Tekeekö muut yksinasuvat tätä vai olenko ainoa ?:(
Asun talossa missä on vain pariskuntia ja lapsiperheitä. Minulla ei ole puolisoa ja asun oikeasti kissan kanssa ja jos tulen kotiin , huudan "Moii! Kävin tossa kaupassa, mitäs tänne? Mitäs oot puuhaillut?" Tai vastaavaa Joss lähden kauppaan , saatan huutaa "noni puhutaan kohta siitä, lähen käymään kaupassa, moikka!". Ja esitä että minulla olisi puoliso. Alkanut hävettämään että tietääköhän ne että huutelen itsekseni kun ei kukaan neljään vuoteen tätä mielikuvituspuolisoa ole nähnyt . :(
Kommentit (47)
Kyllä mä koiralle juttelen kun lähden vaikka ulos, että käyn asioilla ja tulen kohta, heippa. Mutta en tee sitä kyllä naapureiden takia.
En asu yksin mutta joskus jos lähden kauppaan, eikä kotiin jää ketään, huudan silti "Moikka, tuun kohta" :D
No ei sitä naapureiden takia tarvitse esittää mitään. Onhan sinkkuja paljonkin tässä maassa. Minäkin. Ja juttelen myös eläimille. Ja sitä tekee varmasti kaikki lemmikkien omistajat. Itsellä ei ole niitä kissojakaan enää tällä hetkellä. Mutta juttelen kaikille muille eläimille, joita kohtaan.
Mäkin sanon kissalle aina jo ovella että moii, ja että mitäs oot puuhaillu, ookko tehny tuhoja :) kissa on perheenjäsen ei siinä oo mitään outoa! Sitä paitsi yksinasuessa ja eläessä välillä havahtuu siihen, että ei ole hetkeen puhunut ääneen mitään, mun mielestä se on jotenkin oudompaa. Oma äänikin kuulostaa vieraalta.
Teen tuota vain silloin jos rappukäytävässä on jotain hämäräperäisiä tyyppejä. En häpeä yksinasumistani tai puolison puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Hae apua, olet sairas. Jopa kissasi pitää sinua hulluna.
Olipas kiva kommentti toiselle joka häpeää kumppanittomuuttaan.
Kyllä ainakin lähinaapurit huomaa kun kukaan muu ei koskaan poistu asunnostasi ja liikut aina yksin.
Kissat ja koirat ymmärtää puhetta paljon paremmin kuin moni ihminen. Puhu sinä kissallesi vaan, ei siitä mitään haittaa ole.
Naapurit saavat vaikka haistaa homeen, ajatelkoot mitä tykkää.
Olen 50v asunut yksin ja puhun joskus ääneen itselle muutaman sanan.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ja koirat ymmärtää puhetta paljon paremmin kuin moni ihminen. Puhu sinä kissallesi vaan, ei siitä mitään haittaa ole.
Naapurit saavat vaikka haistaa homeen, ajatelkoot mitä tykkää.
Eihän se kissalleen sanonut puhuvansa vaan mielikuvituspuolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiösi laskuttaa kohta vedestä kahden maksun.
Ei saa tehdä näin, on laitonta. Ei ole todisteita, eli henkikirjoittajalta löytyy vain yhden henkilön tiedot tuosta osoitteesta.
Minun kaheli naapurini riitelee itsensä kanssa helvetin kovaan ääneen. Alkuun luulin että se pelaa siellä ja rähisee mikrofoniin mutta kerran kun vähän tarkemmin kuuntelin niin se rähisi itselleen jostain tiskaamisesta ja imuroimisesta. Rapussa ja pihalla kun tulee vastaan niin on ihan tavallisen oloinen mutta ilmeisesti kotonaan sitten ei tule toimeen itsensä kanssa.
Asun yksin, mutta juttelen ääneen. ”Saatan sanoa, että alanpa nyt laittamaan sitä ruokaa,
pitäsköhän laittaa pesukone päälle, lähtisinkö käymään kävelyllä vai mitähän tässä nyt
tekis” yksinpuhelu on terapeuttista ja hyväksyttävää. Se on jopa suositeltavaa yksin asuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin lähinaapurit huomaa kun kukaan muu ei koskaan poistu asunnostasi ja liikut aina yksin.
Noh... minä olen ollut kuukausia miesystävän luona, ja uskon ettei monikaan lähinaapuri ole nähnyt. Ehkä ennemminkin ne toisessa talossa asuvat, siellä takapihan puolella.
Ei ne voi sitä tietää. Itsekkään en ole edes nähnyt suurinta osaa naapureistani.