~~KESÄKUUN KULLANMURUT to 6.10~~
Kommentit (12)
Viime päivät on olleet niin kiireisiä, että vasta päivän myöhässä olen pinonkin ehtinyt lukemaan.
Vompatti: Mene nyt ihmeessä tk-testiin! bd bd
K@tinza: Tsemppiä pöllytykseen!
Josta tulikin mieleen, että onko kenenkään muun mies ottanut paineita vauvan teosta? Meillä käytiin kierron alussa tosi pitkä keskustelu, jopa riidan katkuinen, ennen kuin selvisi, että mies kokee kauheita paineita vauvasta! Hänestä homma riippuu niin paljon hänestä. Lupasin olla kertomatta, koska on tärppiaika, niin ei tarvitse vauva-ajatus takaraivossa hoidella pöllytystä.
Olin vain ihan ihmeissäni, esikoisen kohdalta miehellä ei ollut mitään tuollaista. Tosin saattaa olla, että viime kerran pitkän kierron jälkeinen harmistus ja sen jälkeiset puheet sai miehen ahdistumaan (mustamaalailin, että tälle vuodelle ei sitten ole mitään mahdollisuuksia plussaan, jos tällainen uusii, jne.. ).
Nippara: Täällä toinen toivoton testaaja. Illalla laskin kalenterin kanssa, että koska voisi mahdollisesti jo testata.. ;) Viimeistään testaan 15.10, olisipa hauskaa saada silloin plussa, kun esikoisen aikaan viimeiset menkat tuli tuolloin.. :)
Helga78: Miten kävi? Joko olet testannut?
Omassa navassa ei ole kummia, kp. 21/30-33. Katariina83:n tavoin hurjaa huimausta ja etovaa oloa on ollut. Maanantai ja eilinen oli pahimmat, muulloin on ollut vain pahaa oloa. Kovasti yritän toppuutella itseäni, että kierto on kyllä niin alussa, ettei vielä oikein ole mahdollista. Tosin esikon kakkavaipan hajun haistan olohuoneeseen asti, kun poika oli nukkumassa.. hmm.. ;)
Samoin ruokaan liittyvät hajut on alkaneet etomaan, hedelmät kyllä maistuvat. Vähän ikävää, kun on töissä " pakko" syödä kunnon ruokaa.. :/ Esikon kohdalla kävi samoin, mutta ajankohdasta ei ole tietoa. Tosin testasin ehkä päivän siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.. ;)
Flunssaisille parantavia tuulia! :)
Naanuli *toppuuttelee oireitaan*
Täällä edelleen ollaan,kp 32/26-30 menossa ja tänään pistellyt kohtuun oikeallepuolelle, ihan samoin kuin joskus kunnon lenkin jälkeen kylkeen pistää.Ja lämmöt edelleen ylhäällä...Saas nyt nähdä kun muita oireita nyt ei oo puoleen eikä toiseen.Huomenna tääl testaillaan taas jos ei menkat ala.
Vompatti: Kyllä tuo nyt plussalta vaikuttaisi!!! Testiin vaan reippain mielin :)
Täälläkin on flunssaa liikenteessä, tai parempaan päin jo onneksi menossa. Tytöllä oli eilen eka päivä, kun ei nenä enää vuotanut, itse olen vielä vähän tukkkoinen.
Omaa napaa: Kp 23 menossa, oviksesta ehkä 5 tai 6 päivää. Ensi viikolla sitten piinailua enemmänkin. Aikaisintaan ensi to alkaa menkat, mutta voi kyllä kierto venahtaakin, se ei olisi uutta! Mitään oireita ei ole enkä kyllä ole viitsinyt niitä hakemalla hakeakaan! Kesävauvaa kyllä niin kovasti toivotaan, kuten kaikki täällä pinoilijat. Mutta samapa tuo, mihin vuodenaikaan syntyy, kunhan vaan joskus syntyisi, mieluummin tietysti pikapuoliin!!!
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! Ja mukavaa viikonloppua!
Ja mä tein ihan tyylipuhtaan negan.
Joten piinailu siirtyy ens viikolle... ke tulee kp täyteen.
Nyt kun loppukierto lähestyy niiin alkaa tätäkin mammaa jäsnkättämään jopa niin että voisi jotain kirjoitellakin :) Tänään menossa kp 23/24-26. Ovis oli (ilmeisesti) toissaviikon loppuna. Maanantaina viimeistään tädin pitäisi kurvata sitten paikalle. Toki parempihan se olisi jos ei kurvaisi :) Mitään raskausoireita en kauheasti löydä vaikka kuinka yritän etsiskellä, tosin esikoinen vie ajatusta hyvin muualle että turhat oirebongailut jäävätkin. Meillä siis poika 11/05. Eikä tästä esikostakaan ollut oikeastaan mitään raskausoireita, rinnat muistaakseni vähän aristivat jos oikein muistan.
Tarin kp:t kuulostaa jo lupaavalle, samoin oireet. Taitaa plussa pärähtää :)
Vomapatti: mene nyt ihmeessä vaikka tk:seen testiin. Et voi kyllä olla muuta kuin raskaana. Toivotaan parasta.
