Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kun synnytys alkaa lapsiveden menolla?

Vierailija
06.10.2006 |

Kauanko teillä kestänyt että supistukset alkaa ja että lapsi syntyy?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö syntyi 6.30 ja toinen lapsi kyseessä, muilta lapsivedet on tulleetkin vasta kalvot puhkomalla :)

Vierailija
2/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva syntyi klo 05.44. Esikoinen kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedet meni n. 9.00, ekat supistukset tuli n. 10.00, ne kivuliaammat alkoi vasta n. 11.30 ja vauva syntyi 19.50. Vedet meni lääkärin vastaanotolla yliaikaiskontrollissa, joten ei tarvinnut enää pähkäillä milloin varataan käynnistysaikaa. :)

Vierailija
4/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedet menivät n. klo 18. Menin prenataaliosastolle odottamaan synnytyksen käynnistymistä. Supistukset alkoivat seuraavana päivänä klo 12. Olivat kylläkin mitäänsanomattomia klo 16 asti, jolloin vasta alkoi tuntumaan. Lapsi syntyi klo 19.

Vierailija
5/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla meni lapsivedet niin lapsi syntyi siitä 30h kuluttua

Vierailija
6/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistukset alkoivat vasta kun oltiin sairaalan ovella 12.45. Tyttö syntyi klo 19.14. Ja tosiaan eka lapsi kyseessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireellä kuitenkin lähdettiin sairaalaan, jossa ilmeisesti sitten tipalla käynnistettiin. Helvetillisen kipeä, kamala ja pitkä synnytys oli. Lapsi taisi syntyä noin vuorokauden kuluttua vesien menosta.

Vierailija
8/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi syntyi 5.23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan ambulanssilla 02.00. supistukset alkoi 05.30 (ei säännöllisiä) ja sektiolla syntyi 15.17. Synnytystä en voinut edes yrittää. viikkoja 35 ja 7. lapsi perätilassa. 2870g ja 47cm.

Vierailija
10/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi 55h vesien menosta. Supistukset alkoi n. 16h vesien menosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistuksia harvakseltaan. Kuuden maissa loppuivat kokonaan, käynnistettiin tipalla uudestaan ja lapsi syntyi vasta seuraavana päivänä klo 13, eli yhteensä 23 h, mutta synnytyksen pituudeksi taidettiin laittaa 17 h, kun supistukset loppuivat välillä.

Vierailija
12/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun vedet lorahti, supistukset voimistui 15 min sisällä kipeiksi ja tulivat jo 5 min välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesien menosta meni n. 12 h siihen, että lapsi oli ulkona...

Vierailija
14/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedet meni 20:45,

supparit alkoi 00:30,

muuttuivat säännöllisiksi 01:30,

lapsi syntyi 03:42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi vuorokauden kuluttua.

Vierailija
16/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistukset alkoivat noin klo 11, mutta ne tulivat niin harvakseltaan, että jouduttiin laittamaan oksitosiinitippa, koska lapsivesi oli ollut vihertävää. Lapsi syntyi 30 min tipan laiton jälkeen.

Vierailija
17/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi syntyi 8.30, ponnistusvaihe 2 minuuttia...



Vierailija
18/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset alkoivat 10 min välein klo 04.00, lapsi syntyi n. klo 11.

Vierailija
19/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne päättyi kiireiseen sektioon noin 40 tunnin kuluttua vesien menosta.

Vierailija
20/33 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona klo 23, sairaalaan menin klo 1, vauva syntyi 11.20 aamupäivällä