Lue keskustelun säännöt.
Toi Lazy Town on kyllä outo lastenohjelma...
06.10.2006 |
en ymmärrä mitään siitä... hyppivät ja pomppivat edestakaisin ja toi pikkupimu minimekossaan... outo ohjelma...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1,5-veet tykkäävät ainakin kovasti, kun on värejä, kasvoja, musiikkia ja liikettä.