Jonna on nelikymppinen perheenäiti, joka meni miehensä kanssa ensimmäistä kertaa seksibileisiin neljä vuotta sitten.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS Perhe osiosta löytyi tämä.
Pitäsikö ostaa koko lehti tuon jutun takia kun täällä koko juttiu on maksumuurin takana.
https://kampanjat.hs.fi/tutustu/helsingin-sanomat-digi-tarjous/
Määräaikainen kaksi viikkoa ilmaiseksi
Ja kaupan päälle seuraavat vähintääm kaksi vuotta Sanoman spämmiä ja puhelin myyntiä, jossa kysytään, että haluaisitteko tilate heidän lehtensä. Hesari on varmasti monin tavoin hyvä lehti mutta toimeentulotuen saajana joudun vähän harkitsemaan, mihin rahani laitan. Onneksi on kirjasto!
Kannattaa silti ottaa nuo ilmaisjaksot. Ei puheluihin ole pakko vastata
Tämä nyt ei liity aiheeseen Mutta huomautan, Ei ole puheluihin pakko vastata mutta en halua menettää mahdollista minulle tarjottavaa työpaikkaan tai vaikka vain työhaastatteluun siksi, että luulisin numeroron perusteella soittajan olevan puhelinmyyjä. - Toiseksi se, että käyn säännöllsiesti kirjastossa lukemassa niin tulee samalla liikuttua, eikä möllöttää vain neljän seinän sisällä. Ensi viikolla alkaa tositoimet pääsykokeisiin valmsitautumisen kanssa. Tällöinkin aion suunnata kirjastoon mutta sanoma ja aikakausilehti hyllyn luona täytyy viettää paljon lyhyempi aika.
Vierailija kirjoitti:
Hesarista on tullut ihan käsittämätön kakkalehti. Ja yle on toinen samanlainen.
Tämä on kyllä totta. Hesari on yksi lysti, mutta eniten harmittaa rahoittaa yleä sen mennässä ihan ihmeelliseen kuplaan. Tuntuu, että yleisradio tekee pienelle ryhmälle isolla budjetilla sisältöä.
Jaksaa aina huvittaa se, kuinka paljon nämä tällaiset aiheuttavat muissa ihmisissä suoranaista raivoa. En ole ikinä ymmärtänyt syytä siihen.
t. itsekin epätyypillisessä suhteessa elävä ja elämästään nauttiva
Säälittäviä pervojahan nuo ovat.
Taitaa Hesarin toimittaja harrastaa itse tuollaista. Mistä se muuten aina löytäisi haastateltavaksi kyseisenlaisen alakulttuuri edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarista on tullut ihan käsittämätön kakkalehti. Ja yle on toinen samanlainen.
Tämä on kyllä totta. Hesari on yksi lysti, mutta eniten harmittaa rahoittaa yleä sen mennässä ihan ihmeelliseen kuplaan. Tuntuu, että yleisradio tekee pienelle ryhmälle isolla budjetilla sisältöä.
Ylen sävy on nykyään hyvin vihertävä. Hesari tietysti on jo pitkään kumartanut vihreiden puoluetoimistoon päin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo varmasti naiselle ihanaa. Saa isompaa vierasta. Miehelle ei ehkä niin kivaa.
Kyllä mieskin nauttii isommasta vieraasta.
Kautta aikojen on ihmiset harrastaneet ryhmäorgioita. Ihme konservatiivista paheksuntaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen jutun voi improvisoida esim. uimahallin höyrysaunaan!
Flashmob-tyyliin Yrjönkadun uimahallissa joka ke.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa aina huvittaa se, kuinka paljon nämä tällaiset aiheuttavat muissa ihmisissä suoranaista raivoa. En ole ikinä ymmärtänyt syytä siihen.
Sama. Olen tyytyväinen elämääni, ja mulle on ihan sama, jos olen jonkun mielestä "säälittävä pervo". Voin psyykkisesti hyvin enkä ole katunut tai traumatisoitunut mistään.
Jonna tulee vielä yllättymään aika lailla.
Kaikkea asioita ei tarvitsisi piereä kaikkien tietoon, vaan jotkin voisi pitää täysin omina tietoinaan. ”Mies on uusinut täysin kalsarilaatikkonsa sisällön”. Siis mitä v*ttua tuollaisilla tiedoilla tehdään?
Noni ai kauheeta!! Itse skippaan hesarista nää klikkikärjistykset kun en jaksa lukea et tää nyt on ihan normaalia uittaa mulukkua ja jakaa piirakkaa vieraille vaik avioliitos ollaan, ihan normihomma. Ennen sentään osattiin pettää ja hävetä ja pitää pää kiinni sen jälkeen. Se on normaalia.
"tuiki tavallisen näköinen pariskunta kiskoi portaikossa pvc-univormuja ylleen."
🤨
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen tyytyväinen elämääni, ja mulle on ihan sama, jos olen jonkun mielestä "säälittävä pervo". Voin psyykkisesti hyvin enkä ole katunut tai traumatisoitunut mistään.
Sairas sinä olet vaikka luulet voivasi psyykkisesti hyvin. Et hallitse seksiä vaan seksi hallitsee sinua. Olet himojesi orja joka ei ole tyytyväinen mihinkään. Tarvitset kuin narkomaani yhä uusia ja voimakkaampia kokemuksia saadaksesi tyydytyksen hetkeksi.
Aika harva varmaan nauttii tuollaisesta.
Ihmiset näkee asiat niin eri tavalla:
-Ihminen voi pukeutus pvc-asuun tmv. ilman parinvaihtoa
-Uusi kalsareita voi (ja kannattaa..!) ostaa ja muuten ns. panostaa siihen olemassa olevassa suhteessa
-Oletus siitä että oma puoliso on hyvä pitäisi olla selvää ilman muita teikjöitä, lähinnä kertoo huonosta itsetunnosta että tarvitsee ulkopuolisen sanomaan asian
-Usein noista jutuista jää se kuva, että joku on puuttunut/ollut vinksallaan, ja siksi parinvaihto tuo sen "puuttuvan" jutun mukaan. Jos on aidosti hyvä suhde, ei siihen kaipaa mitään lisää vaan homma toimii jne.
Toivottavasti herkät ihmiset eivät mene noihin, vaan kovikset. Myöhemmin muuten kaduttaa ja kärsii, kun kuplasta herää.