Kyllä toi sähköpyöräily on ihan itsensä huijaamista
Ostin sähköpyörän ja otin sen viikko sitten käyttöön. Ihan pahuksen kivaahan sillä on ajella, mut ei se kyllä kuntoa kohottamaan ole tehty. Ei kyllä kukaan niin ole väittänytkään, mut itse ajattelin että sen avulla saisin kuntoiltua. Nyt 120km pyöräilyä takana. Eihän sitä avustinta pakko ole päällä pitää, mutta tuntuu pirun hyvältä kun vauhti ei hyydykään ylämäessä. Täytyy varmaan yrittää kuntoilla sit muulla tavalla.
Kommentit (28)
Niitä käytetään myös kuule ihan liikkumiseenkin pisteistä A B.
Tietenkin Jonne kuvittelee että vain kuntoilija omistaa pyörän.
Voi myös olla rahallinen tilanne että ei kannata autoa hankkia, ja se työmatka voi olla vaikka 100 kilsaa, silloin todellakin kannattaa miettiä vaihtoehtoja.
Sitten kun siitä sähköpyärästä loppuu akku kesken matkan, niin voin taata, että kuntoiluksi se loppumatka muuttuu.
Noi pyörät on painavampiakin kuin tavalliset fillarit.
Vierailija kirjoitti:
Jossain lehtiotsikossa väitettin, että sähköpyörä ja tavallinen kuluttavat yhtä paljon kaloreita. 😄
Kuluttaahan vesijuoksukin vaikka ei siinä hikoa.
Ostin pari viikkoa sitten sähköpyörän. Se kulkee kevyesti kuin ajatus. En koe huijaavani itseäni enkä ole pettynyt.
Mulla myös uusi s-pyörä ja ihan innoissani sen kanssa kuljen. Kyllä mulla hiki tulee vaikka avustinta paljon käytänkin. Poljen kuitenkin kokoajan. Toki en alamäessä. Peppu ei vielä kestä niitä matkoja mitä haluaisin mennä. Tänään pyöräilin huvikseni 41km ja hiki tuli 😊
120 kilsaa viikossa on onnettoman vähän jos kuntoiluna ajattelee, vaikka ois rapakunto alussa.
Ja siihe vielä sähkis avustaan, niin yhtä rankkaa ku kävis kävellen lähikaupassa pari kertaa, siis tien yli ja takas.
Sähköpyörät on kehitetty siksi, että pyörävalmistajat havahtuivat siihen että nykyihmiset eivät enää jaksa polkea pyörällä ylämäkiä.
Jossain lehtiotsikossa väitettin, että sähköpyörä ja tavallinen kuluttavat yhtä paljon kaloreita. 😄