Nyt täytyy jatkaa töiden tekoa. Plussia nyt vaan kaikille bd
Misuli
Nenästä räkä tursuaa ja mieli on matalalla... Negan testasin tänä aamuna. Tosin vasta kp 26/30 joten toivoa vielä on. Mutta olin niin toivonut haalean haaleaa haamua että pääsisi pahimmasta piinasta. Mutta eipä sitä mulle suotu =/ Tosin aikaisemmissa raskauksissa on muistaakseni tullut se haamukin vasta menkkojen alkamispäivänä (yritän epätoivoisesti tsempata itseäni edelleen uskomaan plussaan...). Mutta nyt kyllä päätin että EN testaa ennen keskiviikkoa!! Laivareissuun lähdetään huomenna, enkä ota sinne testiä vaikka ensin vähän niin suunnittelinkin. Tai no, ensin ei pitäny ottaa, sitten kuitenkin piti, mutta jos nyt lopettaisin tän edestakasin veivaamisen. En ota!!
Helgan kanssa taidetaan samoilla kp:llä mennä, testaillaan sit keskiviikkona =) Onkos muita keskiviikolle?
Terveisin tekopirteä & tekorauhallinen Nippara
Vompatin haamu kuulostaa todellakin lupaavalta, pidetään peukkuja että pian tummenisi ja tarille peukkuja myös. Kyllä teillä on ihanan jännät hetket.... kumpa itselläkin pian vastaava tilanne!
Nippara: mäkin voin ilmottautua keskiviikon testailijaksi, jollei täti ole meille sitä ennen ennättänyt, pahoin pelkään, että tulossa on, aivan selvät oireet, mutta koitan saada sen eksytetyksi! Niin ja mukavaa laivamatkaa!!!
Plussaonnea kaikille ja ihanaa viikonloppua!
Duracel kp 27/30-34
Vompatti: Tuskin on mikään hormonihäiriö, kun kerran sait testiinkin haamun. Varmasti näkyisi jo testissä kunnon viivat, mutta käy ihmeessä vaikka tk:ssa. Olen kyllä aika varma, että plussa sieltä sulle pärähtää.
Tarillakin tosiaan hyvät kp:t kasassa, plussapölyä sullekin!
Nippara: Ei mitenkään välttämättä plussa vielä sinulla näkyisikään, joten häntä pystyyn ja vielä on toivoa. Mukavaa laivareissua!
Helga76: Toivotaan että seuraava testi on plussaa. Koska meinaat testata uudestaan?
Duracel: Tsemppiä ja iloista mieltä!
(.)Tuossa: http://www.tcoyf.com/forum/chart.asp?id=koralli
Eli lämpö taas laskussa. Tai no ehkä tuo kertoo vaan siitä, että flunssa ei enää yritä pukata päälle, eli ei ole enää lämmönnousua ollut eilen illallakaan. Kova nuha tuli oikeastaan vasta tänään, toivottavasti menee nopeasti ohi.
Ei mitään oireita. Ei toisaalta vielä menkkaoireitakaan. VIime kierrossa särki selkää ja rintoja suurinpiirtein oviksesta asti. Nyt näemmä siinä suhteessa rauhallisempi kierto. Eipä mulla kyllä edelleenkää ole järin suuria odotuksia tästä kierrosta, uskon ettei tärpännyt. Mutta yritetään nyt pitää jännitystä yllä menkkoihin asti. Viime kierrossa muuten testasin jo tässä vaiheessa, nyt ei ollut tullut edes mieleen. Ehkä dpo10 vois harkita, katsotaan nyt.
Koralli73 kp 24-32 dpo7 yk3
Nyt siis kp 19/24-32.
Plussapölyä kaikille!
iltaa! Tein tänään aamulla testin ja plussaa se näytti juu, pu jee!!! Tiistaina ois pitäny menkat alkaa. Olen siis tehnyt yhden negan reilu viikko sitten keskiviikkona, haamun viime pe, vähän vahvemman mutta haalean plussan ma iltapisusta ja nyt sitten vasta tein uuden. Eli en oikein ole uskaltanut uskoa edes testiäkään, mutta kai se on uskottava!!
Plussaplussaplussaa muillekin!! Siirryn odotuspuolelle, tulkaa mukaan pliis!
Onnittelut, aivan ihana uutinen!!!
Vedä meidät muut mukanasi, pliiiiis!!!!
*ojentaa kättään*
Päätin aloittaa reippaasti heti aamulla pinon, jos vaikka kuultaisiin heti aamulla mukavia +-uutisia :-)
Monella tuntuu flunssa nostavan päätään, niin täälläkin. Kuopus (tänään 1v 4kk) nukkui tosi huonosti koko yön: kääntyili ja kiljui. Nyt on äitikin ihan tööt!
Tänne ei kuulu mitään uutta: kp 40/31 eikä tädistä näy vilaustakaan. Yllätäen väsyttää ja viluttaa. Sen verran taustaa, että tein puhtaan negan kp 31/31, sitten kp 36/31 tuli haamu. Nyt en oikein tiedä mitä pitäs tehdä: mennä tk-raskaustestiin vai hormoonihoitoon. Luulisin tilanteen pian selviävän suuntaan toiseen. Yhtään testiä, en kyllä enää osta.
Uupunut Vompatti