Tekeekö muut yksinasuvat tätä vai olenko ainoa ?:(
Asun talossa missä on vain pariskuntia ja lapsiperheitä. Minulla ei ole puolisoa ja asun oikeasti kissan kanssa ja jos tulen kotiin , huudan "Moii! Kävin tossa kaupassa, mitäs tänne? Mitäs oot puuhaillut?" Tai vastaavaa Joss lähden kauppaan , saatan huutaa "noni puhutaan kohta siitä, lähen käymään kaupassa, moikka!". Ja esitä että minulla olisi puoliso. Alkanut hävettämään että tietääköhän ne että huutelen itsekseni kun ei kukaan neljään vuoteen tätä mielikuvituspuolisoa ole nähnyt . :(
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaheli naapurini riitelee itsensä kanssa helvetin kovaan ääneen. Alkuun luulin että se pelaa siellä ja rähisee mikrofoniin mutta kerran kun vähän tarkemmin kuuntelin niin se rähisi itselleen jostain tiskaamisesta ja imuroimisesta. Rapussa ja pihalla kun tulee vastaan niin on ihan tavallisen oloinen mutta ilmeisesti kotonaan sitten ei tule toimeen itsensä kanssa.
Mä olen samanlainen, toivottavasti en kuitenkaan se kestä tässä puhutaan :D ...
Olen asiallinen naapureille mutta kotona esim tiskivuoren edessä huudan " sun pitää nyt tiskata!" Ja vastaan "nokun mä en v i t t u jaksa !!!" Ja jatkan "no se pitää nyt silti hoitaa, aloita nyt! " "Se on rasittavaa!!!". Tiedän , mutta nyt se pitää tehdä!" Okei v IT ttu! " . Aina toi sama ennen tiskaamista
Hupaisaa, mutta ällöä naapureille, jotka joutuvat kuuntelemaan genitaalikeskustelujasi.
Vinkki: tiskaa useammin ja kiroile vähemmän, jos et halua vaikuttaa juntilta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 kissaa, ja höpötän niille kaiken mahdollisen. Esim. töihin lähtiessä: "Mamma lähtee tienaamaan kissanruokarahaa, olkaahan kiltisti", ja töistä tullessa: "No mitäs pojat, mitäs ootte puuhanneet?". Lisäksi kerron niille miten päivä on mennyt, missä olen käynyt, mitä tehnyt yms. Muistan eläinlääkärin joskus sanoneen, että kissalle nimenomaan pitää puhua, että se sosiaalistuu ja tuntee olevansa perheenjäsen. Ja mun pojat myös aloittavat usein keskustelun ja tuntuvat hyvin ymmärtävän asioita 😸
Ihanaa, että on sinunlaisia eläinystäviä
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelen elukoille ihan kokoajan ja mullon sentään muija ja mukula kokoajan juttuseurana kans.
Normaalius on ahdistava laatikko mihin elämänilo menee kuoleen.
Tämä. Itselläni on mielikuvitusystävänä tonttu joka asuu kotonani.
Hänestä ei ole ikinä ollut kenellekään mitään haittaa, mutta kerran yks tyyppi järkyttyi kovin kun kerroin kysyttäessä tälle kuka on Eero.
Minut olisi pitänyt toimittaa hoitoon jotta pääsisin Eerosta eroon. :(
Huikkaan lähtiessä "jos jotain tulee niin soittakaa siihen kotihoidon palvelunumeroon". Tai jos rapussa on joku kyylä huikkaan "seuraavasta kerrasta otan maksun tiikeri".
Samoin. Hyvää iltaa! Ja olen naimisissa.