Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopultakin tuli uusi passi. On ainakin varmuus, että jos lähtö tulee niin ei jää siitä kiinni

Vierailija
16.04.2022 |

Toivon, että sellaista tilannetta ei tule vaan mistä ikinä voi tietää. Ei Ukrainan sotaakaan voinut millään uskoa tai aavistaa, mutta niin vain tapahtui.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa tulee mieleen, että tässä täytyy alkaa pelkäämään omia ennemmin kuin iivanoita - sen verran aggressiivista ja seopäistä tekstiä tulee monelta.

Olen huomannut saman, jo lukiessani joitain aikaisempia ketjuja. Pelottavaa, että joillain voi olla täysin tärähtäneitä ja väkivaltaisiakin ajatuksia, myös toisia suomalaisia kohtaan. 

Kertoisitko esimerkkejä kenties tärähtäneistä ajatuksista? Pikajuna kohti itään lähestyy.

Vierailija
102/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten porukka luulee pääsevänsä lähtemään johonkin sodan uhatessa. Pieni, hyvin ajoissa oleva onnekas porukka pääsee, te loput päädytte tyrmään. Siellä ei ole kovin kiva kuunnella pommien pauketta.

Nää raukat ei tajua, että rajat menee kiinni.

Miten ne ukrainalaisille muka ovat auki joka suuntaan? Onko passit ja koronapassit kysytty?

Suomen raja on täysin avoin ollut pitkään ja mitä te tekisitte vastahakoisilla kansalaisilla? En auta, en tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä passista on, kun sodan syttyessä rajat suljetaan? Ei täältä silloin mihinkään lähdetä, vaan mennään viranomaisten osoittamiin töihin.

Ja täällä taas se työvelvollisuushullu!

Vierailija
104/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten porukka luulee pääsevänsä lähtemään johonkin sodan uhatessa. Pieni, hyvin ajoissa oleva onnekas porukka pääsee, te loput päädytte tyrmään. Siellä ei ole kovin kiva kuunnella pommien pauketta.

Nää raukat ei tajua, että rajat menee kiinni.

Miten ne ukrainalaisille muka ovat auki joka suuntaan? Onko passit ja koronapassit kysytty?

Suomen raja on täysin avoin ollut pitkään ja mitä te tekisitte vastahakoisilla kansalaisilla? En auta, en tee.

Ukrainassa ei ole samanlaista yleistä maanpuolustusvelvollisuutta kuin Suomessa.

Vierailija
105/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
106/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija kirjoitti:

Miksi täältä pitäisi lähteä? Pelkurimaisesti jättää maa? Ukranaissakin yli 100000 siviiliä tarttui aseisiin ja tätä ei Venäjä osannut odottaa.

Itselläni 2 vanhinta poikaa joutuisi sotaan. Ei tulisi kuuloonkaan, että itse lähtisin muualle ja jättäisin heidät puolustamaan henkensä uhalla maata. Koska heidän pitää jäädä tänne, jään myös minä.

Tämän ja alempana olevan kommentin kirjoittaja lienee sama. Varmaan osa muistakin pateettista isänmaallisuutta huokuvista viesteistä on tältä samalta kirjoittajalta.

Vierailija
107/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttä hieman siltä, että Pietarin ...tehdas on tännekin ehtinyt mukaan hieman sotkemaan keskustelua.

Vierailija
108/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko täällä rssäntrollit hyppii ihmisten silmille. 1900-luvulla jäi kesken se rssänmielisyyden kitkeminen joka nyt tullaan ajamaan loppuun.

Vierailija
109/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttä hieman siltä, että Pietarin ...tehdas on tännekin ehtinyt mukaan hieman sotkemaan keskustelua.

Tai yksinkertaisesti muutama normaalijärkinen.

Vierailija
110/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Vierailija kirjoitti:

Miksi täältä pitäisi lähteä? Pelkurimaisesti jättää maa? Ukranaissakin yli 100000 siviiliä tarttui aseisiin ja tätä ei Venäjä osannut odottaa.

Itselläni 2 vanhinta poikaa joutuisi sotaan. Ei tulisi kuuloonkaan, että itse lähtisin muualle ja jättäisin heidät puolustamaan henkensä uhalla maata. Koska heidän pitää jäädä tänne, jään myös minä.

Tämän ja alempana olevan kommentin kirjoittaja lienee sama. Varmaan osa muistakin pateettista isänmaallisuutta huokuvista viesteistä on tältä samalta kirjoittajalta.

Petturin palkka on kuolema!

Vierailija
111/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää pennut KOSKAAN mainitko täällä "iivanoita" tai mitään muutakaan viime sotaan liittyvää!

~ lotta ~

Miksi? Ja mikään lotta sinä et todellakaan ole koskaan ollut. Olet mies ja sinun nimesi on Ivan.

Voit olla ihan mitä mieltä vaan ja ylläty siitäkin, että vanha ihminen on tälläkin foorumilla. Itsehän kuitenkin olin kehittämässä tätä koko intternettiä Suomessa, jossa sinäkin nyt olet.

Vierailija
112/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää pennut KOSKAAN mainitko täällä "iivanoita" tai mitään muutakaan viime sotaan liittyvää!

~ lotta ~

Miksi? Ja mikään lotta sinä et todellakaan ole koskaan ollut. Olet mies ja sinun nimesi on Ivan.

Voit olla ihan mitä mieltä vaan ja ylläty siitäkin, että vanha ihminen on tälläkin foorumilla. Itsehän kuitenkin olin kehittämässä tätä koko intternettiä Suomessa, jossa sinäkin nyt olet.

Ihan varmasti olit. Olit varmasti myös julistamassa Suomea itsenäiseksi. Painu helvettiin trolli!

Vierailija
113/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~ lotta ~

Olet todella yksinkertainen jos luulet että joku uskoo sinun trollauksiasi.

Vierailija
114/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo sota ainakaan itselle yllätyksenä tullut. Ei ne Venäjän joukot sinne yhdessä yössä tippunut.

Vierailija
115/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte toki lähteä maasta pois. Takaisin ei ole tulemista.

Vierailija
116/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~ lotta ~

Kertoisitko sitten hiukan että milloin ja miten te aloitte "kehittämään internettiä Suomessa"?

Vierailija
117/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Vierailija kirjoitti:

Tai luksusloma Dubaissa.

Vierailija
118/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Vierailija kirjoitti:

Tai luksusloma Dubaissa.

Tai pakomatka venäjälle.

Vierailija
119/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nämä rssäntrollit kyllä huvittavia. Nytkin joku niistä on peräti lotta joka oli kehittämässä internettiä.

Vierailija
120/128 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~ lotta ~

Sinä et ole ollut kehittämässä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi