Tuomitsetteko, kun kutsuin tänään itseni Tinder-miehen luo kylään?
Portugalilainen mies. Matchasimme ja juttelimme eilen videopuhelun ja tänään ehdotin, että voitaisiin tavata ja vaan kuunnella musiikkia.
Kommentit (30)
Mikäpä minä olen tuomitsemaan. Itsekin kutsuin itseni seksitreffeille somemiehen kanssa. Nyt tajuan että ehkä ei olisi pitänyt tehdä sitä.
Anna mennä. Kerranhan täällä vain eletään. Tiedä vaikka saisit elämäsi kyydit tai ylitsevuotavaa romantiikkaa.
Musiikkia! Jee jee. Taitaa olla miehelle pettymys tai sinulle kauhistus!
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä minä olen tuomitsemaan. Itsekin kutsuin itseni seksitreffeille somemiehen kanssa. Nyt tajuan että ehkä ei olisi pitänyt tehdä sitä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
En tunne sinua, mutta miksi Portugaliin asti pitää mennä?
Ihan Helsingissä hän sijaitsee.
En tietenkään tuomitse. Haluaisin mennä itsekin, mutta mies perääntyy :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mitä miksi? Miksi ei olisi pitänyt, vai? No mietin että eikö mies siksi arvostanut minua, huoliko vain koska tyrkytin itseäni, eikä muuten olisi kiinnostunut, ja siksi oli edelleen kiinnostunut muista.
Onnea matkaan. Toivon kaikkea parasta.Portugalilaiset ovat harvinaisia täällä.
Omapahan on asiasi. Itse en kyllä ensitreffeille menisi toisen kotiin. Siinä Poliisit - kohihälytyksessä oli juttua, kun treffimies hakkasi melkein kuollettavasti ensitreffeillä.
Rohkea olet. Mutta niin pitää ollakin, muuten ei mikään etene. Onnea ja menestystä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mitä miksi? Miksi ei olisi pitänyt, vai? No mietin että eikö mies siksi arvostanut minua, huoliko vain koska tyrkytin itseäni, eikä muuten olisi kiinnostunut, ja siksi oli edelleen kiinnostunut muista.
Joo, kävin itsekin katsomassa miehen instagramia äsken ja aika kuumia misuja siellä oli jokaisessa kuvassa kommentoimassa, joten todennäköisesti tarjontaa on paljonkin hänellä…
Etkö pysty saamaan suomalaista miestä, kun joudut tyytymään portugaliukkoihin? :D N26
Vierailija kirjoitti:
Etkö pysty saamaan suomalaista miestä, kun joudut tyytymään portugaliukkoihin? :D N26
Mitä vikaa portugalilaisissa?
Sovimme, että menen seiskaksi hänen luokseen :)