Pitävätkö miehet Floor Jansenin tyylisistä naisista?
Siis kun he eivät ole julkkiksia?
Mä olen aina ajatellut että semmoinen pieni ja siro nainen viehättää eniten miehiä, ei 186cm pitkä iso nainen (siis ei ylipainoinen, mutta naiseksi rotevahko).
Mä olen itse 182cm/85kg, 27v.
Kommentit (64)
Tubettaja Teija Vuontisjärvi Amatsonteikku tms on just tollane näyttävä 183/80+ ja pitkä musta tukka, kylläki vähä värjätty. Lapista lähtöisin
Mulle kelpais amatsoni. Mahtavaa kun nainen kantaisi miehen sänkyyn 🤗
M35
Vierailija kirjoitti:
Tubettaja Teija Vuontisjärvi Amatsonteikku tms on just tollane näyttävä 183/80+ ja pitkä musta tukka, kylläki vähä värjätty. Lapista lähtöisin
Hauska mimmi. Teki dildosta sähköhammasharjan yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri rotevat naiset ovat parhaita. Sen rotevankin kyllä pitää olla naisellinen, eikä mikään maskuliininen rekkalesbo. En tykkää mistään pienistä taskuvenuksista.
Jossain aikasemmassa keskustelussa selitettiin pitkien miesten suosiota sillä että vastakohdat vetävät puoleensa jotta tasapaino säilyisi jälkeläisissä. Nainen haluaa rotevan miehen ja mies siron naisen.
Mutta toisaalta sitten roteva nainen haluaakin rotevan miehen, koska samanlaiset sopivat yhteen.
Hannes Van Dahl on myös pitkä. Kuinka pitkä tulee heidän Freija-tyttärestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Majakka ja perävaunu kirjoitti:
En todellakaan haluaisi itseni mittaista naista. Pieni koko on siroa ja naisellista.[/quote
Myös isompi nainen voi olla naisellinen kuten Floor.
Voiko lyhyt ja hintelä mies olla miehekäs? Siis ulkonäöllisesti, ei mitään "jos käyttäytyy maskuliinisesti ja on kuuluisa Hollywood-näyttelijä jossain leffaroolissa" tms.
Voi olla, esim. Al Pacino. Eikä miehen tarvitse olla äärimmäisen maskuliinen eikä naisen äärimmäisen feminiininen ollakseen viehättävä ja vetovoimainen.
Hollannissa pitkästytään herkästi koska se on vähän kö kuopassa ja taivas kaukana. On siis tilaa kasvaa. Nepalissa taas eletään korkealla ja pää ottaa taivaaseen kiinni nopsemmin ja kasvu päättyy siihen. Siksi ehkä pituuserot
Upea nainen on. Itse katson naisessa kokonaisuutta johon vaikuttaa myös persoona, tuntuisi vaikealta alkaa jaottelemaan että tykkään vain lyhyistä, vaaleatukkaisista tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan haluaisi itseni mittaista naista. Pieni koko on siroa ja naisellista.[/quote
Voiko lyhyt ja hintelä mies olla miehekäs? Siis ulkonäöllisesti, ei mitään "jos käyttäytyy maskuliinisesti ja on kuuluisa Hollywood-näyttelijä jossain leffaroolissa" tms.
Voi olla, esim. Al Pacino. Eikä miehen tarvitse olla äärimmäisen maskuliinen eikä naisen äärimmäisen feminiininen ollakseen viehättävä ja vetovoimainen.
Suhtaudun varaukselle tuohon koska Pacino on kuuluisa näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan jotkut pitävät ja jotkut eivät. Aivan kuten kaikki miehet eivät varmasti pidä niistä pienistä ja siroista naisista. Kyllä sinullekin AP varmasti omat ihailijat löytyvät, jotka viehättyvät ns. raamikkaammista naisista.
Itse pidän Flooria sellaisena karismaattisena, ylväänä ja majesteettisena naisena. Olen itse nainen joten tätä ei toki aloituksessa kysytty. Heh.
Kirjoitit hyvin silti.
Nuo ominaisuudet miellyttävät minuakin, vaikka ne yleensä ajatellaan vahvasti maskuliinisiksi.
Miesten naismaku on monenlainen. Toisin päin sitten vähemmän, yleensä iso ja luontaisesti vahva mies (naiseen verrattuna) on kaikkien valinta.
M/174cm/68kg
No kiitos. 🙂
Tietysti makuja on niin monia kuin on meitä ihmisiäkin. Jotkut piirteet varmasti ovat enemmän isomman väestön mieleen kuin toiset, mutta eihän näitä voi yleistää vain sukupuolen perusteella.
Oma miesystävä on 178 ja oli tosi hoikassa kunnossa silloin kun tavattiin ja rakastuttiin, varmaan oli jopa pikkuisen kevyempi kuin itse olen vaikka hoikka olenkin. 😀 Ei haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri rotevat naiset ovat parhaita. Sen rotevankin kyllä pitää olla naisellinen, eikä mikään maskuliininen rekkalesbo. En tykkää mistään pienistä taskuvenuksista.
Jossain aikasemmassa keskustelussa selitettiin pitkien miesten suosiota sillä että vastakohdat vetävät puoleensa jotta tasapaino säilyisi jälkeläisissä. Nainen haluaa rotevan miehen ja mies siron naisen.
Mutta toisaalta sitten roteva nainen haluaakin rotevan miehen, koska samanlaiset sopivat yhteen.
Ja hintelä nainen haluaa hintelän miehen, koska samanlaiset sopivat yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais amatsoni. Mahtavaa kun nainen kantaisi miehen sänkyyn 🤗
M35
Joo o. Itse olen iso ja näyttävä "amatsoni", mutta luonteeltani herkkä ja romanttinen. Ei kiinnosta kannella hinteliä miehiä sänkyyn 🙄 huoh. Kannattaa tutustua muuhunkin kuin ulkokuoreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Al Pacino on lyhyt, mutta ei todellakaan hintelä. Tosin Pacino on kasvoistaan niin komea ja ylipäätään niin karismaattinen ja lahjakas, ettei taitaisi hintelyskään haitata.
Emme pidä. Siro naisvartalo on paras, kaunein ja naisellisin.
-Miehet
Tuollaisen amatsonin kanssa olisi kiva painia sängyssä 😎
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen amatsonin kanssa olisi kiva painia sängyssä 😎
Painia?
Vierailija kirjoitti:
Osa pitää, osa ei.
Minä kyllä pidän. Sellaiset maskuliiniset suojelijat joille oma (iso) koko on valttikortti, eivät pidä. Osalle pitkä ja reipas nainen on melkeinpä uhka.
Eikö lyhyt nainen voi olla reipas?
Kyllä kelpaa mutta kelpaanko minä naiselle kun olen 183cm ja 75kg eli naista kevyempi?