miten työpaikan saa
Miten työpaikan saa jos sulla on 1v kokemusta (eli melkein vastavalmistunut) ja hakijoita aina 300+ eikä suhteita vielä ole? Osa-aikatyötä ei voi ottaa vastaan koska se on taloudellinen itsemurha opintolainan kanssa...
Kommentit (20)
Hyvällä hakemuksella, jotta pääsee haastatteluun. Sen jälkeen hyvällä esiintymisellä haastiksessa.
Eli käytännössä tuurilla.
Ei taida saada nyt millään, paitsi suhteilla.
1. Isäsi on toimitusjohtaja
2. hän järjestää työpaikan
Vierailija kirjoitti:
1. Isäsi on toimitusjohtaja
2. hän järjestää työpaikan
Ja jos ei oo niin ei mahiksia. Kiva. Mun isäkun on haudassa niin vielä pahempi este
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä hakemuksella, jotta pääsee haastatteluun. Sen jälkeen hyvällä esiintymisellä haastiksessa.
Työnhaku on siis vähänku lottoais? Mahtavaa
Oikea vastaus harrastaminen.
Tee työstäsi harrastus, niin että saat kokemusta vapaa-aikanakin ja tee hyvät muistiinpanot opeista ja työskentelytekniikasta.
Kun pääset joskus haastatteluun, niin sinulla on näkemyksiä mitä muilla ei ole. Jos ne on järkeviä, niin työnantajaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tee työstäsi harrastus, niin että saat kokemusta vapaa-aikanakin ja tee hyvät muistiinpanot opeista ja työskentelytekniikasta.
Kun pääset joskus haastatteluun, niin sinulla on näkemyksiä mitä muilla ei ole. Jos ne on järkeviä, niin työnantajaa kiinnostaa.
Okei. Mut mun koulutus on sairaanhoitaja. Miten mä harrastan tätä vapaa-ajalla? Ja joo luulis et töitä on mut ei ne ota vastavalmistunutta...
Miten niin osa-aikatyö on taloudellinen itsemurha? Osa-aikatyö plus soviteltu päiväraha on aina enemmän kuin pelkkä päiväraha. Toki se vähentää vapaa-aikaa, mutta siitähän tässä ei ollut puhe. Jos siis tienaat osa-aikatyöstä satasen kuussa, se vähentää päivärahaa viiskymppiä, mutta sulle jää kuitenkin se toinen viiskymppiä enemmän kuussa, kuin ilman sitä osa-aikatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mut mun koulutus on sairaanhoitaja. Miten mä harrastan tätä vapaa-ajalla? Ja joo luulis et töitä on mut ei ne ota vastavalmistunutta...
No nythän on sotella säästöt päällä. Ei niitä paikkoja noin vaan anneta ja toisaalta luulis soten palkkaavan vastavalmistuneita kun ei tartte ikälisiä ja kokemuslisiä maksaa. Tulee halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin osa-aikatyö on taloudellinen itsemurha? Osa-aikatyö plus soviteltu päiväraha on aina enemmän kuin pelkkä päiväraha. Toki se vähentää vapaa-aikaa, mutta siitähän tässä ei ollut puhe. Jos siis tienaat osa-aikatyöstä satasen kuussa, se vähentää päivärahaa viiskymppiä, mutta sulle jää kuitenkin se toinen viiskymppiä enemmän kuussa, kuin ilman sitä osa-aikatyötä.
EIkös toi vaadi, että on täyttänyt tietyn työssäoloehdon? Mä en täytä. En saa kassasta mitään rahaa
Vierailija kirjoitti:
Yhtä todennäköistä on voittaa lotossa, täyttä ajan hukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nythän on sotella säästöt päällä. Ei niitä paikkoja noin vaan anneta ja toisaalta luulis soten palkkaavan vastavalmistuneita kun ei tartte ikälisiä ja kokemuslisiä maksaa. Tulee halvemmaksi.
Niihän sitä luulis. Valitettavasti menin kouluun ennen tätä. Ja nyt sitten tutkinto ja ei töitä. Ihan kiva. Toki haen muitakin kuin oman alan töitä... En vaan oikein pysty kilpailemaan
Vierailija kirjoitti:
Paha tehdä työt harrastus jos ei ole työtä vai tarkoititko harrastuksesta työ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha tehdä työt harrastus jos ei ole työtä vai tarkoititko harrastuksesta työ?
Käsitin, niin että harrastaisin omaa koulutusta vastaavasti ja sitä kautta kokemusta. Toki koulutus vaikuttaa.. mitä voi ja mitä ei
Vierailija kirjoitti:
Mutta tähän matkakulut ja muut työstä koituvat kulut, niin ei jää mitään. Voi mennä miinuksen puolelle.
Osa-aikatyön ja pätkien kautta. Lisäksi harrastuneisuus ja alan kurssit voivat auttaa.
Paneudu hakemuksessasi oikeinkirjoitukseen. Pyydä joku lukemaan se ja korjaamaan virheet. Siitäkin voisi olla apua.
Onnea yrityksiisi.
up