekosta pursuavat tissit). Vai olikohan se 1990-lukua kun noita mekkoja näki paljon. Onko mahdollista, että R on tiedostamattomasti palannut 1980-luvulle: R oli silloin parikymppinen, lähellä johannan ikää.
Huom myös katkarapucocktail ehtaa kasarihienostelua :D
Luulin että tuota kukkien terälehtiä vuoteella -imelyyttä näkee enää Satuhäissä kun jollekin junttiparille valmistellaan hääyötä ja joku kaaso repii ja ripottelee lakanalle pirkka-ruusuja 😂
Tuossa tämän hetken majoituksessa on nimikoidut tyynyliinat joita Johanna tottakai ihkuttaa. Mitä tuhlausta, tuollaista brodeerausta ei voi poistaakaan. Menee kai roskiin majoittumisen jälkeen. :(
Vierailija kirjoitti:
Kummastelin että Rennyn sisko ei ollut niin innoissaan Johannasta kun tapasivat mökillä, mutta tämä selittää asian että hehän on jo tavanneet ajat sitten. Jos kerran toi instakuvakin on Tuiren ottama :D
Satun tietämään, että on veljelleen ja veljestään kateellinen ihminen.
Rennyn sisko T on ylimielinen ihminen, on olevinaan koska on kuuluisuuden sisko, toisaalta itse mollaa Rennyä. Hän omistaa heidän mökin ja Renny käy siellä hyvin harvoin, vaikka aina kertoilee kuinka hieno paikka hänellä on. T ei varmaan pane pahakseen että velipoika hankki oman kesämökin.
Eivät 100%varmasti muuta siihen ökyasuntoon. 😄
Johanna luulee olevansa yhtäkkiä pitkän linjan elokuva-alan asiantuntija, kun meni Rennin kanssa yhteen. Jutut on ihan hulvattomia :D Me tykätään tästä, me tehdään näin, tää meidän elämä on tällaista. C'moon kuvausten aikaan ootte olleet alle vuoden yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Rennyn sisko T on ylimielinen ihminen, on olevinaan koska on kuuluisuuden sisko, toisaalta itse mollaa Rennyä. Hän omistaa heidän mökin ja Renny käy siellä hyvin harvoin, vaikka aina kertoilee kuinka hieno paikka hänellä on. T ei varmaan pane pahakseen että velipoika hankki oman kesämökin.
Ei vaikuta ylimieliseltä tuossa ohjelmassa. Niin nätisti puhuvat toisistaan, sisko ja veli. Ja yksi koko sarjan upeimmista asioista on juuri se, että ohjelmassa ei kritisoida eikä panetella ketään. Oletteko te, katkerat kirjoittelijat, huomanneet miten positiivinen ja iloinen ohjelma "The Harlins" on? Suomalaiseen mentaliteettiin kai kuuluu se, että aina vaan pitäisi ruotia kaikenlaisia ongelmia ja surkutella. Minusta oli niin mukava seurata kerrankin positiivista pariskuntaa. Olen aina arvostanut Rennyn uraa ja saavutuksia. Ihana pariskunta!
Mistä tiedät ettei johannalla ole kokemusta alalta ennen rennyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Tammio jaksosta sai kuvan, että tämä on Johannalle eka kerta paikassa. Mutta hänhän on käynyt siellä jo 2020 syksyllä, siitä on todisteena kuvakin Rennyn instassa, on vielä merkattu paikkakin ja kuva on Rennyn siskon T:n ottama. :D
No niin tässä näimme että Johanna osaa vallan hienosti näytellä ihastunutta, hämmästynyttä ja innostunutta! Niin hyvin että menee aivan täydestä.. näytti ihan samalta kuin reaktiot kaikkiin muihinkin Rennyn juttuihin!😉
Krhm, mitäköhän muuta hän mahtaa näytellä...
Pitääkö apulaisohjaajana tai ohjaajan apulaisena maksaa häistään, hörsöistään, yleisestä ylläpidosta ja oikeudesta Rennyn lapsen äitiyteen?
Entä jos elokuva ei onnistu, kenen syy?
Pidin Rennyä ihan ok ihmisenä siihen asti kun hänen rusketuksensa alkoi kuplia. Toki jauheella kyllästetty ilma teki tehtävänsä jo aikoja sitten, kuten on käynyt ilmi mm. tuosta isyysasiasta. Näin räikeä ei kuitenkaan ollut, ainakaan julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei johannalla ole kokemusta alalta ennen rennyä?
Ja kuinka se olisi hankittu ja miksei siitä puhuta missään?
Tuire on kirjailija, hän on laatinut veljestään elämäkerran n.15v sitten. Siinä kertoi että R oli lempilapsi ja sai kaiken äidin rakkauden. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta ylimieliseltä tuossa ohjelmassa. Niin nätisti puhuvat toisistaan, sisko ja veli. Ja yksi koko sarjan upeimmista asioista on juuri se, että ohjelmassa ei kritisoida eikä panetella ketään. Oletteko te, katkerat kirjoittelijat, huomanneet miten positiivinen ja iloinen ohjelma "The Harlins" on? Suomalaiseen mentaliteettiin kai kuuluu se, että aina vaan pitäisi ruotia kaikenlaisia ongelmia ja surkutella. Minusta oli niin mukava seurata kerrankin positiivista pariskuntaa. Olen aina arvostanut Rennyn uraa ja saavutuksia. Ihana pariskunta!
Lue siskon kirjoittama Rennyn elämäkerta, joka kertoo hänestä itsestään.
Olenpa tiennyt tuon siskon ex-läheisen, jolla oli suora linkki ko. ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuire on kirjailija, hän on laatinut veljestään elämäkerran n.15v sitten. Siinä kertoi että R oli lempilapsi ja sai kaiken äidin rakkauden. :(
Ja sitä hän sitten valitti lehdissä ja tv:ssä, vaikka vika löytyi omien korvien välistä.
Renny ja sisko vetivät yhtä köyttä, kun häätivät puolisisaruksensa pois perinnön kimpusta.
Renny: "Nyt tää sun Bricklayerin rooli täytyy antaa jollekin toiselle, kun raskausmaha ei sovi tähän hahnoon."
Johanna: "No harmi..."
Renny: "Mutta hei kulta, tehdään susta vaikka tuottaja, oisko se kivaa?"
Johanna: "Joo voi rakaaaaaas ihanaa!!"
Päässä soi Johannan ilon kiljahdukset. Olen itsekin ottanut tuon elämääni, että näytän innostuksen.