Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärä vai oikea positiivinen kotitesti?

Vierailija
15.04.2022 |

Tein helmikuun 2022 puolivälissä flunssaoireiden yhteydessä positiivisen kotitestin. Menin viralliseen pcr-testiin 2 ja 4 päivää tämän jälkeen. Kummatkin kuitenkin negatiivisia. Mutta silti tuolloin kotitesti edelleen positiivinen x4.

Minua jäi vaivaamaan, onko mulla ollut korona vai ei, joten kävin 2 kk sairastamisesta vasta-ainetestissä, joka negat. Onko kellään käynyt samoin että koti- ja virallinen testi ristiriitaisia nimenomaan näin päin, ja mitä on sanottu terv. huollosta?

Itselleni nuori tk-lri sanoi ettei usko mulla olleen koronaa kun kaikki terv huollon testit neg, mutta toisaalta olen kuullut perhetapauksista, joissa kaikilla identtiset oireet, mutta silti jollain perheenjäsenillä eri tulos kuin muilla. Lisäksi tuo ei ollut infektiovastaanoton lääkäri (he nämä asiat varmasti parhaiten tietävät), vaan olin vo:lla muissa asioissa kun asiasta kysyin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kotitestit eivät kyllä väärää positiivista tulosta anna (vääriä negoja sitäkin useammin) - eli kyllä sinulla varmaankin on ollut korona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän