Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako % talossanne/taloyhtiössänne on ulkomaalaisia?

Vierailija
29.09.2006 |

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paritaloyhtiössä asutaan, hyvällä ja arvostetulla asuinalueella. :o)

Vierailija
2/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän adoptiolapset. Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaita on 30 asunnossa yhteensä noin 60-70. Eli ehkä 10%.

Vierailija
4/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansallisuudet ovat Kanadan, Saksan, Espnjan ja sitten joku Balkanin maa, tosin ne asukkaat puhuvat minusta natiivisti myös suomea eli olisivatko kaksikielisiä.

Vierailija
5/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan omakotitalossa. Mieheni on ulkomaalainen ja lapset puoliksi ulkomaalaisia. Mutta toisaalta kun asutaan ulkomailla, niin koko meidän perhehän on ulkomaalainen=D, kun ei kyseessä ole kummankaan kotimaa.

Vierailija
6/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kaupungin vuokratalojen " ongelma" ? En ymmärrä. Asun muuten hyvällä pientalo- ja omistusasuntovaltaisella alueella pääkaupunkiseudulla. Missä sinä ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut talossa joka oli kerrostalo ja maahanmuuttajien osuus oli yli 50% tai siis jos laskee huoneistot ja ja siitä laskee... rappuja talossa oli kolme ja asuntoja per rappu 9 meidän rapussa me olimme ainoat suomalaiset ihmiset... ja naapurirapussa oli 4 suomalaista perhettä ja reuninmaisessa oli 3 suomalaista perhettä...

Vierailija
8/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu Hervannassa omistusasunnossa kerrostalossa ja ulkomaalaisten tukisäätiö on alkanut ostaa talosta asuntoja, joita vuokraavat ulkomaalaisille. Kaksi perhettä on muuttanut taloon jo. Nyt on tekeillä yhtiöjärjestyksen muutos, jolla jotenkin yritetään estää, että yhtään lisää ulkomaalaisia ei taloon muuta. Niistä on ollut paljon harmia. Eivät osaa elää suomalaisessa kerrostalossa ollenkaan. On niin eri tavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalossa asutaan, ja koko perheemme on 100% suomalaisia.



Hyvä näin.

Vierailija
10/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ulkomaalaiset alkavat kutsua vieraita yömyöhään ja sitten mekastavat yms. Nyt ei onneksi asu yhtään, eli 0%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan ainakin 30 % on ulkomaalaisia meidän yhtiössä. Harmia on vain suomalaisista alkoholin väärinkäyttäjistä.

Vierailija
12/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 20% eli mieheni on ulkomaalainen. Lapset ovat ihan suomen kansalaisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt Suomen kansalaisia, niin meidän taloyhtiössä on 100% Suomen kansalaisia.



Jos kysyt ihmisiä, jotka eivät ole syntyperäisiä suomalaisia, niin meidän taloyhtiössä on 3% maahanmuuttajia.



Jos kysyt maahanmuuttajataustaisia ihmisiä eli joilla toinen tai molemmat vanhemmista on tullut muualta, mutta ovat itse syntyneet Suomessa tai jotka itse ovat muuttaneet Suomeen muualta, niin meidän taloyhtiössä on 11% maahanmuuttajataustaisia ihmisiä.



Absoluuttisena lukuna minun mieheni on ainoa maahanmuuttaja ja siten siis mieheni ja lapseni ovat maahanmuuttajataustaisia tässä taloyhtiössä. Kaikki muut ovat täysin suomalaisia.

Vierailija
14/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirustako te tiedätte kuka on nykypäivänä ulkomaalainen ja kuka ei? mä olen lähes ikäni suomessa asunut mutta en ole suomen vaan yhdysvaltojen kansalainen. ulkonäöstä tai puheesta ei takuulla erota:p samanlainen valju blondi olen kuin muutkin tuoreet mammat täällä. Meille töihin palkattiin just yksi venäläinen nuori nainen ja kyllä niin puhuu hyvää suomea eikä näytä ryssältä ollenkaan, sukunimikin on miehen mukaan suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Monet ulkomaalaiset alkavat kutsua vieraita yömyöhään ja sitten mekastavat yms. Nyt ei onneksi asu yhtään, eli 0%

Vierailija
16/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat puoliksi tai kokonaan ulkomaalaisia. Ja by the way se suomalaisperhe on ainut yh perhe jossa useempia lapsia.

Vierailija
17/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


pirustako te tiedätte kuka on nykypäivänä ulkomaalainen ja kuka ei? mä olen lähes ikäni suomessa asunut mutta en ole suomen vaan yhdysvaltojen kansalainen. ulkonäöstä tai puheesta ei takuulla erota:p samanlainen valju blondi olen kuin muutkin tuoreet mammat täällä. Meille töihin palkattiin just yksi venäläinen nuori nainen ja kyllä niin puhuu hyvää suomea eikä näytä ryssältä ollenkaan, sukunimikin on miehen mukaan suomalainen.

Vierailija
18/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävästi somalikulttuuri, romanikulttuuri ja jokin muu erikoisempi poikkeaa paljonkin länsimaisesta elämäntavasta. Länsimaiset kansallisuudet käyttäytyvät kuitenkin aika samalla tavalla, vaikkapa nuo aiemmin mainitut britit, pohjoismaalaiset ja amerikkalaiset. Harvemminhan näistä maista meille edes muutta alempiin sosiaaliluokkiin kuuluvia, huonosti käyttäytyviä, kouluttamattomia syrjytyneistä ihmisiä vaan koulutettuja ja elämässään pärjääviä hyviä veronmaksajia. Ja ne huonostikäyttäytyvät jne. ihmiset ovat asuinalueilla ongelma ja lähes aina suomalaisia.

Vierailija
19/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen vaimonsa kanssa, vieraatkaan eivät mökkelö, toisin kuin toiset suomalaiset naapurit jotka alkaa sen viikonloppu mökänsä taas aivan takuulla taas muutaman tunnin päästä.

Vierailija
20/59 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain työttömistä kehitysmaista kotoisin olevista henkilöistä on paljonkin riesaa. Kukkuvat yöllä. Olen usein ihmetellyt, miksi tällä palstalla on niin paljon ulkomaalaisen kanssa naimisissa olevia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän