Jonna on nelikymppinen perheenäiti, joka meni miehensä kanssa ensimmäistä kertaa seksibileisiin neljä vuotta sitten.
Kommentit (150)
400 000 e yhteensä asuntovelkaa 20 vuoden jälkeen😚
Tämäkin ketju liekö poistuu pian. Tästä aiheesta tehty jo avauksia tänään mutta poistuneet.
Tätä parinvaihtoa taitaa harrastaa ihmiset joille ei ole mitään väliä minkä näköinen, epäviehättävä tmv. heitä säveltää. Pääasia, että saa tuntea miten puutarhatonttukin haluaa minua!
Ja miksi nainen osallistuisi näihin kun muutenkin saa äärettömän helposti seuraa muualtakin halutessaan?
Minkä ikäisille lapsille luetaan satuja? Sitten samoja lapsia kuskataan harrastuksiin? No toisaalta, kai lapset nykyisin aloittaa urheilu- ja soittoharrastukset satuiässä.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju liekö poistuu pian. Tästä aiheesta tehty jo avauksia tänään mutta poistuneet.
Tätä parinvaihtoa taitaa harrastaa ihmiset joille ei ole mitään väliä minkä näköinen, epäviehättävä tmv. heitä säveltää. Pääasia, että saa tuntea miten puutarhatonttukin haluaa minua!
Epäviehättävät pa##e koviten😁
Miten nainen voi nauttia täysin ja loppuun asti noissa bileissä, joissa aina on toki juttujen mukaan suojauduttu turvallisesti? Viittaan suuseksiin, jossa nainen saavansa osapuolena ja kumi välissä, miten siinä voi edes tulla? Tai aika surkeaan saa tuolloin tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Osallistuuko Jonna 40 vuotta koko perheen voimalla Himoksella Pääsiäisenä järjestettäviin ryhmäseksijuhliin?
Hyh hyh. Miettikää niiden mökkien kuntoa sen jälkeen kun siellä on ollut näitä seksibileitä ja parinvaihtosessioita. Ihan varmasti ei ole kaikkia paikkoja desinfioitu eritteistä. Eiköhän sielläkin joku pienipalkkainen siivooja juokse mökin läpi vartti aikaa per mökki ja yksi rätti työnantajan kustantamana?
Olisi mielenkiintoista ostaa semmoinen läpivalaisulamppu, joka näyttää eritteet mm. sperman ja veren ja mennä sen kanssa tutkimaan näitä mökkejä ryhmäseksijuhlien jälkeen.
Itse en ole tuollaisesta kiinnostunut. Mietin vaan että mikä tässä ihmisiä suututtaa ja provosoi. Aikuiset ihmiset tehköön mitä haluaa. Ketään ei satuteta eikä pakoteta mihinkään.
Hahaha mikä juttu, kirjoittaja oli selvästi todella ihastunut omaa ”räväkkään” persoonaansa ja kirjoitustyyliinsä. Pikkasen raskasta vaan lukea!
Kiinnostavaa myös, että joku näin avoimen innostuneesti kertoo olevansa manipuloija:
”Lopulta hän alkoi lämmetä ajatukselle, että ottaisimme sänkyymme kolmannen osapuolen: jonkun naisen. Olen aina ollut kovasti miesten perään, mutta ajatus naisen kanssa olemisesta tuntui kiinnostavalta. Lisäksi mietin, että ehkä tämä voisi olla toimiva porttiteoria saada mieheni mukaan seksibileisiin, joissa olisi miehiäkin tarjolla.”
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole tuollaisesta kiinnostunut. Mietin vaan että mikä tässä ihmisiä suututtaa ja provosoi. Aikuiset ihmiset tehköön mitä haluaa. Ketään ei satuteta eikä pakoteta mihinkään.
Niinpä. Jo otsikosta näkee mitä juttu sisältää, silti se luetaan silmät tapillaan jotta päästään kauhistelemaan miten ällöttävää tämä onkaan. Miksei juttua vaan jätetä lukematta jos tuollainen niin oksettaa.
Aika hyvä tarina mutten usko todeksi. Viihdekirjallisuuttahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä tarina mutten usko todeksi. Viihdekirjallisuuttahan tuo on.
