Jonna on nelikymppinen perheenäiti, joka meni miehensä kanssa ensimmäistä kertaa seksibileisiin neljä vuotta sitten.
Kommentit (150)
Pieni puutarhatontun näköinen mies hieromassa Jonnalle orgasmia.
Luin jutun, tuli sellainen myötähäpeän ja vähän oksennuksen maku suuhun..
Yöks! Olikohan mitään jonnaa olemassakaan? Taisi olla toimittajan omia juttuja.
Jotkuthan tuollaisia tykkää kirjoitella eikä ne ole totta ollenkaan.
Eipä kannata nykynaisten valittaa jos tindermiehet haluavat heti pillua. Ihan naiset ovat omilla parinvaihtojen hehkutuksillaan pilanneet muidenkin naisten maineen.
Ottaen huomioon, että suomalaisen naisen keskipituus on 163 cm ja keskipaino 73 kg, ja vastaavasti miehen 178 cm ja 87 kg, en ole varma, että haluaisin nähdä näitä kireään mustaan latex-PVC - muoviasuun pukeutuneina.
56%:lla suomalaisista naisista sisemmät häpyhuulet ovat ulkonevat.
Vierailija kirjoitti:
Ottiko Jonna pyllyyn?
Oliko Jonnalla genitaalilävistyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa aina huvittaa se, kuinka paljon nämä tällaiset aiheuttavat muissa ihmisissä suoranaista raivoa. En ole ikinä ymmärtänyt syytä siihen.
t. itsekin epätyypillisessä suhteessa elävä ja elämästään nauttiva
Sama. Olen tyytyväinen elämääni, ja mulle on ihan sama, jos olen jonkun mielestä "säälittävä pervo". Voin psyykkisesti hyvin enkä ole katunut tai traumatisoitunut mistään.
Minuakin huvittaa. En tosin ole kokeillut enkä voisi " kuuna päivänä" kokeilla. En usko, että kyse on kohdallani niinkään sisäänistutetuista normeista. Seksi on minulle vaan niin intiimiä ja henkilökohtaista, että hajoaisin/rikkoisin itseni, jos minun pitäisi olla monen kanssa. Mutta. Jos joku tykkää, niin antaa palaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, että suomalaisen naisen keskipituus on 163 cm ja keskipaino 73 kg, ja vastaavasti miehen 178 cm ja 87 kg, en ole varma, että haluaisin nähdä näitä kireään mustaan latex-PVC - muoviasuun pukeutuneina.
Itteasias plösö ihminen on paremman näköinen kireässä pvc:ssä kuin makkarat valtoimenaan.
Mutta tämä on vain minun mielipide.
Ei kovin hehkeitä enää moni 40-60 v alan harrastaja takuulla ole. Tai jos 40 kohtuu kunnossa on nyt, ei montaa vuotta niin ikä rupeaa tekemään tehtävänsä 😁
Olipas ällöttävään sävyyn kirjoitettu juttu.
Mulle tuli sellainen olo että tän on pakko olla Hesarin toimittajan oma fantasia. Onko Jonna varmasti olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Olipas ällöttävään sävyyn kirjoitettu juttu.
Minäminä-ihminen, joka ei osaa yhtään asettua toisen asemaan, on tuon jutun kirjoittaja. Puolison manipulaatio ei ole oikea tapa aloittaa parinvaihtoharrastusta.
Olen nähnyt tuolla samaisella ravintolalaivalla näitä bilettäjiä ja en voisi kuuna päivänäkään kuvitella itseäni samaan joukkoon. Seksi on minulle mahdollista vain fyysisesti puoleensavetävän ihmisen kanssa. Jutun kuvaus puutarhatontun näköisestä miehestä, joka hipelöi seksuaalisesti... Niin, täytyy myöntää, että koen ajatuksen ällöttävänä. Sillä vain hyvin pieni osa miehistä viehättää seksuaalisesti minua. Enkä muutenkaan ole ikinä kaivannut seksiä muiden kuin oman puolisoni kanssa. Hän on komein kaikista ja tyydyttää minut täydellisesti.
No, totean vain että se mikä sopii toisille, ei sovi kaikille. Joten en lainkaan tuomitse heitä, jotka harrastavat " parinvaihtoa " seksibileitä ym.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sellainen olo että tän on pakko olla Hesarin toimittajan oma fantasia. Onko Jonna varmasti olemassa?
Niin mäkin ajattelin. Toimittaja kirjoittaa fantasioitaan juttuina kun ei enää muutakaan keksi. Eikö täältäkään ole parempia ideoita enää irronnut? Eikö maailmalla muka tapahdu mitään?
Pitäisi myös kysyä, että onko sillä mt-asiat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin ajattelin. Toimittaja kirjoittaa fantasioitaan juttuina kun ei enää muutakaan keksi. Eikö täältäkään ole parempia ideoita enää irronnut? Eikö maailmalla muka tapahdu mitään?
Pitäisi myös kysyä, että onko sillä mt-asiat kunnossa.
Kyllähän tuollaisia on, näin tosiaan heitä ravintolalaivan yleisissä tiloissa ja juttelinkin yhden pariskunnan kanssa. Pyylevä, noin 60v. pariskunta.
Nämä lehdistön hehkutukset parinvaihdosta, kimppakivoista maksullisista ovat saaneet minut inhoamaan nykynaisia. Ennen kunnioitin heitä, mutta koska kyseiset touhut ovat niin yleisiä, pidän naisia enää pelkkinä vähäjärkisinä jakorasioina, joita vain naidaan. Naiset itse saavat tuollaisilla puuvillaa sitä mitä haluavat. Halveksuntaa miehiltä jotka eivät halua heidän pervoiluihinsa mukaan lähteä.