Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat vinkit yksinäisyyden poistoon

Vierailija
18.04.2022 |

Jaetaan tähän ketjuun parhaat vinkit yksinäisyyden poistoon.

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ravintola"an. Olet kivojen setien alle ennenkuin huomaatkaan.

Vierailija
162/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maahan jossa ihmiset ovat sosiaalisia ja ystävällisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee johonkin urheiluseuraan vapaaehtoiseksi. Siellä voi tehdä sen verran kuin haluaa. Voi olla buffissa, apuohjaajana, seurasihteerinä, auttaa tapahtumien järkkäilyssä. Taatusti tutustuu ihmisiin ja saa fiksua tekemistä vapaa-aikaansa. 

Vierailija
164/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaliaa

Vierailija
165/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutu miellyttävän näköiseksi ja kulje aikakoneella takaisin nuoruuteesi. Siellä miellyttävän näköisenä voit luoda elämäsi uudelleen, eikä sinua syrjitä, koska olet epämiellyttävän näköinen. Muuta keinoa ei ole.

Vierailija
166/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset, vapaa-ehtoistyö esim. Spr:n ystäväksi, Tinder, Badoo, Valo jos olet uskonnollinen, seurakuntien tilaisuudet, yhdistystoiminta, lemmikin hankkiminen, kaverihaku.net

Vierailija
167/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Prismaan. Etsi naistenvaateosasto... jne

Vierailija
168/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta maahan jossa ihmiset ovat sosiaalisia ja ystävällisiä.

Ei auta mitään.  Kuinka juttelen siellä kenenkään kanssa, kun en osaa kieltä?

Useissa maissa tavallinen kansa ei edes osaa englantia, jolla itse pystyisiin tyydyttävästi kekustelemaan.

Vierailija
169/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä hommasin harrastuksen missä tapaan muita ihmisiä. Auttoi hemmetisti enemmän yksinäisyyteen kuin mikään määrä laulamista tai kylmiä suihkuja (?).

Yksinäinen voi olla vaikka olisi rockkonsertissa. Jos kukaan ei halua olla kanssasi, niin se on aivan sama vaikka ympärilläsi olisi tuhat ihmistä.

Tämä on ainakin minun ongelmani. On hyödytöntä hankkia uusia ihmisiä ympärilleen, kun en saa pidettyä heitä sen paremmin kuin vanhojakaan.

Mutta voithan sä mennä tekemään jotain hyödyllistä, missä ne muut ihmiset tekee samaa kuin sinä ja tapaat heidät sen takia säännöllisesti. Tai alat taluttaa naapurin koiraa ja otat sen päivähoitoon.

Ja jos pelottaa liikaa, niin lääkärin kautta. Saa vaikka beetasalpaajaa niin kevenee hermostus. 

Tässä selittää ja vääntää ihminen jolla ei todennäköisesti ole itsellä niin musertavaa kokemusta yksinäisyydestä kuin ehkäpä jollakin muulla ketjussa. Älä viitsi vängätä vastaan kun toinen selvästi kertoo ettei koe tuollaisia ehdotuksia hyödyllisiksi. Meinaatko että ihmiset on niin tyhmiä ettei oo itellä tullut mieleen "mennä paikkoihin joissa on muita ihmisiä?" Tottakai on tullut mieleen, vaikka mitä! Sinne vaan ei mennä yksin. Ei ole ketään joka lähtisi tueksi jotta uskaltaisi mennä yksin. Beetasalpaajia ei haeta tuosta vaan lääkäristä syyllä "vähän hermostuttaa"  Lääkkeiden käyttöön on syytä suhtautua vakavasti aina.

Oma yksinäisyyteni on pahentunut. Lapset aikuisia enkä seurustele. Ei ole eläimiä, en harrasta. Ei vain ole ketään ihmisiä enkä varmaan jaksaisikaan tavata enää ketään. Katson paljon telkkaria, olen netissä. Saunon, juopottelen välillä. Syön, teen kotitöitä. Ajattelen asioita usein ääneen. Töissä aika hyvin myös väsähtää jutteluun ja etenkin työkaverien kuunteluun. Välillä tekisi mieli kiljua muille että olisivat hiljaa. Jos miestä ei jostain ilmesty niin näillä mennään hautaan asti. 

Vierailija
170/171 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän olla ystävällinen. Puhun ja kysyn. Mua tuijotetaan kuin jotain hullua. Ei täällä pk-seudulla ainakaan saa olla sosiaalinen. En kuulo sitten tähän maahan ja sen normistoon.

Vierailija
171/171 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tekemisissä hirveiden ihmisten kanssa, niin tulet tyytyväiseksi kun SAAT olla yksin. T. Juuri tällaista läpikäyvä