Kyllä nuo parinvaihdot ja seksibileet on nykyään ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jo otsikosta näkee mitä juttu sisältää, silti se luetaan silmät tapillaan jotta päästään kauhistelemaan miten ällöttävää tämä onkaan. Miksei juttua vaan jätetä lukematta jos tuollainen niin oksettaa.
Eihän sitä lukematta tiedä mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Se tuossa minuakin eniten ihmetyttää. Kuten mainitsin niin näin näitä ihmisiä ravintolalaivan yleisissä tiloissa, muutama näytti lisäksi todella huonovointiselta (siis psyykkisesti).
Olisin kaivannut jutussa tietoa tästä eli miten on mahdollista kokea seksuaalista vetoa johonkin aivan erityyliseen ihmiseen, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Eiväthän ihmiset tunne vetoa esimerkiksi samassa bussissa matkustaviinkaan ihmisiin eli jotain hyvin poikkeavaa tuossa jutussa mielestäni on tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäviehättävät pa##e koviten😁
Onko paneminen jokin kilpailu? Vähän samanlainen vertailun ja kilpailun ote oli tuossa lehtijutussakin.
Minusta tuo osoittaa vain hyvin erikoista suhdetta seksiin, vaikken touhua paheksukaan. Jokainen eläköön tavallaan, mutta juttu pikemminkin lisäsi ihmetystä kuin vähensi sitä puutarhatonttuineen päivineen.
Jos kerran vaivautuu puhumaan epäkunnioittavasti seksikumppanistaan, niin onko liikaa oletettu avata sitä mitä nämä epäviehättävinä koetut seksikumppanit oikein itselle edustavat? Miksi halutaan paneskella epäviehättävien kanssa, onko se jokin fetissi vai mistä on oikein kyse?
Vierailija kirjoitti:
Hahaha mikä juttu, kirjoittaja oli selvästi todella ihastunut omaa ”räväkkään” persoonaansa ja kirjoitustyyliinsä. Pikkasen raskasta vaan lukea!
Kiinnostavaa myös, että joku näin avoimen innostuneesti kertoo olevansa manipuloija:
”Lopulta hän alkoi lämmetä ajatukselle, että ottaisimme sänkyymme kolmannen osapuolen: jonkun naisen. Olen aina ollut kovasti miesten perään, mutta ajatus naisen kanssa olemisesta tuntui kiinnostavalta. Lisäksi mietin, että ehkä tämä voisi olla toimiva porttiteoria saada mieheni mukaan seksibileisiin, joissa olisi miehiäkin tarjolla.”
Niinhän tuo aina menee. Toinen manipuloi toisen avoimeen suhteeseen ja se toinen kärsii. Kun se toinen ei enää kestä niin tämä manipuloija jättää sen ja manipuloi jonkun toisen tilalle.
Minulle tuli tästä jutusta vähän paha mieli, vaikken todellakaan ole seksin suhteen mikään puritaani. Tuntuu että mies on suostunut järjestelyyn, jottei vaimo lähde lätkimään. Ja vaimo kuulostaa henkisesti epätasapainoiselta. Toivottavasti olen väärässä.
Olikohan haastateltu sama nainen, joka kertoo samoista touhuista avoimesti yt-kanavallaan... Oon ihmetellyt tätä, koska alaikäiset lapset ja itse en uskaltaisi ottaa sitä riskiä että lapsia aletaan kiusata sen johdosta että äippä kertoo seksielämänsä salat kaikelle kansalle.
Hahhaha, tuo juttuhan oli paras huumoripläjäys pitkään aikaan! 😆🤣 Puutarhatontun näköinen mies hieroo orkkua nelikymppiselle Jonnalle, samalla kun oma mies panee naisia toisensa perään ja Jonna mula vielä tuntee ylpeyttä siitä miten kova panomies ukko on! Mutta sitten kun viehättävämpi nuori nainen onkin miellyttänyt hänen miestään paremmin kuin täti itse, saakin Jonna raivarit ja räyhää tälle naiselle että älä opeta äitiäs nussimaan!!! Hahah. :D Eli toisin sanoen "Jonna" haluaa vain pitää itseään jonkinlaisena seksijumalattarena, ja heti kun käy ilmi että mies onkin päässyt nauttimaan seksistä enemmän häntä nuoremman naisen käsittelyssä, niin repeää raivo. Voi v i t t u mikä muija. :D